نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل Dell

 

(پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل) مدیریت زنجیره تامین در کمپانی دل و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل و مدیریت نوین در کمپانی Dell و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید، می‌پردازیم که در 139 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pptx قابل ویرایش آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

در فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها و مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با 139 اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند، مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell

 

توضیحات فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل

زنجیره تامین در کمپانی دل

شرکت «دل» در سال ۱۹۸۴ با سرمایه ۱۰۰۰‌دلار ثبت شد. گروه تولید تنها سه نفر بودند که با آچار در کنار میزهای کوچک می‌ایستادند و بهسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دادند. یک سال بعد، شرکت اولین سیستم رایانه‌ای را با طراحی خود به بازار عرضه کرد؛ ریزپردازنده اینتل ۸۰۸۸ و سرعت ۸ مگاهرتز. دوسال پس از آن، توسعه بین‌المللی شرکت با گشایش دفتر آن در انگلستان آغاز شد و به‌سرعت به چین، فرانسه، ژاپن، کانادا و دیگر کشورها تعمیم یافت.

در سال ۱۹۸۹ «دل» اولین رایانه کیفی (NOTE BOOK) خود را عرضه کرد. ۸ سال پس از تاسیس یعنی در سال ۱۹۹۲، «دل» جزو ۵۰۰ شرکت برتر جهانی قرار گرفت و سال بعد در رده ۵ فروشنده برتر جهانی در زمینه سیستم‌های رایانه‌ای ایستاد. تا سال ۱۹۹۷، شرکت ۱۰‌میلیون سیستم رایانه فروخت. در سال پایانی قرن بیستم، فروش شرکت از طریق اینترنت به ۵۰‌میلیون دلار در روز رسید.

پیش از آن دل جایگاه خود را به عنوان اولین شرکت رایانه‌ای که فروش سالانه بیش از یک میلیارد دلار را به‌دست آورده، تثبیت کرده بود. در این سال‌ها عرضه (SERVER) سرور و چاپگر نیز به جمع فرآورده‌های متنوع شرکت افزوده شد. «دل» در سال ۱۹۸۴ با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: مطابق سفارش مشتری مستقیما آن‌طور که او می‌خواهد و آنچه او می‌خواهد می‌فروشیم. ۲۰ سال پس از آن تاثیر این دیدگاه در شرکت کاملا روشن است.

بیانیه ماموریت شرکت چنین است: می‌خواهیم موفق‌ترین شرکت رایانه‌ای در جهان در ارائه بهترین تجربه‌ها به مشتریان باشیم.

شرکت «دل» به‌سرعت فعالیت خود را به خارج از آمریکا نیز گسترش داد و اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فعالیت مشغول است. حوزه فعالیت عرضه محصولات و خدمات شرکت عبارت است از:

– سرورها، حافظه‌ها، سیستم‌های تصویری و چاپگری، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های کیفی، رایانه‌های رومیزی، محصولات شبکه‌ای، نرم‌افزارها، خدمات مدیریتی، خدمات پشتیبانی، خدمات اجرایی و خدمات آموزشی.

ویژگی انحصاری شرکت «دل» که در چشم‌انداز و ایده اولیه تاسیس شرکت نیز وجود داشته است «بی‌واسطگی» است. سیستم فروش بی‌واسطه یا مستقیم(direct sale) یعنی نداشتن هزینه انبارداری و حذف توزیع و پخش توسط واسطه‌ها، یعنی فروش بی‌واسطه رایانه به مشتری، یعنی بی‌واسطه با تامین‌کنندگان در تماس بودن. ۱۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۹۶ موجودی انبار شرکت ۳۰ روز و شرکت کمپک ۶۰ روز بود.

 

این عدد امروز و برای شرکت «دل» به چهار روز رسیده است، یعنی متوسط گردش موجودی انبار شرکت چهار روز است. الگوی بی‌واسطه که نماد و ویژگی کسب‌وکار «دل» است به‌معنای حذف گام‌های غیرضروری است. مایکل دل این الگو را حتی در ساختار سازمان خود پیاده کرده و معتقد است پسندیده نیست که معاونان مدیرعامل یا مدیران بخش‌ها تنها با همتایان خود در تماس باشند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: زنجیره تامین شرکت دل,پاورپوینت زنجیره تامین,پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین,پاور برای مدیریت زنجیره تامین,فایل پاورپوینت زنجیره تامین,پاورپوینت درباره مدیریت زنجیره تامین ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش

 

پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال، می‌پردازیم که در 73 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

بازاریابی اثر بخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی

 

توضیحات فایل پاورپوینت مشاوره در بازاریابی

مشاوره در بازیابی کسب کار

از آنجائیکه امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد ولی متأسفانه این روز ها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد.

برخی، مشاوره بازاریابی را به معنی مشاوره با تیم بازاریابی شرکت و استفاده از نظرات آنها می دانند. برخی دیگر مشاور بازاریابی را در حد یک مدیر بازاریابی می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر بازاریابی خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور بازاریابی هم دارند. عده ای هم فکر می کنند مشاوره بازاریابی بمعنی خواندن چند کتاب در این زمینه و شرکت در دوره های بازاریابی است.

در بهترین حالت بعضی ها مشاور بازاریابی را با اساتید دانش بازاریابی اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را بمعنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور بازاریابی خیلی برتر و بالاتر از این موارد است .

مشاوره بازاریابی و توسعه فروش

بازاریابی اثربخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

مشاوران بازاریابی فرصت هایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند و باعث ذخیره سرمایه های مالی ، زمانی و انسانی سازمان شما گردد .

بازاریابی موفق ، انتقال « پیام خوب »  توسط « رسانه و ابزار خوب » به « مخاطب خوب » است که در قالب « زمان ، مکان و توان مناسب » منجر به موفقیت تضمینی سازمان خواهد شد.

 

کامیابی در بازاریابی امروز در ارزیابی دائم “خود ،رقیب و مشتری”  است که با توجه به مشغله سازمان ها در حفظ وضع موجود و نگاهی به سودآوری و ثبات ، از جنس استراتژی های « تحقیق و توسعه» بوده که بررسی سازمان ها و برندهای موفق ، بیانگر این است که اجرای حرفه ای آن جز در برون سپاری و بهره گیری از کارشناسان این حرفه ، محکوم به شکست و یا سختی و انحراف مسیر است .

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره بازاریابی انلاین,مشاوره استراتژی بازاریابی,مشاوره تحقیقات بازاریابی,مشاوره بازاریابی کسب و کار,مشاوره بازاریابی و صادرات,پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای,پاورپوینت در مورد مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی بازاریابی ویدویی

 

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، می‌پردازیم که در 113 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

ویدئو مارکتینگ یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است. استفاده از ویدئو در جذب مخاطب تاثیرات شگرفی داشته و همین نکته است که باعث شده افراد و شرکت ها برای ارتقا کسب و کار خود اقدام به تولید ویدئو و انتشار آن در فضای وب نمایند. ویدئو مارکتینگ به نوعی یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین نوع بازاریابی است که البته بسیار پیچیده و مرموز است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی

 

توضیحات فایل پاورپوینت ویدئو مارکتینگ

اهداف اصلی ویدئو مارکتینگ

ویدئو درعین حالی که می تواند یک برند را پرورش داده و برای وی برند سازی کند، در صورتی که اصول به خوبی رعایت نشده باشد قادر است به سادگی یک کسب و کار قوی را به زمین بزند. تجربه ویدئو مارکتینگ نشان می دهد این موضوع نه تنها به عنوان یکی از موضوعات مطرح در فضای دیجیتال بلکه موضوعی است که از همان ابتدای ساخت ویدئو مطرح بوده است.

به اهدافی که ویدئو مارکتینگ دنبال می کند  

برندسازی و افزایش آگاهی در مورد برند

یکی از مهمترین و به روزترین ابزارهای برندسازی، ویدئو است. شما به راحتی می توانید با استفاده از ویدئو سطح کسب و کار خود را افزایش داده و فروش بیشتر را به مجموعه خود هدیه دهید. البته تنها ویدئو مارکتینگ به این موضوع نمی پردازد اما اگر هدف ویدئو مارکتینگ شما فقط این یک مورد است، تولید انواع ویدئو با استراتژی زیر به شما کمک می کند تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

ویدئوهایی که در آن به تحلیل صنعت شما می پردازد و بررسی قدمت و نوع پیشرفت از ابتدا تا حال حاضر را نشان دهد.

ویدئوهای کوتاهی که بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این ویدئو ها عموما در شبکه های اجتماعی به نمایش در می آیند. البته برای اینکه بتوانید بازدهی بیشتری دریافت کنید، بهتر است که ویدئو خود را به صورت داستانی تولید کنید تا تبلیغاتی.

افزایش درگیر کردن آنلاین

درگیر کردن آنلاین در ویدئومارکتینگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. منظور از درگیر کردن آنلاین در ویدئو مارکتینگ این است که ویدئویی که شما تولید کنید به اندازه ای جذاب است که کاربران را تشویق به لایک کردن آن، کامنت گذاری زیر آن یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی کند تا دیگر دوستان آن ها ویدئو شما را مشاهده کنند.

سود این درگیری آنلاین حتی در سئو نیز خودش را نشان خواهد داد. علاوه بر این، این درگیری آنلاین باعث افزایش حس اعتماد بین کاربران جدید می شود. آن ها وقتی مشاهده کنند که دوستانشان ویدئوی شما را به اشتراک می گذارند، ناخودآگاه یک حس اعتمادی نسبت به برند شما در ذهن آن ها ایجاد می شود. ویدئو مارکتینگ بهتر ابزار برای افزایش درگیر شدن کاربران است.

انواع ویدئو مارکتینگ که به منظور این نوع هدف می توان استفاده کرد، شامل:

ویدئوهای تبلیغی کوتاه که در خصوص یک مقاله یا مطلب سایت شما توضیح مختصری می دهد و در انتها کاربران را تشویق به خواندن کل مقاله متنی آن می کند.

ویدئوهایی با برانگیختن زمینه های احساسی

ویدئوهایی که به کاربران مساله یا نکته ای را آموزش می دهد.

افزایش آموزش کاربران و مشتریان

 

آموزش رایگان یکی از مهمترین اهدافی است که بازاریابی محتوا به دنبال آن است. آموزش از طریق ویدئو به سادگی انجام شده و حس اعتماد به برند را در افراد به غلیان می اندازد. این کار را خیلی راحت تر و سریع تر با استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانید انجام دهید. برای مثال می توانید تمام مطالب یا سوالاتی را که در صفحه FAQ سایت خود قرار دادید را در قالب یک ویدئو تولید کرده و به کاربران خود نشان دهید و یا با استفاده از ویدئو به آموزش استفاده از دستگاه یا نرم افزار بپردازید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت استراتژی ویدئو مارکتینگ,اهمیت ویدیو مارکتینگ,اصول ویدئو مارکتینگ,ویدئو بازاریابی مارکتینگ,بازاریابی ویدیویی چیست؟,استراتژی بازاریابی ویدیو ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان که درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان،می‌پردازیم که در 97 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا

 

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

تاریخچه ی شرکت مایکروسافت

پل آلن و بیل گیتس، دوستان دوران کودکی بودند. هر دوی آن‌ها استعداد و علاقه‌ی زیادی به دنیای کامپیوترها داشتند. آن‌ها در سال ۱۹۷۲ تصمیم گرفتند به کمک یکدیگر، شرکت مستقل خود را تأسیس کنند. اولین همکاری آن‌ها، شرکت Traf-O-Data بود که نرم‌افزاری برای کنترل ترافیک عرضه کرد. زمانی که گیتس در هاروارد مشغول به تحصیل بود، آلن مدرک خود را از دانشگاه ایالتی واشنگتن دریافت کرد.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در ۴ آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند

در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۵، مجله‌ی پاپیولار الکترونیکس مقاله‌ای در مورد کامپیوتر جدید Altair 8800 منتشر کرد. پل و بیل با مطالعه‌ی این مقاله علاقه‌مند شدند که یک کامپایلر (مفسر) زبان BASIC برای این دستگاه توسعه دهند. آن‌ها با مدیر شرکت MITs، تولیدکننده‌ی این کامپیوتر تماس گرفتند و ادعا کردند که مفسری برای این دستگاه آماده کرده‌اند.

البته ادعای آن‌ها حقیقت نداشت؛ چرا که این دو نفر اصلا دستگاه Altair 8800 را در اختیار نداشتند. به هر حال مدیر شرکت با ملاقات حضوری آن‌ها موافقت کرد و پس از آن، بیل و پل شروع به برنامه‌نویسی یک شبیه‌ساز برای این سیستم کردند. پل وظیفه‌ی توسعه‌ی شبیه‌ساز دستگاه و بیل وظیفه‌ی برنامه‌نویسی مفسر را بر عهده داشت. در نهایت در روز ملاقات حضوری در آلبوکرکی، آن‌ها توانستند مدیر شرکت را برای توسعه‌ی مفسر اصلی راضی کنند.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در چهار آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند. نام مایکروسافت که ترکیبی از کلمات مایکروسیستم و سافت‌ور است، پیشنهاد آلن بود. بیل گیتس از همان ابتدا به‌عنوان مدیرعامل شرکت مشغول به کار شد. در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۹، دفتر اصلی شرکت به بلویو واشنگتن منتقل شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی مایکروسافت,استراتژی های شرکت مایکروسافت,استراتژی های بازاریابی مایکروسافت,پاورپوینت شرکت مایکروسافت,پاورپوینت استراتژی بازاریابی مایکروسافت,مقاله بازاریابی شرکت مایکروسافت, تاریخچه ی شرکت مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد

 

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکتی پیشگام در خودروهای الکتریکی

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد در 182 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

تسلا را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودروسازی دانست که با محصولاتی همچون پنل‌های خورشیدی و باتری‌های مخصوص آن‌ها، نگاهی بلند پروازانه هم به آینده‌ی انرژی‌های پاک دارد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی

 

توضیحات فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز

درباره تسلا موتورز

داستان برند تسلا، آغازگر انقلاب بزرگ در خودروهای برقی و انرژی‌های پاک

تسلا (Tesla Inc) که قبلا به‌نام تسلا موتورز شناخته می‌شد، شرکت آمریکایی تولیدکننده‌‌ی خودرو و تجهیزات انرژی‌های پاک است. مرکز مدیریت تسلا در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد و به گواه بسیاری از کارشناسان، این شرکت را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودرو پس از فورد دانست. تولید خودروهای برقی، باتری‌های ذخیره‌ی انرژی از سطوح خانگی تا توزیع شهری و سلول‌ها و پنل‌های خورشیدی، حوزه‌های اصلی فعالیت تسلا هستند.

محصولات تسلا در کارخانه‌های متعددی در سرتاسر جهان ساخته می‌شوند. تسلا فکتوری در فرمونت کالیفرنیا، گیگا نوادا در نزدیکی رنو نوادا، گیگا نیویورک در بوفلا نیویورک و گیگا شانگهای در شانگهای چین، مراکز تولیدی اصلی این شرکت آمریکایی هستند.

از محصولات مهم تسلا که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند می‌توان به خودروهای مدل S، مدل ۳، مدل X و مدل Y اشاره کرد. تسلا همچنین باتری‌های خود را تحت برندهای Powerwall, Powerpack و Megapack به بازار عرضه می‌کند. پنل‌‌‌های خورشیدی و قطعات موردنیاز برای ساخت سقف‌های خورشیدی نیز از محصولات کنونی تسلا هستند. تسلا موتورز از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ به تسلا تغییر نام داد.

شرکت تسلا زمانی‌که تنها ۱۰ سال عمر داشت، به‌عنوان یکی از غول‌های صنعت خودروسازی تبدیل شد و تحسین همگان را به‌همراه داشت. ارزش بازار آن‌ها به نزدیکی ۳۰ میلیارد دلار رسیده بود و مورگان استنلی، از عبارت «مهم‌ترین شرکت خودروسازی جهان» برای توصیف شرکت استفاده می‌کرد. یکی از نکات جالب در ۱۰ سالگی تسلا این بود که برخی نظرسنجی‌ها، خودروهای این شرکت را محبوب‌ترین محصولات در ایالات متحده لقب می‌دادند.

تاریخچه تسلا موتورز

احتمالا اکثر علاقه‌مندان به فناوری و صنعت خودرو، با سال‌های اخیر تسلا و رخدادهای پیرامون آن آشنا هستند. آن‌چه که بیشتر مغفول مانده، تاریخچه‌ی سال‌های ابتدایی و درگیری‌های متعدد بنیان‌گذاران و کارمندان اولیه است. به‌عنوان مثال اکثر افراد تصور می‌کنند که ایلان ماسک، هم‌بنیان‌گذار پی‌پال و مدیرعامل کنونی تسلا، بنیان‌گذار اصلی آن نام دارد.

درحالیکه داستان پیدایش تسلا موتورز به‌هیچ‌وجه به‌سادگی تصورات امروزی نیست. تسلا حاصل ایده‌‌های چند جوان مهندس ساکن در سیلیکون‌ولی بود که پس از مدتی، با جوان میلیاردی به‌نام ایلان ماسک همکاری و شریک شدند.

اولین خودروهای تسلا که خبرسازی عظیمی را به‌همراه داشتند، رودستر و مدل S بودند. رودستر در سال ۲۰۰۸ به جاده‌ها آمد و برخی رسانه‌ها، آن را گفتمان جدیدی در دنیای خودروسازی توصیف کردند. مدل S که در سال ۲۰۱۳ توجه همگان را به خود جلب کرد، در آن سال در رقابت با خودروهایی از خانواده‌ی سدان مرسدس بنز کلاس S و بی‌ام‌و سری ۷ و هر خودروی سدان لاکچری دیگر، موفق شد. باوجود این موفقیت‌های خبرساز در دهه‌ی ۲۰۰۰، جالب است بدانید که داستان تسلا موتورز از حدود سال ۱۹۹۰ شروع شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: شرکت خودروسازی تسلا,شرکت خودروسازی تسلا موتورز,تاریخچه تسلا موتورز,تسلا موتورز شرکت خودروسازی,مقاله در مورد تسلا ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت شرکت فوجی فیلم در صنعت تصویر برداری

 

پاورپوینت شرکت فوجی فیلم، شرکتی که با سخت کوشی و تحول دیجیتال در صنعت تصویر برداری ماندگار شد

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت شرکت فوجی فیلم، شرکتی که با سخت کوشی و تحول دیجیتال در صنعت تصویر برداری ماندگار شد در 138 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت شرکت فوجی فیلم | شرکتی در صنعت تصویر برداری

 

توضیحات فایل پاورپوینت شرکت فوجی فیلم

چرا کداک مرد اما فوجی ماند و رونق یافت؟

خیلی از ما از سال‌ها پیش با دوربین‌ها و فیلم‌های نگاتیوی کداک خاطره داریم. شرکت بزرگی که یاد و خاطره آن، تقریبا همسان با خاطرات تاریخ عکاسی است و یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجهیزات عکاسی در سال‌های دور بود. اما دیگر خیلی وقت است که دوران کداک Kodak به سررسیده است. این شرکت بزرگ چند سال پیش اعلام ورشکستگی کرد و تقریبا از صنعت عکاسی به بیرون رانده شد.

این در حالیست که شرکت رقیب آن یعنی فوجی‌فیلم در همان سال‌ها، دوباره رو به پیشرفت است و اکنون یکی از شرکت‌های تاثیر‌گذار در صنعت عکاسی است. شرکت فوجی فیلم Fujifilm بعد از یک سازمان‌دهی عظیم مجددا رونق پیدا کرد و به راه خود ادامه داد. ما در اینجا قصد داریم جزئیات و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم که از منابع موثقی به‌دست‌آمده تا بدانید که چرا و چگونه ۲ شرکتی که اهداف مشترکی داشتند در مسیر کاملاً مخالفی حرکت کردند و یکی از آن‌ها مسیر موفقیت را در پیش گرفت و دیگری مسیر شکست را.

فوجی فیلم

چرا کداک مرد اما فوجی ماند و رونق یافت؟

این داستان بزرگانی است که زمین می‌خورند، چیزی که هیچوقت به آن فکر نمی‌کردند.

زمان قبل از بحران: دوران سود دهی و امن بازار

اگرچه هر دو شرکت فوجی فیلم و کداک در کار تولید دوربین بودند اما تمرکز اصلی آن‌ها روی صنعت فیلم‌سازی و فروش فیلم‌های نگاتیوی بود. طبق گفته فوربس Forbes کداک با فروش دوربین‌ها و ارائه نسخه‌های جدیدتر نبض بازار را در دست گرفته بود، چراکه با این کار مردم را به دام اعتیاد لذت عکاسی و بالا بردن کیفیت عکس‌هایشان می‌انداخت. بعدازآن ۸۰ درصد بازار پر از کاغذهای چاپ عکاسی و مواد شیمایی (داروی ظهور و ثبوت) برای چاپ عکس‌ها شده بود و سود خوبی از این طریق گیر شرکت می‌آمد.

پیامدهای بعد از انقلاب دیجیتال

در سال ۲۰۰۱ شرکت فوجی فیلم به اوج فروش خود در جهان رسیده بود، اما با روی کار آمدن دیجیتال به عرصه کار همه‌چیز به‌کلی تغییر کرد. مدیر فوجی فیلم می‌گوید: “همیشه هر اوجی یک فرودی هم دارد.” در وهله اول شرکت به‌طور کامل منحل نشد، بلکه به‌تدریج و آرام‌آرام تحلیل رفت تا اینکه به مرحله ۲۰ الی ۳۰ درصد سود در سال رسید. سپس در سال ۲۰۱۰ تقاضای جهانی برای فیلم‌های نگاتیوی عکاسی به کمتر از یک‌دهم آنچه در ده سال گذشته بود کاهش یافت.

اما بازار فروش فیلم‌های عکاسی در همان ابتدا و به‌طور کامل از بین نرفت، بلکه به‌مرورزمان و با ترویج اینترنت و رایانه‌های شخصی در دهه ۹۰، مصرف‌کنندگان شروع به خرید دوربین‌های دیجیتالی کردند. چراکه دیگر دردسر چاپ عکس و سوختن عکس و هزینه‌های اضافی برایشان وجود نداشت و به‌راحتی می‌توانستند کمتر از چند ثانیه هرکسی که گرفته بودند را به‌راحتی مشاهده و یا ذخیره کنند و هیچ لزومی برای چاپ همه عکس‌ها وجود نداشت.

اما تولیدکنندگان فیلم‌های نگاتیوی با این موج عظیم تغییر در بازار و دیجیتالی شدن محصولات با مشکلات بسیار جدی مواجه شدند. برای مثال فناوری‌های قدیمی دیگر جایگاهی در میان تولیدکنندگان نداشت و آن‌ها مجبور بودند هم گام با موج جدید گام بردارند و دیجیتالی شوند.

اما مهم‌تر از همه این بود که دیگر مثل قبل نیازی به مهارت‌های حرفه‌ای برای عکاسی نبود و با این کار هرکسی می‌توانست به‌راحتی این کار را انجام بدهد. بدان معنا که دیگر نیاز نبود کسی اطلاعاتی در مورد فیلم‌های نگاتیوی، نحوه قرار دادن آن درون دوربین، نحوه درآوردن آن بدون سوختن فیلم‌ها، چاپ و ظهور عکس و … داشته باشد. با آمدن دوربین‌های دیجیتالی کاربران تنها با فشار دادن یک دگمه قادر به عکاسی بودند و مثل سابق هیچ دغدغه‌ای برای چاپ عکس نداشتند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: شرکت فوجی فیلم ژاپن,شرکت فوکا فوجی فیلم,شرکت فوجی فیلم ایران,سایت شرکت فوجی فیلم,تاریخچه شرکت فوجی فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

آینده سلامت دیجیتال و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت

 

آینده سلامت دیجیتال با رویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و خدمات نوین به بیماران

 

دید کلی؛

فایل آینده سلامت دیجیتال و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و خدمات نوین به بیماران، در 141 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل، مطالب ارزشمند در زمینه سلامت دیجیتال شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی، ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی سلامت و درمان، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

  

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله پاورپوینت آینده سلامت دیجیتال | راهبردهای بازاریابی سلامت

 

توضیحات فایل آینده سلامت دیجیتال

آینده سلامت دیجیتال

تغییر روند در سبک زندگی موجب تغییر در خدمات و مدیریت ذائقه مشریات گردیده است و این تغییر پرشتاب موجب ؛ تغییر مکان مراقبت ، خارج از بیمارستان و نزدیکتر به خانه گردیده است و همچنین  تبدیل نوع مراقبت ، از “تشخیص و درمان” به “پیشگیری و مدیریت مدیران و صاحب نظران فعال در امر درمان به این نکته کلیدی تاکید دارند که بایستی ؛ محیط سرپایی – خصوصاً خانه – بهترین محیط مراقبت خواهد بوده. مراقبت های مجازی گسترش یابد.”

یکی دیگر از ویژگی سلامت دیجیتال،دسترسی به خدمات بهداشتی در مناطق روستایی ، به ویژه در اقتصادهای نوظهورمی باشد .

سیستم مراقبت های بهداشتی در آینده باید بسیار متفاوت به نظر برسد. بیشتر “مشتری محور” خواهد بود – اجازه می دهد

شهروندان و خانواده های آنها مسئولیت بسیار بیشتری در مدیریت مراقبت های بهداشتی خود داشته باشند .

سلامت دیجیتال چیست؟

سلامت دیجیتال از هم‌آیند پیشرفت در حوزه‌های دیجیتال و ژنتیک با حوزه‌های سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید می‌آید تا خدمات‌رسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌گیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.

سلامت دیجیتال مردمان را برای پیگیری، مدیریت، و بهبود سلامت، معیشت و زندگی پربارتر خود، خانواده و جامعه توانمند می‌کند. سلامت دیجیتال می‌تواند کمبودهای خدمات سلامت را پوشش دهد و دسترسی به آن خدمات را افزایش و هزینه‌هایشان را کاهش داده و پزشکی را دقیقتر و منطبق بر نیازهای اشخاص کند.

سلامت الکترونیک یک زمینه نوظهور از برخورد انفورماتیک، پزشکی، بهداشت عمومی و تجارت است که از طریق شبکه جهانی وبو تکنولوژی های مرتبط با آن ارتقا و تکامل می یابد. سلامت الکترونیک را نه تنها بعنوان یک توسعه فنی بلکه بعنوان حالتی روحی، طرز تفکر و یک حرکت عمومی جهانی می توان توصیف کرد. برای توصیف واژه سلامت الکترونیک باید از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش سلامت بهره برد. اطلاعات دیجیتالی در بخش سلامت و بهداشت برای مقاصد بالینی و آموزشی و مدیریتی از طریق الکترونیکی، انتقال ذخیره و بازیابی می شود.

تعریف سلامت الکترونیک

سلامت الکترونیکی یک زمینه جدید و روبه رشد از تلاقی اطلاع رسانی پزشکی سلامت عمومی و مبادلات تجاری است که به خدمات و اطلاعات سلامت ارائه شده و یا تقویت شده از طریق اینترنت و فناوری های وابسته اطلاق می گردد. در مفهومی وسیع تر این واژه نه تنها به توسعه فناوری اشاره می کند بلکه زمینه ای جامع برای ارتقای محلی منطقه ای و بین المللی مراقبت بهداشتی با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

زیرساخت های سلامت الکترونیک

بحث سلامت الکترونیک رابطه نزدیکی با زیرساخت های دیجیتالی هر کشوری و نیز فرهنگ دیجیتالی آن کشور دارد. برای برقراری نظام سلامت دیجیتالی هر کشوری زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی آن کشور نقش تعیین کننده ای دارد. درصد کاربران از اینترنت، میزان نفوذ فیزیکی اینترنت در کشور، سایت های ارائه دهنده اطلاعات پزشکی و درمانی، سرویس دهندگان اینترنت و غیره از عوامل مهم در توسعه سلامت الکترونیکی هستند.

همچنین نقش وزارتخانه ها و سازمان های درگیر در حوزه سلامت الکترونیکی مانند وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان های مرتبط بسیار مهم خواهد بود.

حوزه های سلامت دیجیتال

فواید فراوانی از سلامت الکترونیکی می توان به دست آورد اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که توسعه و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی بدون استفاده از رایانه و تکنولوژی های مرتبط عملیاتی نخواهد بود. لذا برای تبیین بیشتر این کاربرد در ۱۰ حوزه به شرح زیر قابل تفسیر است:

1- توانمندسازی

به دلیل در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و دانش پایه و مورد نیاز پزشکی و بهداشتی از سوی شبکه های اطلاعاتی برای همگان، راه های جدیدی به سوی درمان بیمار محور در جامعه اطلاعاتی ایجاد می شود. مردم جوامعی که اطلاعات صحیح و کافی را نسبت به مراقبت از سلامت خود دارند، کمتر دچار بیماری شده و در صورت ابتلا به بیماری نیز می دانند که در چه زمانی به چه متخصصی رجوع کنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: سلامت دیجیتال چیست,سلامت دیجیتال در ایران,کنترل والدین و سلامت دیجیتال چیست,دیجیتال مارکتینگ سلامت,کنترل والدین و سلامت دیجیتال,بازاریابی گردشگری سلامت,بازاریابی اجتماعی در سلامت,بازاریابی سلامت در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

 

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی پارتیزانی (چریکی)، رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf یا بازاریابی چریکی رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال است، که در 202 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی چریکی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۰۲ اسلاید ویژه ارائه می گردد. و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf | پاورپوینت بازاریابی چریکی

 

 

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

در مفهوم کلی اسم اصلی این روش گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) است که به فارسی بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نیز ترجمه شده است.

هرگاه بتوانید از استراتژی‌ها و روش‌های نامتعارف و عجیب که تقریبا تاکنون مشابه آن وجود نداشته و پیاده‌سازی نشده‌است، برای تبلیغ محصول یا خدمت خود استفاده کنید، به این روش بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ می‌گویند. البته نام دیگر این روش، بازاریابی پارتیزانی است. در این نوع بازاریابی درواقع از جنگ‌های پارتیزانی الهام گرفته شده که پارتیزان‌ها و سربازان جنگ‌های چریکی با روش‌های نامتعارف و غافل‌گیر کننده باعث شکست دشمن می‌شدند.

یکی از ویژگی‌های بازاریابی چریکی ارزان بودن و گاهی اوقات بدون هزینه بودن آن است. در این روش شما بیشتر روی روش‌های متفاوت و خلاقانه‌ای متمرکز می‌شوید که تاکنون وجود نداشته است. استفاده از این ترفندها باعث می‌شود تا اثرگذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و بتوانید آنها را سریع‌تر متقاعد کنید تا محصول شما را بخرند.

انواع بازاریابی چریکی

با اینکه گوریلا مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی است، ولی خودش انواع مختلفی دارد که در موقعیت‌های متفاوت می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه از انواع بازاریابی چریکی برای شما می‌گوییم:

گوریلا مارکتینگ خارجی (OUTDOOR)

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات محیطی و تبلیغاتی که در فضای بیرون انجام می‌شود بخش عمده‌ای از فضای تبلیغات را به خود اختصاص داده است. حال تصور کنید به جای استفاده از بیلبوردهای مرسوم، از المان‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده کنید که تا کنون در سطح شهر وجود نداشته است. به این روش گوریلا مارکتینگ خارجی (outdoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ درونی (INDOOR)

این نوع از بازاریابی چریکی دقیقا عکس مدل خارجی است و این بار در فضاهای داخلی و بسته نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، استخر، مراکز بازی، مترو، دانشگاه و… از المان‌های متفاوت برای تبلیغات استفاده می‌کنید. به این روش نیز گوریلا مارکتینگ داخلی (indoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد (EVENT AMBUSH)

بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در رویدادهای مختلف از جمله نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، رویدادهای ورزشی یا کمپین‌های مختلف شرکت می‌کنند. اگر این برندها برای تبلیغات خود به جای شیوه‌های مرسوم نظیر پخش تراکت و بروشور سراغ روش‌های خلاقانه و متفاوت بروند به این روش گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد گفته می‌شود. یکی از نمونه‌های این مدل تبلیغات که چند سال پیش برای اولین بار جذابیت داشت، استفاده از اسکوترهای برقی توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران در نمایشگاه الکامپ و تلکام بود.

گوریلا مارکتینگ تجربی (EXPERIMENTAL)

این مدل از بازاریابی چریکی در واقع شامل تمام موارد بالا می‌شود، با این تفاوت که دیگر یک سویه نیست و بین برند و مخاطب تعامل شکل می‌گیرد و کاربران با اجرای درخواست شرکت‌ها، جزئی از برنامه تبلیغاتی می‌شوند و می‌توان آنها را مجری اصلی دانست. در این روش باید تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان رقم بزنید.

کسب و کارهای بزرگ چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

حالا که با مفهوم و انواع گوریلا مارکتینگ آشنا شدیم، زمان آن رسیده که ببینیم این نوع بازاریابی چه کارایی برای کسب و کارهای بزرگ دارد و این برندها چطور از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند. اگر کمی دقت کنید می‌بینید که یکی از برنامه‌های اصلی کمپانی‌های بزرگ می‌تواند استفاده از بازاریابی پارتیزانی است؛ چراکه از هر نظر توانایی اجرای آن را به بهترین شکل ممکن دارند.

اما این نوع بازاریابی برای برندهای بزرگ می‌تواند مانند حرکت روی لبه پرتگاه باشد؛ چراکه حالا برند آنها موقعیت خوبی در بازار دارد و کاملا شناخته شده هستند. بنابراین اگر نتوانند ایده جذابی داشته باشند یا درست گوریلا مارکتینگ را پیاده کنند، لطمه خواهند خورد.

کسب و کارهای کوچک چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

گوریلا مارکتینگ با توجه به هزینه کم و خلاقانه بودن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها باشد. این روش کمک می‌کند تا با هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بتوانید بازخورد خوبی بگیرید و برای مدت‌های طولانی در ذهن مخاطبان بمانید. ضمن اینکه کمک می‌کند سرنخ‌های زیادی به دست بیاورید.

اما باید حواستان باشد به درستی ایده‌پردازی کنید و بعد از آنها طرح‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید به خوبی آنها را اجرا کرده و مخاطبان را شگفت‌زده کنید. البته نیم‌نگاهی هم باید به هزینه‌ها داشته باشید، چون کسب و کارهای کوچک نمی‌توانند خیلی هزینه کنند و گاهی کارهای نامتعارف هزینه زیادی می‌طلبد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی چریکی,پاورپوینت بازاریابی چریکی,مقاله درباره بازاریابی چریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

 

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی پارتیزانی (چریکی)، رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf یا بازاریابی چریکی رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال است، که در 202 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی چریکی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۰۲ اسلاید ویژه ارائه می گردد. و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf | پاورپوینت بازاریابی چریکی

 

 

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

در مفهوم کلی اسم اصلی این روش گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) است که به فارسی بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نیز ترجمه شده است.

هرگاه بتوانید از استراتژی‌ها و روش‌های نامتعارف و عجیب که تقریبا تاکنون مشابه آن وجود نداشته و پیاده‌سازی نشده‌است، برای تبلیغ محصول یا خدمت خود استفاده کنید، به این روش بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ می‌گویند. البته نام دیگر این روش، بازاریابی پارتیزانی است. در این نوع بازاریابی درواقع از جنگ‌های پارتیزانی الهام گرفته شده که پارتیزان‌ها و سربازان جنگ‌های چریکی با روش‌های نامتعارف و غافل‌گیر کننده باعث شکست دشمن می‌شدند.

یکی از ویژگی‌های بازاریابی چریکی ارزان بودن و گاهی اوقات بدون هزینه بودن آن است. در این روش شما بیشتر روی روش‌های متفاوت و خلاقانه‌ای متمرکز می‌شوید که تاکنون وجود نداشته است. استفاده از این ترفندها باعث می‌شود تا اثرگذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و بتوانید آنها را سریع‌تر متقاعد کنید تا محصول شما را بخرند.

انواع بازاریابی چریکی

با اینکه گوریلا مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی است، ولی خودش انواع مختلفی دارد که در موقعیت‌های متفاوت می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه از انواع بازاریابی چریکی برای شما می‌گوییم:

گوریلا مارکتینگ خارجی (OUTDOOR)

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات محیطی و تبلیغاتی که در فضای بیرون انجام می‌شود بخش عمده‌ای از فضای تبلیغات را به خود اختصاص داده است. حال تصور کنید به جای استفاده از بیلبوردهای مرسوم، از المان‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده کنید که تا کنون در سطح شهر وجود نداشته است. به این روش گوریلا مارکتینگ خارجی (outdoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ درونی (INDOOR)

این نوع از بازاریابی چریکی دقیقا عکس مدل خارجی است و این بار در فضاهای داخلی و بسته نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، استخر، مراکز بازی، مترو، دانشگاه و… از المان‌های متفاوت برای تبلیغات استفاده می‌کنید. به این روش نیز گوریلا مارکتینگ داخلی (indoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد (EVENT AMBUSH)

بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در رویدادهای مختلف از جمله نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، رویدادهای ورزشی یا کمپین‌های مختلف شرکت می‌کنند. اگر این برندها برای تبلیغات خود به جای شیوه‌های مرسوم نظیر پخش تراکت و بروشور سراغ روش‌های خلاقانه و متفاوت بروند به این روش گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد گفته می‌شود. یکی از نمونه‌های این مدل تبلیغات که چند سال پیش برای اولین بار جذابیت داشت، استفاده از اسکوترهای برقی توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران در نمایشگاه الکامپ و تلکام بود.

گوریلا مارکتینگ تجربی (EXPERIMENTAL)

این مدل از بازاریابی چریکی در واقع شامل تمام موارد بالا می‌شود، با این تفاوت که دیگر یک سویه نیست و بین برند و مخاطب تعامل شکل می‌گیرد و کاربران با اجرای درخواست شرکت‌ها، جزئی از برنامه تبلیغاتی می‌شوند و می‌توان آنها را مجری اصلی دانست. در این روش باید تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان رقم بزنید.

کسب و کارهای بزرگ چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

حالا که با مفهوم و انواع گوریلا مارکتینگ آشنا شدیم، زمان آن رسیده که ببینیم این نوع بازاریابی چه کارایی برای کسب و کارهای بزرگ دارد و این برندها چطور از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند. اگر کمی دقت کنید می‌بینید که یکی از برنامه‌های اصلی کمپانی‌های بزرگ می‌تواند استفاده از بازاریابی پارتیزانی است؛ چراکه از هر نظر توانایی اجرای آن را به بهترین شکل ممکن دارند.

اما این نوع بازاریابی برای برندهای بزرگ می‌تواند مانند حرکت روی لبه پرتگاه باشد؛ چراکه حالا برند آنها موقعیت خوبی در بازار دارد و کاملا شناخته شده هستند. بنابراین اگر نتوانند ایده جذابی داشته باشند یا درست گوریلا مارکتینگ را پیاده کنند، لطمه خواهند خورد.

کسب و کارهای کوچک چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

گوریلا مارکتینگ با توجه به هزینه کم و خلاقانه بودن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها باشد. این روش کمک می‌کند تا با هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بتوانید بازخورد خوبی بگیرید و برای مدت‌های طولانی در ذهن مخاطبان بمانید. ضمن اینکه کمک می‌کند سرنخ‌های زیادی به دست بیاورید.

اما باید حواستان باشد به درستی ایده‌پردازی کنید و بعد از آنها طرح‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید به خوبی آنها را اجرا کرده و مخاطبان را شگفت‌زده کنید. البته نیم‌نگاهی هم باید به هزینه‌ها داشته باشید، چون کسب و کارهای کوچک نمی‌توانند خیلی هزینه کنند و گاهی کارهای نامتعارف هزینه زیادی می‌طلبد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی چریکی,پاورپوینت بازاریابی چریکی,مقاله درباره بازاریابی چریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

کتاب بازاریابی بین المللی برند حلال | تحلیل استراتژی از نظر SWOT

 

استراتژی بازاریابی بین المللی برند حلال از منظر تحلیل SWOT

(مطالعه موردی بازار مواد غذایی حلال ایران)

 

دید کلی؛

فایل کتاب استراتژی بازاریابی بین المللی برند حلال از منظر تحلیل SWOT (مطالعه موردی بازار مواد غذایی حلال ایران)، در 222 صفحه ورد به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

موفقیت در بازاریابی محصول حلال را میتوان به داشتن برند قوی و مهمتر از آن آگاهی از نیازها و خواسته های مشتریان نسبت داد. زمانی که یک مصرف کننده مسلمان اقدام به خرید یک محصول حلال میکند علاوه بر توجه به نیاز خود به مصرف کالا، به اصول و آموزه های اسلامی نیز توجه میکند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 کتاب استراتژی بازاریابی بین المللی برند حلال از نظر SWOT

 

توضیحات فایل بازاریابی بین المللی برند حلال

راهبردهای بازاریابی و برندسازی توریسم حلال در كشورهای اسلامی

یکی از مسائل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف گردشگری، چرا هنوز از جایگاه بایسته برخوردار نیستیم؟ یک پاسخ به این سوال را میتوان از منظر برندسازی و بازاریابی بررسی کرد. در واقع میتوان گفت که ورود ما به عرصه گردشگری همراه با یکسری اصول مورد توافق تمامی ذینفعان عرصه های سیاست گذاری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت زیرساخت ها نبوده و نیست و اقدامات مقطعی و موردی در خلاء یک عزم جدی بر ورود به این بازار عظیم نتوانسته اثر بخشی لازم را داشته باشد.

از طرف دیگر شاهد هستیم که ایکریک در چند سال اخیر فعالیت های چشم گیری را با تأکید بر ایجاد و ترویج برند حلال در عرصه مواد غذایی، پزشکی- داوریی و آرایشی و همچنین خدمات حلال همچون گردشگری و بانکداری حلال آغاز کرده است. که به نظر میرسد بعد از تثبیت شدن موضوع غذای حلال، این بار بخش توریسم حلال – حسب یکسری تشخیص های درست- در اولویت قرار گرفته است.

در این مرحله آغازین، یک گفتمان بیش از اسناد نویسی میتواند به ایجاد یک اجماع در محافل مختلف کمک کرده و برند گردشگری حلال را بیش از یک سند سازمانی و کار اداری، به یک باور عمومی برای تمامی دستاندکاران این عرصه تبدیل سازد.

بازاریابی و برندسازی محصولات حلال

با توجه به گسترش بیش از پیش اسلام در سراسر دنیا که جمعیتی بالغ بر 1.6 میلیارد نفر را شامل می شود. شرکت های چند ملیتی نیز به طور فزاینده ای به پتانسیل بازار کالاها و برندهای حلال در جهان اسلام هم در کشورهای مسلمان و هم در کشورهایی که جمعیت مسلمان قابل ملاحظه ای دارند پی برده اند. همزمان بسیاری از کشورهای اسلامی نیز علاقه مند به توسعه بازاریابی بومی خود و ارائه برندهای خود به بازارهای محلی و بین المللی هستند.

برندینگ حلال در رستوران ها

البته کسب برند حلال همیشه توجیه اقتصادی ندارد و بیشتر اوقات فقط برای حفظ اعتبار رستوران یا فروشگاه دریافت می شود تا بتواند عنوان بین المللی را کسب کند.

برای مثال، رستوران هایی مانند مک دونالد، تا چند سال پیش مشتریان مسلمان خود را از دست میداد و این نوعی عقب ماندگی در مقابل دیگر رقیبان او به حساب می آمد. بنابراین، تصمیم گرفت بخشی دیگر از مشتریان را به رستوران و غذاهای معروف خود جذب کند که تابحال، امکان عرضه خدمات به آن ها وجود نداشت.

او برای این کار، توجیه مالی نداشت. یعنی حتی بیشتر از درآمدی که می توانست از مشتریان مسلمان خود دریافت کند، برای کسب برند حلال هزینه کرد. بدون شک، او نیازی به درآمدی که از غذاهای مسلمانان دریافت می کند، نداشت. اما در بازار رقابتی امروز، حتی فراهم کردن امکانات برای یک نفر نیز امتیاز محسوب می شود.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: برند حلال در ایران,مقاله در مورد برند حلال,بازاریابی محصولات حلال, بازاریابی بین المللی pdf,بازاریابی بین المللی کتاب,بازاریابی بین الملل pdf,pdfکتاب بازاریابی بین المللی,مقاله بازاریابی بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی pdf

راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی چریکی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

فایل راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال، در 310 صفحه ورد به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

یک مورد از راز موفقیت برندهای معروف استفاده از بازاریابی چریکی هست. یکی از حسن های بازاریابی چریکی این است که نیاز به هزینه هنگفت در بازاریابی تان ندارید و در واقع تخیل و ابتکار شماست که حرف اول را می زند. اگر در کسب و کارتان تازه کار هستید، بازاریابی چریکی بسیار به دردتان می خورد چون امروزه رقابت زیرکانه تر، پیچیده تر و حتی خشن تر از سابق شده است. بازاریابی چریکی می خواهد که شما ابعاد مختلف بازار خودتان را بشناسید، تجربه کنید و سپس از تاکتیک های آزمایش شده استفاده نمایید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 کتاب راز موفقیت برندهای معروف جهانی در بازاریابی پارتیزانی pdf

 

توضیحات فایل راز موفقیت برندهای معروف در بازاریابی چریکی

مشخصه های اصلی بازاریابی پارتیزانی :

1- بازاریابی پارتیزانی بر اساس روان انسان ها و آن گونه ای که انسانها می اندیشند و قضاوت می کنند، بنا نهاده شده است.

2- کسانی که از روش بازاریابی چریکی (پارتیزانی) استفاده می کنند، چریک نامگذاری می شوند.

3- چریک ها بایستی قبل از ورود به بازار، محصولات و یا خدمات متمایز و بسیار مطلوب ارائه دهند و یا اینکه اگر محصولی و یا خدمتی از قبل ارائه می داده اند سعی کنند که در آن ارزش افزوده و یا تمایزی ایجاد کنند تا آن محصول/خدم متفاوت بنظر برسد و جایگاه خاص خود را کسب کند.

4- در بازاریابی پارتیزانی تاکید بر سودآوری است و نه تنها افزایش فروش.

5- چریک بجای صرف پول زیاد، انرژی بیشتری صرف می کند و به همین دلیل است که در بازاریابی چریکی سود افزایش پیدا می کند چون هزینه تبلیغات پایین (نه مطلقاً صفر) است و این خلاقیت است که افزایش فروش را سبب می شود.

6-یک روش خوب برای اندازه گیری در بازاریابی پاتیزانی سنجش تعداد رابطه ای است که شما در مدت زمان مشخصی ایجاد کرده‌اید. در واقع چریک ها برای توسعه ی کسب و کار تاکید خاصی بر سه مورد دارند: ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد معاملات با افراد فعلی، افزایش حجم معاملات با افراد فعلی

اصول اولیه بازاریابی چریکی

اشتباهی رایج در زمینه بازاریابی آن اس که فکر میکنیم این فرآیند مربوط به آینده و مشتریان بعدی ما خواهد شد ولی در بازاریابی چریکی نیمی از زمان به مشتریان فعلی اختصاص داده میشود و جمع آوری اطلاعات در مورد آنها سنگ بنای فعالی های بعدی شما خواهد بود. با فراموش کردن مشتریان گذشته و عدم جمع آوری اطلاعات دقیق و مناسب تمامی هزینه و انرژی صرف شده برای کسب آن مشتریان به هدر خواهد رفت.

بازاریابی چریکی در عمل فرصتی مناسب است تا به مشتریان خود کمک کنید که در حال و آینده خود موفق باشند، آنها میخواهند پول بیشتری در بیاورند، وزن کم کنند، جنس مخالف را جذب کنند، شرکت خود را بسازند، سالم تر باشند یا سیگار را برای همیشه ترک کنند. پس شما میتوانید به آنها کمک کنید و راه مناسب برای رسیدن به اهدافشان را نشان دهید.

هرگز این نکته را فراموش نکنید که؛ بازاریابی چریکی در مورد شما نیست بلکه در مورد مشتریان شماست.

بازاریابی چریکی راه های جدیدی برای اندازه گیری و پیش بینی طرز رفتار افراد، تحت تاثیر قرار دادن افراد و آزمایش و تعیین کمیت و کیفیت تعیین میکند. همچنان که روانشناسان در مورد رفتار انسان ها به ما می آموزند بازاریابی را نیز باید در دنیای تجارت امروزی بعنوان یک علم شناخت. در تصویر زیر افراد میتوانند ساعت ها را بر روی دست خود امتحان کنند!

چگونه مشاغل کوچک بزرگ از بازاریابی چریکی استفاده می کنند؟

بازاریابی پارتیزانی در ابتدا مفهومی بود که با بودجه اندک درباره مشاغل کوچک انجام می شد، اما این مانع از تصویب همان ایده های تجاری مشاغل بزرگ نمی شود. شرکت های بزرگتر از تبلیغات بازاریابی غیر متعارف برای تعریف تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کرده اند. برخی از بازاریابان معتقدند که وقتی مشاغل بزرگ از تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند، چریکی نیست. شرکت های بزرگتر بودجه بسیار بیشتری دارند و مارک های آنها معمولاً از قبل تثبیت شده اند.

تاکتیک های بازاریابی چریکی می تواند برای انجام یک تجارت بزرگ بسیار خطرناک تر باشد. در برخی موارد، مانع های بازاریابی پارتیزانی آنها می توانند از بین بروند و در نهایت به یک کابوس روابط عمومی تبدیل شوند. مشاغل کوچکتر به همان اندازه خطر نمی کنند، زیرا اکثر مردم آن را به عنوان یک شیرین کاری دیگر که شکست خورده است، حذف می کنند.

چگونه مشاغل کوچک از بازاریابی پارتیزانی استفاده می کنند

 

چرا بازاریابی پارتیزانی ممکن است راه حل مناسبی برای تجارت کوچک شما باشد؟ هنگامی که به خوبی اجرا شود، اغلب با هزینه کم و در عین حال به مخاطب بسیار هدفمند می رسد. همچنین می تواند یک روش عالی برای توجه، تمایز از رقابت و کسب شهرت برای سرگرمی و متفاوت بودن باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: موفقیت برندهای برتر,راز موفقیت برندهای معروف,داستان موفقیت برندها,دلایل موفقیت برندهای برتر,راز موفقیت برندها,علت موفقیت برندهای معروف,بازاریابی پارتیزانی چیست؟,بازاریابی پارتیزانی پنهان,بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی پارتیزانی در ایران,بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی چریکی ppt ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه

استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

 

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی ، استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی، در 90 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

 

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود
 

  

 پاورپوینت مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه – استراتژی نسکافه

 

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه

تبلیغات چریکی چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود؟

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

به همین دلیل شرکت ها و کمپانی های مختلف به سمت تبلیغاتی می روند که بتوانند با مناسب ترین هزینه بهترین تاثیر و جذب مخاطب را داشته باشند. از انواع تابلو تبلیغاتی میتوان به تابلو تبلیغاتی چریکی اشاره کرد که در این مقاله به آن میپردازیم.

تبلیغات چریکی

شاید تاکنون بار ها نام عملیات و یا جنگ های چریکی را در محافل مختلف شنیده باشید.

سربازان در جنگ های چریکی بیشتر کار های غیر قابل پیش بینی انجام می دهند و همین کار ها باعث غافلگیری و شکست کامل دشمن می شود.

اصول تبلیغات چریکی نیز بر همین مبنا می باشد و از طریق روش های مختلف و خلاقانه به هدف خود یعنی درگیر کردن ذهن مشتری می رسند. در این نوع از تبلیغات که به تبلیغات پارتیزانی نیز معروف می باشد، خلاقیت حرف اول و آخر را می زند. نوآورانه بودن و خلق اثری متفاوت از رقبا باعث می شود تا بازاریابی چریکی بتواند بیشترین تاثیر را در مشتری داشته باشد.

در واقع زمانی که شما بتوانید از کمترین امکانات موجود در فضا بیشترین و البته خلاقانه ترین بهره را ببرید می توانید مشتریان را به واسطه ی طرح خلاقانه و جذابی که ارائه داده اید به خود درگیر نمایید. به همین دلیل است که در تعریف تبلیغات مورد نظر عبارت تغییر دادن ساختار های مرسوم نیز به کار می رود.

تبلیغات چریکی باعث می شود تا مخاطب در کمترین زمان ممکن شما را دیده، در بین دیگران نقل نموده و یا اینکه برای مدت طولانی به واسطه ی همین خلاقیت در ذهن داشته باشد.

شرکت های مختلفی در سراسر دنیا برای تبلیغات کسب و کار خود از روش تبلیغات چریکی استفاده می کنند که دلیل اصلی این امر را می توان بیشترین تاثیر از طریق کمترین هزینه دانست.

پدر علم تبلیغات پارتیزانی یعنی جی کانرد لویسون در تعریف این استراتژی برای تبلیغات از عبارت هایی مانند استفاده از روش های غیر متعارف و سرمایه گذاری روی انرژی استفاده نموده است.

تبلیغات پارتیزانی چیست؟

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

در سال ۱۹۸۴ جی کانرد لویسون در کتابی که با همین نام منتشر شد به بررسی زوایای مختلف این بازاریابی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا استقبال از این نوع بازاریابی روز به روز گسترده شود.

با روی کار آمدن بازاریابی چریکی دیگر افراد صرفاً به دنبال فروش محصول و خدمات خود به صورت مستقیم به مشتریان نبوده و سعی داشتند از طریق روش های مختلف و البته خلاقانه خود را در ذهن مشتری حک نمایند تا هر زمانی که در زندگی روزمره به آن ها احتیاج پیدا کرد اولین موردی که به ذهن مشتری برسد آن تبلیغ خلاقانه باشد.

این نوع از بازاریابی امروزه به عنوان یک روش کاملاً بی نظیر برای جذب مشتریان و محبوبیت برند ها و تولیدات مختلف به کار می رود.

 

سیر تکامل بازاریابی چریکی به دلیل وجود عنصری به نام خلاقیت و تنوع همواره ادامه خواهد داشت و در این مسیر هر روز موضوعات و تبلیغات جذاب و خلاقانه ای را خواهیم دید.

  

توضیحات بیشتر و دانلود
 

  

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی پارتیزانی,بازاریابی پارتیزانی چیست؟,بازاریابی پارتیزانی پنهان,بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی پارتیزانی در ایران,بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی چریکی ppt,تبلیغات چریکی یا پارتیزانی,تبلیغات چریکی کتاب,استراتژی بازاریابی نسکافه,استراتژی فروش نسکافه,بازاریابی شرکت نسکافه,استراتژی شرکت نسکافه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش

با نگاه به بازار کفش ایران

 

 

دید کلی؛

فایل استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران، در 121 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

روش‌های تبلیغاتی که برند ریباک از آن‌ها برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند، بسیار متنوع هستند. از رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجلات و پوسترهای تبلیغی گرفته تا رسانه‌های دیجیتالی دنیای امروز همه مورد استفاده این برند قرار گرفته‌اند.

 

  

توضیحات بیشتر و دانلود
 

  

 مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

 

 

توضیحات فایل تبلیغات صنعت کفش

ترفندهای بالیوودی ریباک

 

آنچه باعث شده ریباک در کنار برندهای معروفی مانند آدیداس و نایک در زمینه ارائه پوشاک ورزشی قد علم کند، استراتژی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که این شرکت در طی سال‌ها آن‌ها را دنبال کرده است: انتخاب ورزش فیتنس برای تولید محصولات متناسب با آن، توجه به تفاوت‌های مردان و زنان در زمینه نیازهای ورزشی، استراتژی‌های قیمت‌گذاری، توجه به بازارهای آسیایی خصوصا هند در سال‌های اخیر و… از جمله راهکارهای بازاریابی برند ریباک بوده است که آن را در کنار برندهای معتبر ورزشی جهان قرار داده و محصولات آن را در سطح جهان به مردم شناسانده است.

ریباک یکی از برندهای معروف پوشاک ورزشی بریتانیایی در جهان است که مقر اصلی آن در آمریکاست. این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط جی دبلیو فاستر با نام جی دیلیو فاستر اند سانز (J.W. Foster and Sons) تاسیس شد و سرانجام در سال ۱۹۵۸ توسط نوه‌های او با نام ریباک معرفی شد. جالب است بدانید نام این برند از یک اسم آفریقایی گرفته شده که به معنای نوعی غزال است.

این شرکت در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‌های معروف برند آدیداس است و دفتر اصلی آن در شهر کانتون ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد. یکی از نقاط عطف این برند در دهه ۱۹۹۰ اتفاق افتاد که این شرکت در هند کار خود را شروع کرد و تبدیل به یکی از برندهای معروف کفش و پوشاک ورزشی شد و توانست در بازار نوظهور این کشور جایگاه مهمی کسب کند و کم‌کم در دیگر بازارهای این چنین نیز رسوخ کند. همچنین افزایش تقاضا برای ورزش فیتنس موقعیت مناسبی برای برند ریباک ایجاد کرد.

فیتنس به‌عنوان یک صنعت نوپا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و تهیه پوشاک ورزشی مربوط به آن از اولویت‌های مردم شد و برند ریباک در این میان توانست به‌عنوان برندی مناسب محصولات خود را در زمینه این ورزش معرفی کند. این شرکت توانست محصولات خود را در راستای این ورزش در دیگر کشورهای نوظهور منطقه نیز گسترش دهد و جایگاه مناسبی به دست آورد.

همچنین می‌توان گفت آنچه باعث موفقیت ریباک در کنار رقیب‌های بزرگی مانند آدیداس و نایک در هند شده، قیمت‌گذاری مناسب این برند است که با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. حتی پس از ادغام این برند با آدیداس، ریباک کماکان استراتژی‌های خاص خود را در قیمت‌گذاری و خصوصا فیتنس و آموزش آن دنبال می‌کند و این ورزش را با آموزش‌ها و محصولات خود در بین زنان و مردان رواج می‌دهد.

 دستکاری به‌موقع قیمت

استراتژی قیمت‌گذاری برند ریباک نیز ازجمله راهکارهای مهم بازاریابی این شرکت است، به این معنا که نوع قیمت‌گذاری آنان رشد این برند و باقی ماندن در بازار جهانی را برای آن تضمین می‌کند. به‌عنوان مثال هر بار که برند ریباک یک محصول با فناوری جدید را روانه بازار می‌کند آن را با قیمتی بالا عرضه می‌کند. سپس کم‌کم قیمت آن را در طول زمان کاهش می‌دهد.

بالا نگه داشتن قیمت یک محصول تا زمانی ادامه می‌یابد که بازار تقاضا برای آن وجود داشته باشد و خریداران به مصرف آن رغبت نشان دهند، اما بعد از پایین آمدن میزان تقاضا، برند ریباک شروع به کم کردن قیمت محصول مورد نظر می‌کند و با این استراتژی هم سود لازم را از فروش محصول خود می‌برد و هم با دستکاری به‌موقع قیمت مصرف‌کنندگان این بازار را برای خود حفظ کرده است.

البته استراتژی دستکاری قیمت با ورود محصولات این برند به هند و تقاضای روزافزون برای آن‌ها تا حدی تغییر کرده است، به این صورت که در زمان ارائه یک محصول جدید، برند ریباک برای جذب مشتریان قیمت مقدماتی آن را پایین آورده و زمانی که محصول مورد نظر به محبوبیت لازم رسید، شروع به بالا بردن قیمت آن به سوی قیمتی طبیعی و مناسب می‌کند. البته لازم به ذکر است در هر دوی این استراتژی‌ها ریباک توانست موفقیت‌های چشم‌گیری در جذب مخاطبان و در دست گرفتن بازار به دست آورد.

 همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

حضور آژانس‌های تبلیغاتی موفق نیز باعث پیشرفت برند ریباک و تبدیل شدن آن به نامی جهانی در سال‌های اخیر شده است. طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ ریباک با آژانس‌هایی مانند McGarry Bowen شهرتی جهانی کسب کرد و با شعارهای تبلیغاتی مانند «دو نفر برای هر کس» به تبلیغ یکی از کفش‌های خود پرداخت که بازخورد مناسبی داشت.

در سال ۲۰۰۹ نیز با همکاری با آژانس تبلیغاتی DDB جایگاه جهانی خود را بیشتر تثبیت کرد و خصوصا در زمینه ارائه محصولاتی مناسب با فیتنس و تناسب‌اندام بانوان وارد عمل شد. ضمن اینکه در سال‌های اخیر آژانس‌های بازاریابی متعددی برای تبلیغات منطقه‌ای ریباک پا به عرصه گذاشته‌اند و با توجه به مناطق مختلف و نیازها و علایق آن‌ها کار بازاریابی را برای این برند آغاز کرده‌اند و خصوصا در کشورهای آسیایی فعالیت قابل‌توجهی داشته‌اند.

 

  

توضیحات بیشتر و دانلود
 

  

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغات صنعت کفش,تبلیغات کفش,تبلیغات کفش در تلویزیون,بازاریابی کفش,بازاریابی فروش کفش,محتوا کفش,محتوا برای کفش,تبلیغات کفش شیما,تبلیغات کفش در شبکه ای فیلم,تبلیغات کفش در دیوار,تبلیغات کفش فروشی,بازاریابی کیف و کفش,بازاریابی کفش زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

برند سازی در صنعت کفش و استراتژی های آن

چالش ها و فرصت ها و مطالعه موردی بازار ایران

 

 

دید کلی؛

فایل برند سازی در صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی و فروش در این فایل به چالش ها و فرصت ها و مطالعه موردی بازار ایران نیز پرداخته شده، که در 159 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند.

 

 مقاله پاورپوینت برند سازی در صنعت کفش + استراتژی های بازاریابی و فروش

 

 

توضیحات فایل برند سازی در صنعت کفش

 

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند. بازاریابی و فروش در صنعت کفش به خصوص برای کسب و کارهای کوچک دشوار است زیرا به سختی می‌توان مشتریانی که از برند مورد علاقه‌شان خرید می‌کنند به سمت خود جذب کرد.

این کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ الگوبرداری کرده، آن را با خلاقیت و تغییر همراه کنند و در آن موفق شوند. از آنجا که بازاریابی کفش‌های ورزشی، تفاوت چشمگیری با بازاریابی کفش مردانه یا زنانه دارد، باید یک برنامه بازاریابی هدفمند داشته باشید.

خلاقیت داشته باشید!

اولین قدم برای موفقیت در صنعت کفش، داشتن خلاقیت است. به یک مفهوم خلاقانه فکر کرده و طراحی خود را بر اساس آن آغاز کنید. به عنوان مثال اگر قرار است کفش مردانه راحت برای صاحبان کسب و کار تولید کنید، در برنامه بازاریابی حتماً به این موضوع تاکید کنید که با اینکه این کفش‌ها در ظاهر مشابه سایر کفش ها است اما افراد با پوشیدن آن به شدت احساس راحتی خواهند کرد. تبلیغات خود را در فرودگاه‌ها، مجلات کسب و کار و سایر مکان‌هایی که مشتریان بالقوه حضور دارند، قرار دهید.

حضور آنلاین را فراموش نکنید!

وبسایتی با طراحی خوب راه بیندازید تا بتوانید تصویر انواع کفش‌های تولید‌ی‌تان را در معرض دید مشتری قرار دهید. یک فروشگاه همراه با درگاه خرید در این سایت بگذارید. مشتریان بالقوه به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت یا هر زمان که دوست داشتند به سایت شما سر زده و با توجه به بودجه و مدل مورد نظرشان، یک کفش انتخاب کنند.

با تبلیغات و پیشنهادات خاص، مشتری را ترغیب کنید و به طور منظم پاسخگوی سوالاتشان باشید. از نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره تجربیات خرید و اجناس فروشی، از سلیقه و خواسته مشتری بیشتر مطلع شوید.

از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برپایی نمایشگاه مد می‌تواند باعث آگاهی دیگران از تولیدی کفش شما شود. موضوع (تم) برنامه خود را کفش بانوان انتخاب کنید زیرا تولیدی‌ها به طور میانگین در مقایسه با سایر کالاها، هزینه بیشتری صرف لباس‌های طراحی شده برای بانوان ۱۶ سال به بالا می‌کنند. از افرادی که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند نظیر مدل‌ها، روزنامه‌نگارها و… دعوت کنید تا بعد از اجرای نمایشگاه، خبر این برنامه را به گوش دیگران برسانند. در صورتی که این برنامه با موفقیت همراه بود، آن را تکرار کنید.

برنامه تشویقی ارجاع مشتری

یک برنامه تشویقی شامل تخفیف، کارت هدیه، اقلام رایگان و … در نظر بگیرید تا مشتریان فعلی‌تان تشویق شده و همکاران خود را برای خرید از شما ترغیب کنند. شما می‌توانید بعد از خرید مشتری، موضوع این برنامه را به او اطلاع دهید تا به این ترتیب برای معرفی افراد دیگر با رغبت بیشتری عمل کند.

رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

رسانه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی ارزان و مستقیم می‌تواند ابزاری برای تبلیغ کسب و کار کفش‌تان شده و انواع مشتریان بالقوه را هدف قرار ‌دهد. یک صفحه در اینستاگرام،  فیسبوک و پینترست راه بیندازید و تصاویر کفش‌هایتان که فکر می‌کنید مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد را بگذارید و اجازه دهید مشتری، حس مثبت خود از تجربیاتش با کفش تولیدی شما را به اشتراک بگذارد. در عین حال می‌توانید عکس‌ها را مستقیماً به صفحه خرید کفش لینک کنید تا راحت‌تر خریدش را انجام دهد.

اسپانسر مسابقات شوید.

پا را فراتر از تبلیغات سنتی گذاشته و اسپانسر مسابقات شوید تا توجهات را به کالای خود جلب کنید. به عنوان یک استراتژی قرار است برند خود را تبلیغ کرده و لوگو و نام شرکت‌تان را در معرض دید عموم قرار دهید. به عنوان مثال اسپانسر یک بازی فوتبال محلی یا دانش‌آموزی شوید و علاوه بر معرفی کالای خود، پیشنهاد تخفیف یا کارت هدیه به عنوان جایزه دهید. پوسترهای بزرگی تهیه کنید که کفش‌های شما را طی مسابقه نشان دهد.

طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

یکی دیگر از تکنیک‌های جذب مشتری، این است که به او فرصت دهید تا کفش مورد علاقه‌اش را طراحی کند، به این ترتیب مشتری کفشی منحصربه فرد و شخصی‌سازی شده با نیازهای خودش خواهد داشت. علاوه بر این می‌توان به مشتری اجازه داد طرح مورد نظرش را آپلود کند تا شرکت، آن را روی کفش مورد نظرش پرینت کند.

خدمات مشتری را فراموش نکنید!

اکثر افراد اساساً کفش را به خاطر مدل یا عملکرد آن خریداری می‌کنند، اما خدمات مشتری نیز می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید داشته باشد. بنابراین در مورد اینکه چه عواملی، خدمات مشتری شما را از سایرین متمایز می‌کند، یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید که باعث جذب مشتری خواهد شد. به عنوان مثال، وبسایت خود را طوری طراحی کنید که امکان جستجو بر اساس پاشنه، سایز، رنگ و جنس را داشته باشد، تا خرید کفش برای بانوان به تجربه‌ای بسیار مثبت تبدیل شود. اگر از خدمات مشتری خلاقانه استفاده می‌کنید، در تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت مطرح کنید تا به جذب مخاطب بینجامد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: برند سازی کفش,برندسازی کفش تبریز,بازاریابی کفش,بازاریابی کفش چرم,بازاریابی فروش کفش,بازاریابی کیف و کفش,بازاریابی کفش زنانه,استراتژی های بازاریابی کفش,استراتژی های فروش کفش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان

 

آشنایی با شرکت آئودی | تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی | نقاط ضعف و قوت برند آئودی | تبلیغات‌ خلاقانه آئودی | عوامل موفقیت آئودی

 

 

دید کلی؛

فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان، در 76 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

آئودی شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌کند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه

 

 

توضیحات فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی

 

آئودی (Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌کند.

شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تأسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.

آئودی سال ۱۹۹۸ توانست تمام سهام کمپانی ایتالیایی لامبورگینی را از آن خود کند. سال ۲۰۱۲ میلادی که لامبورگینی کمپانی دوکاتی را خرید، این برند موتورسواری در زیر مجموعه های آئودی قرار گرفت.

آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. سهام شرکت خودروسازی آئودی در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

تاریخچه شرکت آئودی

شرکت خودروسازی آئودی نیز چون دیگر خودروسازان اروپایی پیشینه‌ای طولانی دارد و بیش از یک قرن پیش توسط آگوست هورش، در سال ۱۸۹۹ تأسیس گردید. این شرکت که ابتدا نامش هورش کمپانی بود، در سال ۱۹۰۱ اولین خودروی خود را، به کمک ۱۵ کارگرش تولید نمود. این خودرو سرعتی معادل ۳۲ کیلومتر بر ساعت داشت.

سال ۱۹۰۹ آگوست هورش شرکت دیگری را، به جای شرکت قبلی تأسیس کرد و آن را آئودی نامید، که در واقع ترجمه لاتین نام‌خانوادگی خودش یعنی هورش بود. در این زمان خودروهایی را تولید کرد، مانند خودروی آئودی ای که حداکثر سرعت آن، برابر ۲۲ کیلومتر بر ساعت بود.

همچنین با چند خودرو در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز شرکت کرد. با شروع جنگ جهانی اول، شرکت آئودی مجبور به تولید جنگ‌افزار شد. آگوست هورش سال ۱۹۲۰ از مدیریت شرکت آئودی کناره‌گیری کرد، اما به عنوان عضوی از هیئت مدیره باقی‌ماند.

در سال ۱۹۲۹ خودروی ۶ سیلندر ۴۶۵۵ سی‌سی و سال ۱۹۲۹ خودروهای مدل درسدن و تسویکاو را عرضه کرد. در همین سال خودروهای ۴ و ۶ سیلندر دیگری را، تحت لیسانس شرکت پژو روانه بازار کرد.

سال ۱۹۳۰ شروع به تولید خودروهایی کوچک کرد و در این زمان ۹٫۱۷٪ درصد از بازار خودروی آلمان را، در اختیار خود داشت. با شروع جنگ جهانی دوم همانند دیگر خودروسازان دنیا، شرکت آئودی به تولید جنگ‌افزار و خودروهای جنگی پرداخت و خودروهای جنگی مدل آی‌اف‌ای‌اف و آی‌اف‌ای‌اف۸ را تولید نمود.

پس از پایان یافتن جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۵۸ شرکت مرسدس بنز حدود ۸۷٪ درصد از سهام آئودی را خریداری کرد و سال ۱۹۵۹ مابقی سهام شرکت را نیز بدست آورد، اما پس از آن، در ۱۹۶۴ گروه فولکس‌واگن ۵۰٪ درصد از سهام آئودی را، از شرکت مرسدس بنز خریداری کرد. سپس شرکتی را با همان نام، راه‌اندازی کرد و اقدام به تولید و عرضه چند مدل جدید از آئودی نمود، که مدل‌هایی چون آئودی ۶۰، آئودی ۷۵، آئودی ۸۰ و آئودی ۹۰ به این دوره زمانی اختصاص دارند. سال ۱۹۶۹ آئودی به شرکت ان‌اس‌یو پیوست و برای مدت کوتاهی، به ان‌اس‌یو آئودی تغییر نام داد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: شرکت خودروسازی آئودی,شرکت ماشین سازی آئودی,گروه خودروسازی آئودی,شركت آئودي,آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی,تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی,نقاط قوت برند آئودی,نقاط ضعف برند آئودی,فرصت های برند آئودی,آئودی، پیشرو همیشگی در تکنولوژی,مشتریان هدف آئودی,عوامل موفقیت آئودی,تبلیغات‌ خلاقانه آئودی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مجموعه کامل از تحلیل صنعت پوشاک

 

تحلیل محیط بازار | استراتژی بازاریابی پوشاک | استراتژی فروش پوشاک | استراتژی تبلیغات پوشاک | برندینگ در صنعت پوشاک

 

دید کلی؛

 

فایل مجموعه کامل تحلیل صنعت پوشاک، در مجموع با 681 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. این محصول دارای ۳ فایل بوده که به بررسی موضوعات زیر پرداخته شده است؛

۱- برند سازی در صنعت پوشاک با رویکرد آینده پژوهی با 394 صفحه به صورت pdf

۲- استراتژی بازاریابی در صنعت پوشاک با رویکرد آینده پژوهی با 151 اسلاید تخصصی به صورت pdf

۳-استراتژی تبلیغات و تحلیل محیط برندهای جهانی در صنعت پوشاک با 136 اسلاید تخصصی به صورت pdf

با توجه به این که مجموع قیمت فایل‌های ذکر شده ۱۳۸٫۰۰۰ تومان است، ولی برای رفاه حال و استفاده بهینه عزیزانی که بدنبال استفاده کامل از پکیج فایل های این موضوع می باشند؛ این محصول با ۵۶٫۰۰۰ تومان تخفیف ارائه می گردد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 مجموعه کامل تحلیل صنعت پوشاک | استراتژی فروش، بازاریابی، تبلیغات و برندسازی

 

 

فایل های موجود در پکیج تحلیل صنعت پوشاک

1. استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

راهنمای تبلیغ آنلاین برند لباس

Promote Your Clothing Brand Online

در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال (digital marketing) یکی از جنبه  های کلیدی فعالیت  های بازاریابی است. در این مطلب به روش  های مختلفی که برای ارتقای برند جدیدتان با استفاده از منابع آنلاین پیشرو نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

ساخت برند

برند شما از همان ایده اولیه پوشاک تا طراحی برچسب بایستی در تمام لباس های تولید تان از بالا تا پایین موج زند. حتی لوگوی شما هم باید روی پوشاک تان جا خوش کند. باید در اسرع وقت مشخص کنید که برند تان نشانگر چیست تا مطمئن شوید هر تصمیمی  که در طول فرآیند راه اندازی می گیرید، هویت بی نظیر و منحصر به فرد برند تان را انعکاس می دهد.

طراحی خط تولید

در ادامه شما خط تولید لباس خودتان را طراحی خواهید نمود و مجموعه اصطلاحات فنی همراه با اطلاعات تولیدی دقیق و جزئی درباره هر قطعه (شامل پارچه و تزئینات) را خواهید ساخت. همچنین از هر قطعه نمونه هایی را تولید خواهید کرد که کیفیت و قابلیت پوشیدنشان را مورد آزمایش قرار خواهید داد.

شراکت با یک تولید کننده

در فرآیند جان بخشیدن به ایده  هایتان، با تولید کننده  ای که از تولیدات شما مراقبت خواهد کرد، همکاری کنید. چه کارخانجات داخلی را انتخاب کنید و چه با عرضه کنندگان تولید در خارج از مرزهای جغرافیایی همکاری داشته باشید، باید قراردادی به مدت حداقل اجرای اولین تولیدات خود داشته باشید که به صورت آنلاین برای ارتقاء فروش در اختیارتان خواهد بود.

در نظر داشتن یک تاریخ برای شروع کار

بهتر است از همان ابتدای شروع کسب و کار جدید پوشاک در ذهنتان یک تاریخ برای شروع کار تعیین نمایید. اگر این تاریخ در حین توسعه کسب و کار تغییر کند، مشکلی به وجود نمی آید، اما اگر تاریخ شروعی در ذهنتان نداشته باشید، در جدولی زمانی فعالیت خواهید کرد که تاریخ پایانی ندارد. این موضوع می تواند انگیزه تان را بگیرد و باعث شود تا برنامه ریزی و همچنین تصمیم گیری درباره ابعاد خاص برنامه تان طولانی گردد.

بررسی سوابق

اگر به مرحله کار بر روی برنامه بازاریابی و بررسی نحوه ارتقای خط مد آنلاین خودتان رسیده اید، پس در کارتان پیشرفت داشته اید. تا این لحظه احتمالا کارهای زیر را انجام داده اید:

وب  سایت

اگر بخواهید محصولاتتان را بفروشید، به یک وب  سایت نیاز خواهید داشت. با این حال نباید این فرآیند را ساده یا سریع از چشم گذراند، چون وب  سایت شما به  عنوان پنجره  آنلاین برندتان، مهم  ترین عامل در ارائه و ترویج صحیح محصولات به مخاطبان جدید به شمار می آید. شاید راه  اندازی یک وبلاگ برای آموزش به مشتریان یا به اشتراک گذاشتن ایده  های خودتان با آنها قبل از خرید، ایده خوبی باشد.

 

پس شما دامنه خود را خریداری و یک ایمیل و سرور میزبان راه اندازی کرده اید، پس اکنون نوبت به چه کاری می رسد؟ حالا باید برنامه ریزی کنید که چه مقدار از کار راه اندازی وب سایت را خودتان می توانید انجام دهید و چه مقدار از آن را باید از دیگران کمک بگیرید. در راه اندازی وب سایت می بایست چند جنبه کلیدی که شامل موارد زیر، اما محدود به آنها نمی شوند را در نظر بگیرید:

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: تحلیل صنعت پوشاک,استراتژی بازاریابی پوشاک,برندسازی در صنعت پوشاک,تبلیغات پوشاک,تحلیل صنعت پوشاک در ایران,تحلیل صنعت نساجی,استراتژی پوشاک,استراتژی فروش پوشاک,استراتژی صنعت پوشاک,بازاریابی پوشاک,برندسازی در پوشاک,برندسازی پوشاک ایرانی,برندینگ پوشاک,برندینگ در صنعت پوشاک,برندسازی لباس در ایران,نحوه برند سازی لباس,تبلیغ فروش لباس,تبلیغات لباس در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

و تحلیل محیط برندهای جهانی در صنعت پوشاک

 

استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک | راهنمای تبلیغ آنلاین برند لباس | نحوه تبلیغ برند لباس در رسانه های اجتماعی | تبلیغات خلاقانه برترین برندهای دنیا

 

 

دید کلی؛

فایل استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک و تحلیل محیط برندهای جهانی، در 136 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال (digital marketing) یکی از جنبه  های کلیدی فعالیت  های بازاریابی است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت مقاله استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک و تحلیل محیط برندهای جهانی

 

توضیحات فایل استراتژی تبلیغات در صنعت پوشاک

راهنمای تبلیغ آنلاین برند لباس

Promote Your Clothing Brand Online

در دنیای آنلاین امروز، بازاریابی دیجیتال (digital marketing) یکی از جنبه  های کلیدی فعالیت  های بازاریابی است. در این مطلب به روش  های مختلفی که برای ارتقای برند جدیدتان با استفاده از منابع آنلاین پیشرو نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

ساخت برند

برند شما از همان ایده اولیه پوشاک تا طراحی برچسب بایستی در تمام لباس های تولید تان از بالا تا پایین موج زند. حتی لوگوی شما هم باید روی پوشاک تان جا خوش کند. باید در اسرع وقت مشخص کنید که برند تان نشانگر چیست تا مطمئن شوید هر تصمیمی  که در طول فرآیند راه اندازی می گیرید، هویت بی نظیر و منحصر به فرد برند تان را انعکاس می دهد.

طراحی خط تولید

در ادامه شما خط تولید لباس خودتان را طراحی خواهید نمود و مجموعه اصطلاحات فنی همراه با اطلاعات تولیدی دقیق و جزئی درباره هر قطعه (شامل پارچه و تزئینات) را خواهید ساخت. همچنین از هر قطعه نمونه هایی را تولید خواهید کرد که کیفیت و قابلیت پوشیدنشان را مورد آزمایش قرار خواهید داد.

شراکت با یک تولید کننده

در فرآیند جان بخشیدن به ایده  هایتان، با تولید کننده  ای که از تولیدات شما مراقبت خواهد کرد، همکاری کنید. چه کارخانجات داخلی را انتخاب کنید و چه با عرضه کنندگان تولید در خارج از مرزهای جغرافیایی همکاری داشته باشید، باید قراردادی به مدت حداقل اجرای اولین تولیدات خود داشته باشید که به صورت آنلاین برای ارتقاء فروش در اختیارتان خواهد بود.

در نظر داشتن یک تاریخ برای شروع کار

بهتر است از همان ابتدای شروع کسب و کار جدید پوشاک در ذهنتان یک تاریخ برای شروع کار تعیین نمایید. اگر این تاریخ در حین توسعه کسب و کار تغییر کند، مشکلی به وجود نمی آید، اما اگر تاریخ شروعی در ذهنتان نداشته باشید، در جدولی زمانی فعالیت خواهید کرد که تاریخ پایانی ندارد. این موضوع می تواند انگیزه تان را بگیرد و باعث شود تا برنامه ریزی و همچنین تصمیم گیری درباره ابعاد خاص برنامه تان طولانی گردد.

بررسی سوابق

اگر به مرحله کار بر روی برنامه بازاریابی و بررسی نحوه ارتقای خط مد آنلاین خودتان رسیده اید، پس در کارتان پیشرفت داشته اید. تا این لحظه احتمالا کارهای زیر را انجام داده اید:

وب  سایت

اگر بخواهید محصولاتتان را بفروشید، به یک وب  سایت نیاز خواهید داشت. با این حال نباید این فرآیند را ساده یا سریع از چشم گذراند، چون وب  سایت شما به  عنوان پنجره  آنلاین برندتان، مهم  ترین عامل در ارائه و ترویج صحیح محصولات به مخاطبان جدید به شمار می آید. شاید راه  اندازی یک وبلاگ برای آموزش به مشتریان یا به اشتراک گذاشتن ایده  های خودتان با آنها قبل از خرید، ایده خوبی باشد.

پس شما دامنه خود را خریداری و یک ایمیل و سرور میزبان راه اندازی کرده اید، پس اکنون نوبت به چه کاری می رسد؟ حالا باید برنامه ریزی کنید که چه مقدار از کار راه اندازی وب سایت را خودتان می توانید انجام دهید و چه مقدار از آن را باید از دیگران کمک بگیرید. در راه اندازی وب سایت می بایست چند جنبه کلیدی که شامل موارد زیر، اما محدود به آنها نمی شوند را در نظر بگیرید:

طراحی وب

برای ایجاد خدمات وب سایت شخص خودتان در بازار به شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت نیاز دارید تا درباره طراحی وب در مراحل اولیه راه اندازی، چیدمان، کاربرد و نگهداری مداوم وب سایت تان به شما دانش و اطلاعات مربوطه را ارائه دهند.

ویرایش عکس و تصاویر

وقتی بحث وب سایت های حرفه ای به میان می آید، دیگر عکس هایی با کیفیت موبایلی، و بدون ویرایش و نورپردازی نامناسب به دردتان نمی خورد. مشتریان باید به شما به عنوان یک کسب و کار حرفه ای اعتماد کنند و ظاهر هر بخش از وب سایت شما، از همان صفحه اصلی گرفته تا صفحات مربوط به محصولات، باید این حرفه ای بودن را نشان دهد. شما نه تنها به عکاسی از تصاویر محصولات برای هر صفحه از وب سایت، بلکه به کمپینی از تصاویر هم نیاز دارید که در ایجاد هویت برند که در سراسر سایت تان نمایش داده خواهد شد، نقشی اساسی ایفا خواهند کرد.

کپی رایت

کپی رایت اغلب یکی از بخش های فراموش شده سایت هاست. کپی رایت معمولا جا گذاشته می شود و زمانی خود را نشان می دهد که شما مجبور می شوید صفحات وب سایت تان را از محتوا مملو کنید و واقعا نمی دانید باید چه بگویید. اگر نویسنده خوبی نیستید یا زمان کافی برای نوشتن یک متن جذاب ندارید، می توانید به استخدام موقت یک نویسنده یا فریلنسر فکر کنید تا به شما در معرفی صدای برندتان در صفحات وب سایت کمک کند.

دانش سئو (SEO)

به عنوان مالک یک کسب و کار آنلاین، قدرت شما همان دانش تان است و هرچه خودتان بیشتر درباره سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر) یاد بگیرید، وب سایت موفق تری خواهید داشت. با این حال در کنار اداره خط تولید پوشاک و تمام نگرانی های فروش آنلاین، یافتن زمان برای یادگیری درباره بهترین راه ارائه و معرفی وب سایت شما به موتورهای جستجوگر کار دشواری است.

استخدام فردی با دانش سئو می تواند کاری کند تا بیشترین بهره از تک تک صفحات وب سایت شما برده شود. وی با استفاده از محتوای درست و تضمین اینکه مشتری بتواند در جستجوها در میان انبوهی از رقبا که جزء ۱۰ نتیجه برتر گوگل هستند، صفحات وب سایت شما را پیدا کند، به کسب و کارتان رونق می دهد.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

راه اندازی وب سایت و انتشار آن آغاز مسیر کسب و کار آنلاین شماست. با این حال، تکامل کسب و کار شما و یادگیری از طریق تک تک مشتریان برای بهتر نمودن حضور آنلاین تجارت تان، همان مرحله پدید آمدن موفقیت است. اینجاست که ابزار تحلیل گوگل، یعنی گوگل آنالیتیکس وارد می شود. اطلاعات دقیق و جزئی درباره اینکه مشتریان پیش از سر زدن به سایت شما از کجا آمده اند، چقدر در سایت شما باقی مانده اند، از کدام صفحات و برای چه مدت بازدید نموده اند و آخرین چیزی که پیش از ترک کردن سایت تان جستجو کرده اند، تنها برخی از جزئیات کلیدی است که این پلتفرم می تواند ارائه دهد.

شوی لباس و فشن: شما می‌توانید با سازماندهی یک شوی لباس شروع کنید. شما می‌توانید با سایر طراحانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند همگام شوید و یک صحنه نمایش برای نشان دادن طرحهای خود ترتیب دهید. شوی فشن علاقه‌مندان به این صنعت و همچنین اشخاص حرفه‌ای در این زمینه را به خود جذب می‌کند.

صاحبان بوتیک لباس ممکن است یک سری طرحهایی را که دوست دارند خریداری کنند تا در فروشگاه خود به فروش برسانند. شما همچنین می‌توانید این شوی فشن را برای امور انسان‌دوستانه نیز راه‌اندازی کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک شوی فشن راه‌اندازی کنید تا آگاهی مردم نسبت به بیماری‌هایی چون سرطان و ایدز را افزایش دهید و بخشی از درآمدی را که از این شوی لباس کسب می‌کنید به پشتیبانی مالی از این مراکز اختصاص دهید.

این امر نه تنها توجه بسیاری از اشخاص حرفه‌ای در این صنعت را به شما جلب می‌کند بلکه توجه عموم مردم و به طور خاص افرادی که نسبت به انجام چنین کارهایی مشتاق هستند نیز به سمت شما معطوف خواهد شد.

گسترش تبلیغات: شما باید از کلیه روشهای موجود برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. این درست جایی است که برنامه بازاریابی اهمیت خود را نشان می‌دهد. در ابتدا می‌بایست از وبلاگ‌نویس خود تقاضا کنید تا یک پست وبلاگ در زمینه خط تولید شما بنویسد. شما همچنین می‌تواند همچنین از یک روزنامه مطرح تقاضا کنید تا ستونی را به معرفی برند شما اختصاص دهند.

اگر شما نویسنده ماهری هستید و توانایی نوشتن دارید می‌توانید تقاضا کنید تا یک ستون خاص در یک روزنامه و یا مجله داشته باشید تا در مورد گرایشات مختلف در صنعت فشن صحبت کنید و در کنار آن خط تولید خود را معرفی نمایید. راه دیگر این است که نمونه‌های رایگان به مدنویسان بدهید و از آنها بخواهید تا در وبلاگ خود در مورد برند شما مطلب بنویسند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

    

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغات پوشاک,تبلیغ فروش لباس,استراتژی پوشاک,استراتژی فروش پوشاک,استراتژی بازاریابی پوشاک,استراتژی صنعت پوشاک,تبلیغات لباس در اینستاگرام,تبلیغات لباس بچه گانه,تبلیغات لباس مردانه,تبلیغات لباس ورزشی,تبلیغات لباس فروشی,تبلیغات لباس در تلویزیون,تبلیغات لباس زنانه,تبلیغات لباس در اینستاگرام,تبلیغات لباس بچه گانه,تبلیغات لباس مردانه,تبلیغات لباس ورزشی,تبلیغات لباس فروشی,تبلیغات لباس در تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

برندسازی در صنعت پوشاک

برای حضور موفق در بازارهای جهانی

 

برندسازی در پوشاک | برندینگ در صنعت پوشاک | نحوه برند سازی لباس | برندسازی اینترنتی

 

دید کلی؛

فایل برندسازی در صنعت پوشاک (برندینگ در صنعت پوشاک) برای حضور موفق در بازارهای جهانی، در 394 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. در تعریف برندسازی می توان گفت «برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت بخشیده و آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد.» این تعریف کلی از برندسازی یا همان برندینگ می باشد.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

برندسازی در صنعت پوشاک (برندینگ) برای حضور موفق در بازارهای جهانیبرندسازی در صنعت پوشاک (برندینگ) برای حضور موفق در بازارهای جهانی

 

توضیحات فایل برندسازی در صنعت پوشاک

در تعریف برندسازی می توان گفت«برندسازی به مجموعه راه کار هایی گفته می شود که به یک برند هویت بخشیده و آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد». این تعریف کلی از برندسازی یا همان برندینگ می باشد.

صنعت پوشاک در سبد زندگی شهروندان جهانی جایگاه اصلی را برای خود کسب  نموده است و به نوبه خود از مایحتاج ضروری درسبدهزینه شهروندان بشمار می آید.مدیران و صاحبان کارخانجات و برندهای مشهورجهانی نیز ؛با توجه بهداین مهم استراتژی های بازاریابی خود رابا رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان جهانی که همان برند سازی در پوشاک هست،تدوین و اجرا نموده اند و این امر موجب موفقیت استراتژیک مدیران و صاحبان کسب وکار پوشاک شده است،کسب و کاری که  دارای بازار چندین تریلیونی می باشد.

در این نوشتار؛ سعی نویسنده در ارائه راه کار هایی در خصوص تعیین هویت یک برند مد و لباس بوده  و به همین خاطر با تحلیل و بررسی برندهای موفق مد و لباس ، از نکات مثبت استفاده کرده است  تا بتواند راه کار های مناسبی در جهت برندسازی موفق ارائه دهد.

نام تجاری یا برند برای شناسایی کالا یا خدمات فروشنده یا فروشندگان و متمایز کردن آن ها از رقبا به کار می ‌رود. نام های تجاری ضامن سطح معینی از کیفیت، ماهیت، شخصیت محصول، فرهنگ استفاده و شخصیت استفاده کننده از محصول هستند. برند، دارایی نامشهود شرکت است که باعث افزایش ارزش نهایی محصول نزد مشتری می شود. برای عرضه برند در سطح بین ‌المللی ابتدا باید برندی در سطح ملی، و برای داشتن این برند ابتدا باید مجموعه‌-ای کارآمد و آماده برند شدن داشته باشیم.

پایان سخن این که ظرفیت موجود در صنعت پوشاک کشورمان موید این امر می باشد که با سرمایه گذاری و حمایت دولت می توان زمینه حضور و برندسازی پوشاک کشورمان را داخل و بازارهای بین المللی فراهم نمود و این امر با عمل امکان پذیر است .

کشورما یک کشور نیست، بلکه ظرفیت استراتژیک یک قاره را دارد. و لازم است همگی با اراده و تفکر استراتژیک وارد این میدان شویم .

این امر خیلی هم سخت و آسان نیست!

امید که این نوشتار موجب رونق کسب وکارها در صنعت پوشاک کشورمان و مورد استفاده سروران عزیز و جویندگان دانش قرارگیرد.

 

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

   

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: برندسازی در پوشاک,برندسازی در صنعت پوشاک,برندسازی پوشاک,برندسازی پوشاک ایرانی,برندینگ پوشاک,برندینگ در صنعت پوشاک,برندینگ در پوشاک,برندسازی لباس در ایران,نحوه برند سازی لباس,کتاب برند سازی لباس,برندسازی اینترنتی,آموزش برندسازی اینترنتی,کتاب برندسازی اینترنتی,برندسازی بازاریابی اینترنتی,روش های برندسازی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

استراتژی بازاریابی در صنعت پوشاک

با رویکرد آینده پژوهی

 

 

دید کلی؛

فایل استراتژی بازاریابی پوشاک (استراتژی فروش در صنعت پوشاک) با رویکرد آینده پژوهی، در 151 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. هر بحثی در حرفه پوشاک نهایتاً به این حقیقت ختم می شود که چگونه باید علاوه بر سرپا ماندن در یک بازار کاملاً رقابتی همچنان به پیشرفت خود نیز ادامه داد؟

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  

  پاورپوینت مقاله استراتژی بازاریابی پوشاک با رویکرد آینده پژوهی

 

 

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی پوشاک

استراتژی های بهبود سودآوری در حرفه پوشاک

Improve Profitability in Apparel Business

 

هر بحثی در حرفه پوشاک نهایتاً به این حقیقت ختم می شود که چگونه باید علاوه بر سرپا ماندن در یک بازار کاملاً رقابتی همچنان به پیشرفت خود نیز ادامه داد، به گونه ای که به مرحله ای رسید که شما مشتری را انتخاب کنید نه مشتری شما را. بسیاری از تولید کنندگان در هند و سایر نقاط جهان به مدد اعمال سهمیه بندی بر تولیدات چینی تا سال ۲۰۰۸ توانستند نفسی تازه کنند، اما اکنون تولید کنندگان پوشاک باید میدان دید خود را گسترش دهند تا بتوانند یک تجارت پایدار واقعی ایجاد نمایند.

در این مقاله چند استراتژی بلند مدت و کوتاه مدت را معرفی کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. این ده استراتژی به شما کمک می کنند تا در گردونه رقابت باقی بمانید. ممکن است برخی از این استراتژی ها ساده به نظر بیایند، اما اجرای آنها نیازمند تلاش دقیق و برنامه ریزی مستمر است.

۱۰ استراتژی مهم برای بهبود سودآوری در صنعت پوشاک‌

  • گسترش پرتفوی (سبد) محصولات
  • یکپارچگی عمودی کسب و کار
  • بهبود روند خدمت رسانی کامل و سر وقت (OTIF)
  • پاسخ به چالش ها و ورود به بازار داخلی
  • اصلاح محیط کار به منظور رشد درآمد
  • راه اندازی بخش برنامه ریزی یا تقویت بخش موجود
  • به حداقل رساندن زمان تغییر سبک
  • تشکیل یک تیم ناب با رویکرد فعالانه
  • استفاده از لیست کنترل به عنوان ابزاری موثر
  • حذف اضافه کاری بیش از حد

پنج نکته اول جز استراتژی های میان مدت تا بلند مدت قرار می گیرند که می توانند در یک بازه زمانی یک تا دو ساله اجرایی شوند.

۱- گسترش پرتفوی (سبد) محصولات

شرکت هایی که از قبل در زمینه تولید برخی از دسته های محصولی فعالیت کرده اند، باید به سمت تولید محصولات پیچیده تر حرکت کنند. شرکت هایی که در حوزه پیراهن و شلوارهای کژوال فعالیت می کنند بسیار زیاد هستند؛ اما تعداد کمی از شرکت ها به سمت تولید محصولاتی مانند پیراهن های رسمی اعلاء، شلوارهای رسمی، لباس های زیر زنانه، کت و شلوار و غیره رفته اند.

تولید اقلام پایه برای شرکت هایی که در این زمینه تازه کار هستند منطقی است، اما شرکت های موجود باید به سمت تولید محصولات با ارزش حرکت نمایند و با ارائه پیشنهادات قیمتی و خدماتی با ارزش و وسوسه برانگیز، جایگزین پایگاه های تولیدی پر هزینه در اروپا و آمریکا شوند. شرکت ها برای اینکه بتوانند به این مهم دست پیدا کنند، باید یا اقدام به تاسیس کارخانه های تخصصی جداگانه کنند، و یا بخش ها و تیم هایی تخصصی را در داخل کارخانه جدا کنند به گونه ای که تمام فرآیندهای برش، دوخت و پرداخت در این بخش ها به صورت تخصصی بر روی محصولات جدید انجام گیرند.

۲- یکپارچگی عمودی کسب و کار

داشتن یک برنامه یکپارچه رو به جلو یا رو به عقب برای روندهای خارجی فعلی کسب و کار به منظور حرکت به سمت سطوح بالاتر کاری ضروری است. یکپارچگی روند کاری دو مزیت دارد؛ مزیت اول هزینه و مزیت دوم زمان انتظار است. شرکت های بزرگ تولید کننده پوشاک باید بر روی فرآیندهایی مانند پردازش و بافت محصول سرمایه گذاری کنند؛ در حالیکه شرکت های بزرگ نساجی به جای تکیه بر صادرات صرف پارچه و نخ باید سریعاً وارد مقوله صادرات پوشاک با ارزش افزوده شوند.

شرکت های متوسط می توانند با عقد قراردادهای رسمی، پیش خرید محصولات یا سرمایه گذاری از طریق برداشت سهم سهام خود به ادغام در مراکز فرآیندی یا مراکز بافت / تولید و تبدیل توجه نمایند. شرکت های کوچک تر می توانند از وجوهی که از این طریق به دست می آید برای تامین سرمایه در گردش و یا ارتقاء سطح تکنولوژیکی کسب و کار خود استفاده کنند. از نمونه های کلاسیک شرکت های یکپارچه عمودی می توان به شرکت های Li & Fung و Esquel اشاره کرد.

۳- بهبود روند خدمت رسانی کامل و سر وقت (OTIF)

جلب اعتماد مشتریان تنها با پاسخگویی به موقع به ایمیل های آنها شدنی نیست. تنها در صورتی می توان اعتماد خریداران را جلب کرد که خریدار مجبور نباشد زمان زیادی را صرف پیگیری روند سفارش خود کند؛ از آن خود کردن خریداران تنها با تحویل به موقع و کامل سفارش (OTIF) امکان پذیر است. تولید یا زیر ساخت قابل بازسازی است، اما کپی کردن ارائه خدمات عالی بسیار دشوار است. اگر شرکت ها با تمام وجود خود را وقف این امر نمایند، حقیقتاً خواهند توانست خود را از دیگران متمایز کنند.

اگر خریدار امکان دسترسی آنلاین به وضعیت سفارش خود را ندارد؛ در این صورت لازم است که تمام اطلاعات مرتبط با سفارش او را به صورت مرتب به روز کنید، حتی اگر خود چنین درخواستی نداشته باشد. نباید به دنبال سورپرایز کردن آنها در لحظه آخر بود. شرکت ها باید معیاری برای خود قرار دهند و به خود اعتماد داشته باشند که می توانند سفارشات را به صورت ۱۰۰% کامل و به موقع تحویل دهند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی پوشاک,استراتژی فروش پوشاک,استراتژی بازاریابی پوشاک,استراتژی صنعت پوشاک,بازاریابی پوشاک,بازاریابی پوشاک زنانه,بازاریابی پوشاک مردانه,بازاریابی پوشاک در عراق,بازاریابی پوشاک ورزشی,بازاریابی پوشاک بچه گانه,بازاریابی پوشاک بچگانه,بازاریابی پوشاک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مجموعه کامل از تحلیل صنعت خرده فروشی

تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی های فروش

 

مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی | زنجیره تأمین خرده فروشی | تحقیقات بازاریابی خرده فروشی | استراتژی های خرده فروشی | استراتژی بازاریابی خرده فروشی

 

 

دید کلی؛

فایل مجموعه کامل تحلیل صنعت خرده فروشی، در مجموع با 695 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. این محصول دارای 3 فایل بوده که به بررسی موضوعات زیر پرداخته شده است؛

1- تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با 357 صفحه به صورت pdf

2- مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت خرده فروشی با 151 اسلاید به صورت pdf

3-مدیریت زنجیره تامین کارآمد در صنعت خرده فروشی با 187 اسلاید به صورت pdf

با توجه به این که مجموع قیمت فایل‌های ذکر شده 141.000 تومان است، ولی برای رفاه حال و استفاده بهینه عزیزانی که بدنبال استفاده کامل از پکیج فایل های این موضوع می باشند؛ این محصول با 56000 تومان تخفیف ارائه می گردد.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  مجموعه کامل تحلیل صنعت خرده فروشی | تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی های فروش

 

 

توضیحات فایل تحلیل صنعت خرده فروشی

 

استراتژی های بازاریابی خرده فروشی

ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه، دارای یکی از بزرگترین مصرف کنندگان در خاورمیانه می باشد. به دلیل وجود این خریداران گسترده و بالقوه در ایران، مصرف کنندگان ایرانی به عنوان یک بازار بالقوه و جذاب برای بسیاری از بازیگران صنعت خرده فروشی داخلی و خارجی به حساب می آید. طی سال‌های گذشته صنعت خرده‌فروشی در ایران به ویژه در زمینه خواروبار تغییرات زیادی را به خود دیده است.

از سال ۲۰۰۸ ایران شاهد رشد ناگهانی سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت ها بوده به طوری که اولین هایپرمارکت چند ملیتی نیز در سال ۲۰۰۹ در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. شروع فعالیت این هایپرمارکت نقطه عطفی در مدرن سازی صنعت خرده‌فروشی ایران بود. صنعت خرده فروشی در ایران در حال رشد می باشد و انتظار می رود این رشد در آینده نیز ادامه داشته باشد. بهبود شرایط اقتصادی از جمله افزایش تولید ناخالص داخلی، و رشد شهرنشینی، پیش سازهای موافق این رشد در محیط خرده فروشی ایران می باشند.

با پیشرفت های تکنولوژیکی، خرده فروشان به طور فزاینده ای به مشتریان خود از طریق انواع کانال ها مانند تجارت الکترونیکی و تجارت از طریق تلفن همراه دست می یابند و استفاده از اینترنت با نرخ بسیار سریع در حال رشد است. همچنین سرمایه گذاران زیادی در خرده فروشی های اینترنتی سرمایه گذاری کرده اند که منجر به رقابت فزاینده در این بخش شده است. از طرفی تغییر در نگرش و دانش مصرف کنندگان، لزوم شناسایی عوامل موثر با نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان ایرانی نسبت به خرده فروشان را، ضروری ساخته است.

در سال های اخیر به دلیل تغییرات مذکور خرده فروشی ها به منظور تدوین و فرموله کردن استراتژی های بازاریابی مناسب در جهت افزایش سود و پایداری خود نیاز به بهره گیری از مشاوران بازاریابی را احساس نموده اند.  برخی از این خرده فروشی ها جهت مقابله با تغییرات محیطی ، دپارتمان بازاریابی خاص خود را تاسیس نموده اند. و برخی دیگر ، از مشاوران بازاریابی  برون سازمانی  برای تدوین و فرموله کردن استراتژی های اثر بخش بازاریابی بهره می گیرند.

واضح و مبرهن است در فضای رقابتی امروز ترکیب امیخته بازاریابی نادرست و یا عمل به شیوه سنتی منجر به خروج خرده فروشی از چرخه رقابت خواهد شد. بنابراین ضروری است که خرده فروشی ها از استراتژی های بازاریابی اثربخش و کارا برای مقابله با رقبا و پایداری در چرخه رقابت امروز بهره بگیرند. منظور از استراتژی بازاریابی اثربخش و کارا، بکاراگیری استراتژی در زمان مناسب، مکان مناسب، و بدون هدردادن منابع خرده فروش می باشد. قابل ذکر است انتخاب و پیاده سازی نادرست این استراتژی های بازاریابی منجر به هدر دادن منابع خرده فروشی خواهد شد.

محیط بازاریابی – تعریف ، انواع ، اهمیت و مثال هایی از محیط بازاریابی

عوامل محیطی بازاریابی را می توان به دو دسته گسترده مانند محیط داخلی و محیط خارجی تقسیم کرد. یک محیط بازاریابی ترکیبی از نیروهای محیطی داخلی و خارجی و عواملی است که بر عملکرد تجاری یک تجارت و در توانایی آن در خدمت به مشتریان تأثیر می گذارد. مؤلفه ها و عناصر کلان محیطی در بازاریابی بر همه شرکت هایی که به طور مشابه در یک صنعت واحد خدمت می کنند تأثیر می گذارد.

محیط بازاریابی

محیط بازاریابی (Marketing Environment) عوامل محیطی مختلفی در نحوه عملکرد یک تجارت تأثیر می گذارد. این عوامل محیطی بازاریابی را می توان به دو دسته گسترده مانند محیط داخلی و محیط خارجی تقسیم کرد. یک تجارت لازم است که با این محیط های بازاریابی سازگار شود تا در این رقابت سودآوری داشته باشد. در این مقاله با انواع مختلف محیط های بازاریابی و اجزا و عناصر مختلف محیط بازاریابی آشنا می شوید.

تعریف محیط بازاریابی

تعریف محیط بازاریابی ؟ محیط بازاریابی می تواند به عنوان ترکیبی از عوامل محیطی داخلی و عوامل محیطی خارجی تعریف شود. این محیط های بازاریابی یک تجارت را احاطه کرده و بر عملکرد تجارت تأثیر می گذارد.

محیط بازاریابی چیست؟

یک محیط بازاریابی ترکیبی از نیروهای محیطی داخلی و خارجی و عواملی است که بر عملکرد تجاری یک تجارت و در توانایی آن در خدمت به مشتریان تأثیر می گذارد. شناخت عوامل داخلی و خارجی محیطی بسیار مهم است. بنابراین ، شرکت ها برای انجام کسب و کار خود بدون هیچ مشکل قانونی و به دست آوردن حداکثر سود ، بر روی آنها نظارت می کنند.

محیط بازاریابی داخلی متشکل از عواملی مانند مواد ، ماشین آلات ، کارگران ، پول و غیره است. همه این مؤلفه ها برای موفقیت در کسب و کار ضروری هستند. به عنوان مثال ، اگر مواد اولیه به موقع و به مقدار کافی در دسترس نباشد ، کار تولید کند می شود و شرکت قادر نخواهد بود تقاضای محصول را در بازار برآورده کند.

از طرف دیگر ، محیط بازاریابی خارجی را می توان به دو دسته تقسیم کرد ، مانند محیط بازاریابی کلان خارجی و محیط بازاریابی خرد خارجی. محیط خرد ارتباط نزدیکی با تجارت دارد و کلیه فعالیتهای مشاغل خارجی از جمله توزیع و تبلیغ محصولات شرکت را تشکیل می دهد.

مؤلفه ها و عناصر کلان محیطی در بازاریابی بر همه شرکت هایی که به طور مشابه در یک صنعت واحد خدمت می کنند تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، تغییر در قوانین و قوانین مربوط به تولید یا انجام تجارت ، احتمالاً در مورد همه شرکتها اعمال خواهد شد. در بخش بعدی با کلیه مؤلفه های داخلی و خارجی یک سازمان آشنا می شوید.

مؤلفه و عناصر محیط بازاریابی

تقریباً دو مؤلفه از محیط بازاریابی مانند محیط داخلی و محیط بیرونی وجود دارد. انواع مختلفی از قسمتهای بازاریابی تحت این دو دسته گسترده طبقه بندی می شوند.

می توان محیط داخلی یک تجارت را کنترل کرد ، اما کنترل یک تجارت در محیط بازاریابی خارجی بسیار اندک است. بگذارید هر دو مؤلفه را یک به یک یاد بگیریم.

1. محیط داخلی

محیط داخلی از کلیه عوامل و نیروهای داخلی یک سازمان تشکیل شده است. محیط داخلی یک سازمان تحت کنترل بازاریاب است و وی می تواند محیط را مطابق تقاضا در بازار و نیاز شغلی تغییر یا اصلاح کند.

موارد زیر پنج عامل تشکیل دهنده محیط داخلی یک سازمان است. همچنین به این عوامل به عنوان 5M’s در محیط بازاریابی گفته می شود.

  • سرمایه
  • افراد
  • بازارها
  • مواد
  • دستگاه
 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: تحلیل صنعت خرده فروشی , مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی , زنجیره تأمین خرده فروشی , تحقیقات بازاریابی خرده فروشی , استراتژی بازاریابی خرده فروشی , استراتژی های خرده فروشی , مدیریت استراتژیک خرده فروشی , صنعت خرده فروشی چیست , صنعت خرده فروشی آنلاین , کتاب بازاریابی خرده فروشی , مقاله بازاریابی خرده فروشی , آمیخته بازاریابی خرده فروشی , مدیریت زنجیره تامین scm , مدیریت ارتباط با مشتریان crm , کتاب راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی , بازاریابی اینترنتی و خرده فروشی الکترونیکی , بازاریابی ویروسی در خرده فروشی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

کسب درآمد از طریق فروش فایل

 

کسب درآمد آفلاین

با ساخت فروشگاه فایل رایگان میتوانید کسب درآمد از طریق همکاری در فروش فایل و محصولات دیجیتال را در کنار فروشنده ها و بازاریابان حرفه ای تجربه کنید.

با فروش فایل در اینترنت میتوانید زمان هایی که در حال خواب یا سفر هستید هم کسب درآمد داشته باشید.

 

چرا کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش فایل مَس؟

1. درگاه پرداخت امن

بهترین درگاه های پرداخت با کمترین خطا را برای تراکنش ها فعال کرده ایم

2. شفافیت مالی

ما نمودار میله ای از کسری و اضافه شدن درآمدتان طراحی کرده ایم، همچنین صفحات متعدد ریز تراکنش ها

3. فضای آپلود و بک آپ رایگان

هر فروشنده میتونه برای آپلود فایل ها از سرورهای اختصاصی Filemas به رایگان استفاده کند

4. پنل حرفه ای با سیستم های مورد نیاز

پنل کاربری فروشندگان بسیار حرفه ای طراحی شده، شما حتی میتونید کد تخفیف صادر کنید، و …

5. دسته بندی های نامحدود

هر دسته بندی که مورد نیازتان هس ما رایگان در اختیارتان قرار می دهیم

6. همیشه در دسترس

ما تضمین می‌ کنیم سایت فایلمَس 24/7/365 فعال باشد، آپتایم ما 100% واقعی است.

 


برخی از امکانات فروشندگی و بازاریابی:

در کل، کاربران سایت فایلمَس، به 3 دسته تقسیم می‌شوند: خریداران، بازاریابان و فروشندگان، تصمیم با شماست جزء کدام باشید.

  • ارائه اپلیکیشن حرفه ای (بزودی)
  • سیستم sms مارکتینگ
  • سیستم ایمیل مارکتینگ
  • سیستم وبلاگدهی حرفه ای
  • سیستم حرفه ای دنبال کردن فروشنده
  • گواهینامه امنیتی SSL
  • تبلیغ در وبلاگهای فایلمس
  • تبلیغ نوتیفیکیشن و ایمیل
  • تبلیغ در شبکه های اجتماعی فایلمس
  • گرفتن مدال و تیک آبی (شبیه اینستاگرام)

 


آنچه فایلمَس را از دیگران متمایز می کند

ویژگی های فوق العاده و رایگان، حس متفاوت بودن را در شما ایجاد می کند

- محصولات معتبر و منحصر به فرد

فایل های هر رشته توسط متخصص آن رشته تالیف و پشتیبانی می شوند

- بهینه سازی و سئو محصولات

خدماتی که صفحه اختصاصی فروشگاه و محصولات شما را از نظر تکنیک های طراحی وب سایت بهینه میکند و فروش شما را افزایش میدهد

- پورسانت فوق العاده

%90 از هر تراکنش برای فروشنده ها خود گویای همه چیز است.

- بدون نیاز به آپلود فایل

از این به بعد خیالتان از این بابت که از کجا فایل پیدا کنید راحت می شود. پورسانت سایت برای هر محصول آنقدر زیاد هست که دیگر نیازی به پیدا کردن فایل و آپلود آن ندارید!

- تسویه حساب منظم و فوری

لذت بخش ترین قسمت کار همین است که شما سریعا به حق خود برسید.

- سیستم امتیاز دهی باشگاه مشتریان

با کوچکترین فعالیت در سایت امتیاز میگیرید و می توانید آن را به پول تبدیل کنید (مثل بازدید روزانه و...)

- سیستم تیکتینگ پیشرفته فایلمس

در پلتفرم چند فروشندگی فایلمس، اگر مشتریان شما مشکلی داشته باشن مستقیما با خود فروشنده میتواند مکالمه کند، و فروشنده ها 12 تا 24 ساعت میتوانند سر حوصله مشکل مشتری خود را حل کنند.

 

زمانی شما ثروتمند هستید که درآمد آفلاین داشته باشید، یعنی اگر شما در مسافرت هستید، خواب هستید، مشغول کار دیگه ای هستید، فروشگاه آنلاین شما به جای شما 24 ساعته درحال پذیرایی از مشتریان شماست و شما درآمد دارید.

ما مفتخر هستیم در فایلمَس، پلتفرمی را طراحی کرده ایم که هر فردی میتواند در آن درآمد آفلاین داشته باشد.

برای شروع آماده اید؟

ﺟﺎی ﺷﻤﺎ در ﺑﯿﻦ فروشندگان و بازاریابان ﻣﻮﻓﻖ و ﭘﺮ روزی فایلمس ﺧﺎﻟﯽ اﺳﺖ،

ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺎﻟﺎ به ﺟﻤﻊ فایلمَسیا ﺑﭙﯿﻮﻧﺪﯾﺪ و ﻣﺴﯿﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ را آﻏﺎز ﮐﻨﯿﺪ.

برای اطلاعات بیشتر و کسب درآمد روی لینک زیر کلیک کنید

 

کسب درآمد از طریق فروش فایل

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد از اینترنت , همکاری در فروش , کسب درآمد از همکاری در فروش فایل , همکاری در فروش فایل , فروشگاه ساز فایل , فروشگاه ساز رایگان فایل , کسب درآمد میلیونی از فروش فایل ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی (scm)

زنجیره تامین کارآمد در صنعت خرده فروشی

 

مدیریت زنجیره تامین scm چیست؟ | مدیریت زنجیره تامین سبز GSCM | مفاهیم زنجیره تامین | زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی | مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی

 

 

دید کلی؛

فایل مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی (scm) زنجیره تامین کارآمد در صنعت خرده فروشی، در قالب 187 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Management)، در راستای تقویت شرکت­‌ها جهت به دست آوردن مواد لازم برای ایجاد یک محصول یا خدمات و تحویل آن به مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 مدیریت زنجیره تأمین کارآمد در صنعت خرده فروشی (scm)

 

توضیحات فایل مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) به چه معناست؟

تسلط بر مدیریت جریان کالا از مبدأ تا مقصد

 

مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Management)، در راستای تقویت شرکت­‌ها جهت به دست آوردن مواد لازم برای ایجاد یک محصول یا خدمات و تحویل آن به مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مجال نحوه­‌ی استفاده بهینه از استراتژی مدیریت زنجیره تامین را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدیریت زنجیره تأمین چیست؟

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن کالا یا خدمات به مشتریان نیاز دارد. هدف مدیریت زنجیره تأمین بهبود عملکرد زنجیره تأمین است. به بیان دیگر اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تأمین به تولیدکنندگان این امکان را می­‌دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند.

سیستم­‌های زنجیره تأمین موثر به تولیدکنندگان و خرده‌فروشان کمک می‌­کند تا فعالیت اضافی را کاهش دهند. این امر هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالایی را که قابل فروش نیستند، کاهش می­‌دهد. شش جز اصلی این مدیریت عبارتند از:

  • برنامه ریزی
  • یافتن منابع مناسب
  • تولید
  • توزیع کالا
  • پشتیبانی
  • ارزیابی نهائی

برنامه‌ریزی:

شرکت­‌ها باید تمام منابع مورد نیاز در راستای تأمین تقاضای مشتری برای دریافت محصول یا خدمات خود را برنامه‌­ریزی و مدیریت کنند. آنها همچنین باید زنجیره تأمین خود را طراحی و سپس تعیین کنند که از کدام معیارها استفاده خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که زنجیره تأمین کارآمد و موثر است.

یافتن منابع مناسب:

منظور از این مهم همان تأمین کنندگان هستند که شرکت­‌ها برای تهیه کالا و خدمات مورد نیاز برای تولید محصول خود انتخاب می­‌کنند. پس از عقد قرارداد، مدیران زنجیره تأمین از فرآیندهای مختلفی برای نظارت و مدیریت روابط میان دو طرف بهره می­‌برند. فرآیندهای اصلی این بخش شامل سفارش، دریافت، مدیریت موجودی کالا و تأیید مجوز پرداخت­های تأمین کننده می­‌باشد.

نمونه‌های مدیریت زنجیره تأمین

دو شرکت والمارت (Walmart و P&G) از اواخر دهه ۱۹۸۰ شروع به کار کردند و از جمله نمونه‌­های کلاسیک همکاری در زنجیره تأمین به شمار می­‌روند. قبل از شروع کار، این دو شرکت برای اتصال زنجیره تأمین خود، با خرده فروشان و تولیدکنندگان اطلاعات کمی را به اشتراک گذاشتند و نتیجه حاصله این بود که اطلاعات مشترک هزینه­‌ها را کاهش می­‌دهد. به این ترتیب سایر خرده فروشان تمایل بیشتری برای بررسی این راه‌حل نوین نشان دادند. در اوایل دهه ۱۹۹۰ نیز  والمارت سیستم Retail Link خود را رسمیت بخشید و خرده فروشان دیگری را به زنجیره کاری خود اضافه نمود.

چرا مدیریت زنجیره تأمین مهم است؟

در طول بیست سال گذشته، زنجیره­‌های تأمین میان تولیدکنندگان و خرده‌فروشان بیشتر ار قبل به هم پیوند خورده است. در بسیاری از صنایع، خرده فروشی موجب افزایش سفارشات به تولیدکنندگان می­‌شود. تولیدکنندگانی که دارای زنجیره تأمین دقیق و به موقع هستند، می‌­توانند با فروش محصولات، قفسه­‌های خرده‌فروشی را به طور مداوم در اختیار داشته باشند. با افزایش همکاری، تأمین اطلاعات به موقع از طرف شرکای زنجیره تأمین به شرکت­‌ها این امکان داده شد تا از ابزار تحلیلی پیشرفته برای بهبود بیشتر نتایج استفاده کنند.

زنجیره تأمین گسترده چیست؟

زنجیره تأمین گسترده شامل کلیه شرکت­‌هایی است که در تولید یک کالا مشارکت دارند. این بدان معنی است که زنجیره تأمین گسترده شامل تأمین کنندگانِ تأمین کنندگان و همچنین مشتریانِ مشتریان شما می­‌باشد. هنگامی که شرکت‌ها با مشکلات زنجیره تأمین روبرو می‌شوند، اقدام اولیه با خبر شدن از وضعیت تأمین کنندگان اصلی است.

به زبان دیگر سازمان­‌هایی که زنجیره تأمین گسترده را زیر نظر دارند، این امکان را خواهد داشت که هنگام بروز مشکل از طریق تأمین کننده اصلی پیگیر و پاسخ­گو باشند. به عنوان مثال، اگر یک کلاه بیس بال محبوب از سازنده در دسترس نباشد، واکنش طبیعی مدیر فروشگاه تماس با سازنده است.

با این حال، اگر خرده‌فروش زنجیره تأمین گسترده را کنترل کند، مدیر فروشگاه می­‌داند که تولید کننده در تولید با قطعه‌­ای از کالا دچار مشکل شده است. اگر قطعه به سرعت در اختیار تولید کننده قرار نمی­‌گیرند، خرده فروش وقت دارد تا به دنبال تأمین کننده دیگری باشد.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: زنجیره تأمین خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی در تجارت الکترونیک,مدیریت خرده فروشی چیست,کتاب مدیریت خرده فروشی,مدیریت استراتژیک خرده فروشی,مقاله مدیریت خرده فروشی,مدیریت زنجیره تامین pdf,مدیریت زنجیره تامین ppt,مدیریت زنجیره تامین scm,مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی,مدیریت زنجیره تامین سبز ppt,مقاله مدیریت زنجیره تامین doc,مدیریت زنجیره تامین scm پاورپوینت,مدیریت زنجیره ی تامین scm,مدیریت زنجیره تامین scm چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی

مشتری مداری و crm در صنعت خرده فروشی

 

 

دید کلی؛

فایل مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی، در قالب 151 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. مشتری مداری برای هر کسب‌وکاری لازم و مفید است و این روزها بیزینسی می‌تواند موفق باشد که این دانش را به خوبی به کار بگیرد.

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی – crm in retail

توضیحات فایل مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی

اهمیت ایجاد ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی

Customer relationship in retail industry

محققان بازاریابی معتقدند که تبادل و ایجاد ارتباط یک چارچوب اساسی برای شناخت بازاریابی است. باگوزی (۱۹۷۵) اظهار داشت که بازاریابی فرآیند ایجاد و حل روابط مبادله است. سازمان‌ ها یا افراد به تبادلات اجتماعی و اقتصادی نیاز دارند تا خواسته های خود را برآورده کنند. این بدان معنی است که بازاریابی می‌ تواند در روابط اجتماعی یا اقتصادی، از جمله بین خرده فروشان و یا بین مصرف کنندگان نهایی، و یا در یک رابطه ساختار خانوادگی رخ دهد.

رابطه به یک ویژگی اجتناب‌ ناپذیر در محیط کسب‌ و کار امروزی تبدیل شده‌ است. مشاغل بیش از پیش بر روابط خود با تأمین کنندگان و مشتریان تأکید می کنند و خواستار رعایت استاندارد های بالا می باشند. فشار رقابت نیز باعث توسعه و حفظ روابط بین خریداران و تامین کنندگان می شود.

به دلیل تغییرات سریع در بازار و محیط بازاریابی، شرکت‌ ها باید استراتژی‌ ها و تاکتیک‌ های بازاریابی خود را از یک معامله ساده مبتنی بر بازار به یک رابطه طولانی‌ مدت تغییر دهند و این مزایای رقابتی بهتری را فراهم می‌ کند. مزایای اصلی در تبادل مبتنی بر رابطه، کاهش عدم قطعیت معاملات، کاهش هزینه‌ های معاملاتی و هم افزایی، ترکیبی از عملیات های تکمیلی است. علاوه بر این، معاملات مبتنی بر رابطه منجر به گردش مالی کم‌ تر و رضایت بیشتر مشتریان می‌ شود که این امر منجر به کاهش هزینه‌ های خدمات و اثر بخشی بیشتر هزینه‌ های فروش می‌ گردد.

اهمیت تبادل رابطه‌ به عنوان کانونی اصلی برای استراتژی کسب‌ و کار در دهه‌ های گذشته مطرح شده، و این می‌ تواند به عواملی مانند محو شدن مرزهای بین بازار ها و صنایع نسبت داده شود. بری (۱۹۸۳) اولین کسی بود که عبارت “بازاریابی روابط” را به عنوان یک مفهوم مدرن در بازاریابی رابطه ‌ای معرفی کرد. او پیشنهاد داد که بازاریابی رابطه ای باید به عنوان “جذب، حفظ و … ارتقا روابط مشتری” تعریف شود.

کاربرد CRM در کسب و کارهای خرده فروشی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که ۵۱ درصد افراد خریدشان را بصورت آنلاین انجام می‌دهند. این باعث شده است که کسب و کارهای خرده‌‌ فروشی به سمت فروش آنلاین بروند. شما می‌توانید با استفاده از CRM تجربه و مدیریت را با هم تلفیق کرده و یک بانک اطلاعاتی بسازید که شما را به اهداف تان برساند. در ادامه به بررسی راهکارهای CRM در کسب و کار های خرده فروشی می پردازیم؛

خدمات شخصی سازی شده: فروشگاه آنلاین کفش TOMS روش جالبی برای فروش کفش دارد. آنها برای هر جفت کفش که مشتری می‌خرد، یک جفت کفش به کسی که به آن احتیاج دارد اهدا می کنند. این فروشگاه در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و شرکت متوجه شد که چنان رشدی در فروش کفش دارند که نمی‌توانند عملیات خود را با میزان کفش فروخته شده هماهنگ کنند. در اینجا بود که شرکت از سرویس کلود  Salesforce استفاده کرد.

این سرویس به شرکت TOMS کمک کرد که بتواند پرسنل بخش مشتریان خود را مدیریت کند. کارکنان می ‌توانستند در هنگام خرید، به هر مشتری که از شرکت خرید قبلی داشته و اطلاعات او قبلا ثبت شده است، سرویس‌های شخصی سازی شده ارائه دهند. علاوه بر این، نرم افزار تاریخچه خریدهای قبلی مشتری را نشان می ‌داد. با این روش کارمندان بخش خدمات تلفنی مشتریان، می‌توانستند درک بهتری از انتظارات مشتری در هنگام تماس تلفنی داشته باشند.

پایش اجتماعی: فروش آبمیوه‌ طبیعی بصورت آنلاین در سال های گذشته رشد بالایی داشته است. به این دلیل که مشتریان فهمیده اند که این محصول را می توانند درب منزل خود تحویل بگیرند. شرکت بسپوک مدت زمان زیادی است که از CRM در جهت بهبود کسب ‌و کار خود استفاده می‌کند. علاوه بر پیگیری خریدهای قبلی مشتریان، بسپوک از ابزارهایی برای پایش چگونگی رفتار افراد در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و کارکنان شرکت از تمامی رفتار مشتریان در شبکه های اجتماعی اطلاع دارند.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی چیست,مدیریت استراتژیک خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی در تجارت الکترونیک,مقاله در مورد مدیریت خرده فروشی,مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مدیریت ارتباط با مشتری چیست,مدیریت ارتباط با مشتریان,مدیریت ارتباط با مشتری+مقاله,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,مديريت ارتباط با مشتري,مدیریت ارتباط با مشتری crm pdf,مدیریت ارتباط با مشتریان crm,مدیریت ارتباط با مشتری یا crm,آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان crm,مدیریت ارتباط با مشتری ppt,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مدیریت ارتباط با مشتریان ppt,کتاب مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مقاله مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی+pdf ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

تحقیقات استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی

با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

 

بازاریابی خرده فروشی | استراتژی بازاریابی خرده فروشی | آمیخته بازاریابی خرده فروشی | خرده فروشی آنلاین | خرده فروشی اینترنتی | خرده فروشی در تجارت الکترونیک

 

 

دید کلی؛

فایل تحقیقات بازاریابی خرده فروشی (استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی) با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان، در قالب 357 صفحه جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  تحقیقات بازاریابی خرده فروشی (استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی)

 

فهرست مطالب تحقیقات بازاریابی خرده فروشی

تفاوت بین خرده فروشی و عمده فروشی

مقایسه خرده فروشی و عمده فروشی

تعریف عمده فروشی

تعریف خرده فروشی

تفاوت های کلیدی بین خرده فروشی و عمده فروشی

خرده ‌فروشی

انواع خرده فروشان

انواع فروشگاههای خرده فروشی

ویژگی‌های صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مسائل و نیازهای خاص صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

نیاز به تامین به موقع موجودی فروشگاه

  • پبچیدگی مدیریت گردش گالاها
  • رضایتمندی و وفاداری مشتریان
  • سرعت در عملیات فروشگاه
  • نیاز به انجام مدل های متنوع تسویه(اقساطی.اعتباری و

راهکار همکاران برای صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

کنترل موجودی و سفارش تامین‌کنندگان

گزارشات کنترلی

مدیریت مشتریان فروشگاهی

یکپارچگی سیستم فروشگاهی با سیستم‌های back office مالی و بازرگانی

گزارشات مدیریتی

راحتی کاربری

۱۰ خرده فروشی برتر دنیا

ایران بهشت خرده فروشان

۴ چالش عمده برسر راه نظام مدرن توزیع

۱۲ مورد کــــــاربردی کسب و کار خرده فروشی

بازاریابی خرده فروشی : اصول اصلی و اهمیت آن چیست

مفهوم بازاریابی خرده فروشی

فروشگاه های چند بخشی

سوپر مارکت

فروشگاه راحتی

فروشگاه های همواره تخفیف

انواع مختلف فروشگاههای خرده فروشی

محصول در بازاریابی خرده فروشی

قیمت در بازاریابی خرده فروشی

مکان در بازاریابی خرده فروشی

ترفیعات در بازاریابی خرده فروشی

آینده آمیخته بازاریابی خرده فروشی

آمیخته خرده فروشی سفارشی تر خواهد شد

طبقات با گذر زمان تغییر خواهند کرد

رقابت بیشتر منجر به قیمت گذاری نوآورانه خواهد شد

مکان و مدیریت زنجیره تامین بر کارایی مقیاس تاثیر گذار خواهند بود

تروج ها موضوع محور خواهند شد

تکنیک های بازاریابی ویدئویی در صنعت خرده فروشی آنلاین

چرا ما باید از ویدئو در عرصه بازاریابی استفاده کنیم؟

استراتژی های بازاریابی خرده فروشی

و...

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی خرده فروشی,استراتژی بازاریابی خرده فروشی,کتاب بازاریابی خرده فروشی,مقاله بازاریابی خرده فروشی,آمیخته بازاریابی خرده فروشی,تحقیقات بازاریابی خرده فروشی,کتاب راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی,بازاریابی اینترنتی و خرده فروشی الکترونیکی,مقاله خرده فروشی الکترونیکی,مقاله خرده فروشی,مقاله خرده فروشی آنلاین,مقاله خرده فروشی در تجارت الکترونیک,مقاله خرده فروشی اینترنتی,تحقیق درباره خرده فروشی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

استراتژی شرکت هوندا

تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش در شرکت هوندا

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله استراتژی شرکت هوندا، تحقیقات بازاریابی و استراتژی فروش Honda، در قالب 123 اسلاید پاورپوینت و 133 صفحه ورد جامع و کامل که هر دو فایل به صورت pdf ذخیره و آماده شده است.

  

 

توضیحات فایل استراتژی شرکت هوندا

پیشگفتار

دربازارکنونی ودرعصردیجیتال؛مدیران کسب وکارها باید به این نکته کلیدی توجه داشته باشند که بقا و ماندگاری کسب وکارها به شمّ مدیریتی آن ها وابسته است که بتوانند با استفاده از شمّ مدیریتی و شناخت بازارهدف خویش موجبات کسب سود پایدار و ماندگاری کسب و کارخویش را رقم بزنند.یکی از این روش ها استراتژی محصولات متنوع مطابق با نیاز مشتریان هدف می باشد.«در این حالت، کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از محصولات مشابه یا بازارهای نزدیک به حوزه اصلی کار خود، از استراتژی متنوع‌سازی متمرکز استفاده می‌کنند.

زمانیکه محصولات به خوبی در بازار عرضه شوند و مورد توجه مشتری قرار بگیرند، این استراتژی نسبت به حالت قبلی، بازدهی بالاتری را در پی خواهد داشت. نمونه موفق استفاده از این استراتژی، شرکت هوندا موتور است. این شرکت علاوه بر اینکه در زمینه اتومبیل و ماشین‌های سنگین فعالیت داشت،به حوزه جدیدی در زمینه موتورسیکلت نیز وارد شد. از طریق رقابت در این حوزه، هوندا توانایی ساخت موتور را بدست آورد. این شرکت با این اقدام به مزیت رقابتی قابل توجهی در مقایسه با دیگر رقبای خود دست پیدا کرد.»

شناخت بازار هدف ومدیریت ذائقه مشتریان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.و این امر بدون زندگی با مردم و پی بردن به علایق آن ها به این آسانی که فکر می کنیم ؛نیست. نمونه موردی در شناخت و مدیریت ذائقه مشتریان،شرکت هوندا موتور و حضورآن در بازارآمریکاست که به دلیل عدم شناخت دقیق و عدم ایجاد ذائقه مناسب درمشتریان هدف تا مرز شکست هم پیش می رود.«موفقیت هوندا در بازار آمریکا، شاید یک اتفاق بود.

هوندا در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی به سختی کوشید تا به بازار آمریکا رخنه کند. در آن زمان، موتورسیکلت‌های کوچک موسوم به سوپرکاب ۵۰ سی‌سی این شرکت در ژاپن به فروش می‌رفت. اما آنها تصمیم گرفتند با ساخت موتورسیکلت‌هایی بزرگ‌تر برای آمریکا به رقابت با شرکت هارلی دیویدسون بپردازند.

این استراتژی با شکست مواجه شد و فقط اعضای تیم سه نفره هوندا در آمریکا، موتورسیکلت‌های کوچک خود را همراه داشتند و در روزهای تعطیل از آن در مسیرهای خاکی و تپه‌ای استفاده می‌کردند. دیدن کارکرد عملی این موتورسیکلت‌های ۵۰ سی‌سی به قدری برای شهروندان آمریکا و عاشقان طبیعت جالب بود که هوندا تصمیم گرفت استراتژی خود را به فروش آنها تغییر دهد، موتورسیکلت‌هایی که بسیار سبک، ساده و ارزان‌قیمت بودند و کارکردی متفاوت داشتند.»

هوندا به این شکل، اشتباه خود را اصلاح کرد و استراتژی مناسب را در پیش گرفت. اما اگر از همان ابتدا به یک قانون ساده توجه کرده بود، می‌توانست از ماه‌ها تکاپو و فروش تقریبا صفر، اجتناب کند:

مهم‌ترین عامل رشد یک کسب‌و‌کار یا استارت‌آپ به‌کارگیری استراتژی‌های اصولی است. شاید در نگاه اول درک این موضوع که شرکت‌های بزرگ در گذشته بسیار کوچک بود‌ه‌اند و با سرمایه‌های اندک این راه را آغاز کرده‌اند، دشوار به نظر برسد اما باید دانست کسب‌وکارهایی که به چنین جایگاه‌هایی رسیده‌اند، با انتخاب استراتژی‌های درست و معقول، رشد مناسبی در طول چندین سال را تجربه کرده‌اند. کسب‌وکارهای کوچک با توجه به عوامل متعدد و موقعیت‌های گوناگون، گزینه‌های زیادی برای انتخاب‌ کردن دارند تا بتوانند سهم بازار بیشتری بدست آورند.

در نهایت، طی گفت‌وگوهای تکمیلی انجام‌شده با مشتریان هدف جدید، مشخص شد که آنها از تجهیزات و امکانات به ظاهر مهم اما بیهوده، نفرت داشتند به همین دلیل تلاش شد تا طراحی‌ها بسیار دقیق و شیک باشند و هر گزینه طراحی شده‌ای، کارآیی خاص خود را داشته باشد. همزمان با پیشرفت پروژه طراحی، از گروه‌های مختلفی از جوانان دعوت می‌شد تا به بحث درباره خودروی جدید بپردازند و به این صورت، طرح مدنظر چند بار اصلاح و بهبود پیدا کرد.

در نهایت، خودروی شاسی‌بلندی آماده ساخت شده بود که ویژگی‌های مختلف آن براساس نیازها و خواسته‌های نسل جوان بود.در سال ۲۰۰۳ که مدل المنت هوندا آماده عرضه به بازار شد، واحد بازاریابی تحلیل‌های کمی خود را به روز کرد. با توجه به بازار بسیار ویژه این محصول و  رقابتسایر خودروسازان، برآورد شد که فروش نسبتا متوسطی در انتظار المنت باشد و در هر سال، ۵۰ هزار دستگاه از آن در آمریکا به فروش برسد.»

موضوع مهم دیگر این که ،همچنانکه برای محصول دوره عمری در نظر گرفته شده ،برای تحقیقات بازاریابی هم این امر متصوّر می باشد.و درشرکت هوندا نیز شاهد این موضوع هستیم که در تحقیقات بازاریابی با رویکرد نیاز جوانان ؛علیرغم این فروش این محصول در سال های اول با رشد قابل توجه حتی فراتر از ۵۰۰۰۰دستگاه می باشدو ۶۷۰۰۰دستگاه به فروش می رسد.

در ادامه روند به دلیل محدود بودن بازارهدف ؛ ومهم تر جابجایی جمعیت مشتریان از جوانان به سمت افراد میان سال و مهم تر این که عدم ادامه دار بودن تحقیقات بازاریابی که نقش فانوس دریایی را برای کسب و کارها بازی می کند،این موضوع با کاهش فروش شدید و متوقف شدن خط تولید منجر می شود.

در این نوشتار با بررسی بازارو فروش شرکت هوندا ؛برآنیم تا با ارائه مدل کسب وکار شرکت های بزرگی چون هونداکه هشتمین خودروساز بزرگ جهانی است؛به هم وطنان عزیزمان این نکته را یادآور شویم که موفقیت درکسب و کاربه کشورو یا محیط خاصی وابسته نیست،بلکه به عناصرتاثیرگذاری وابسته است که موجب پایداری کسب وکار می شوند. و عدم رعایت آن عناصر،می تواندکسب و کارها را به ورطه انحلال و ورشکستگی بکشاند؛خواه این کسب وکاردر ایران باشد؛خواه نوکیا و جنرال موتورز آمریکا با آن پیشینه بالای ۱۰۰سال؛

بازار کسب و کار باکسی شوخی ندارد.

امید است که مطالب این نوشتار مورد توجه و استفاده ارزشمند سروران عزیز قرار گیرد.

 

  

توضیحات بیشتر و دانلود

  

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی شرکت هوندا,شركت هوندا,استراتژی هوندا,استراتژی فروش هوندا,استراتژی بازاریابی هوندا,صنعت بازاریابی شرکت هوندا,پاورپوینت استراتژی هوندا,پاورپوینت استراتژی شرکت هوندا,پاورپوینت استراتژی بازاریابی هوندا,بازاریابی به سبک شرکت هوندا ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله استراتژی فروش شرکت توشیبا و تحلیل محیط بازاریابی Toshiba

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله استراتژی فروش شرکت توشیبا و تحلیل محیط بازاریابی Toshiba، در قالب 129 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

توضیحات فایل استراتژی فروش شرکت توشیبا

نگاهی به شرکت توشیبا از بنگاه های برتر جهانی

توشیبا، آنگونه که از نامش نیز برمی آید، شرکتی است که از ادغام دو شرکت مکانیکی و برقی پدید آمده است. نابغه مکانیکی ژاپن، هیساشی تاناکا با بنیانگذاری شرکت تولیدکننده تجهیزات تلگراف در ۱۳۲ سال پیش این بنا را آغاز کرد و نابغه برقی ژاپن، ایشی سوکی فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت برق توکیو در ۱۱۷ سال پیش، بنا را تکمیل کرد و بدینسان در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد.

سیر اختراعات و مصنوعات مکانیکی و الکتریکی آن دو اعجوبه ژاپنی، درقالب شرکت جدید نیز ادامه یافت، با این ویژگی که عنصر الکترونیک نیز بدان افزوده شد و توشیبا با پانهادن در عرصه تولید محصولات مختلف دیجیتالی و الکترونیکی و رایانه ای، در کنار تولید لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی و تراشه ها و نیمه‌هادیها در صف مقدم شرکتهای برتر ژاپنی و جهانی جای گرفت.

اما با داشتن چنین سابقه کهن و درخشان از لحاظ تاریخی و حرکت مستمر در عرصه فناوریهای نوین و اختراعات و ابداعات در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، آتسوتوشی نیشیتا مدیرعامل کنونی شرکت، راه سختی را درپیش رو می‌بیند. او اگر بخواهد توشیبا را درصدر صنایع الکترونیکی دنیا بنشاند، باید غولهایی همچون زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیتا، سونی و LG را کنار بزند.

تاریخچه

گرچه شرکتی که امروزه به نام توشیبا شناخته می شود، رسما ۶۸ سال پیش تأسیس شد، اما سابقه اصلی این شرکت به ۱۳۲ سال پیش، یعنی سال ۱۸۷۵ برمی گردد. در این سال، هیساشی تاناکا یکی از بزرگترین مخترعان ژاپن که علاقه و مهارت خاصی در مکانیک داشت، کارخانه تجهیزات تلگراف را در توکیو راه‌اندازی کرد. این حرکت را می توان سنگ‌بنای تأسیس شرکت توشیبا دانست. در سال ۱۹۰۴، این کارخانه به نام کارخانه مهندسی شیبارا تغییر نام داد.

از سوی دیگر، نابغه صنعت برق ژاپن، ایشی سوکی فوجیوکا در سال ۱۸۹۰، اولین کارخانه تولید لامپ فلورسنت را در ژاپن تأسیس کرد و آن را شرکت برق توکیو نام نهاد. در سال ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت TOKYO SHIBAURA تأسیس شد که به نام TOSHIBA مشهور گشت و در سال ۱۹۸۴ رسما به همین نام تغییر یافت.

در سال ۱۹۳۰ اولین ماشین لباسشویی برقی و نیز یخچال توسط شرکت ساخته شد. سال بعد، اولین جاروبرقی ژاپنی به بازار عرضه شد. سال ۱۹۴۲ اولین رادار توسط توشیبا تکمیل و عرضه شد. در سال ۱۹۵۵ پلوپزبرقی و چهار سال بعد اولین تلویزیون ترانزیستوری و اجاق مایکروویو ساخته شد.

این درحالی است که شرکت برق توکیو، پیش از ادغام و تشکیل رسمی توشیبا، اولین موتور القایی و نیز ژنراتور برق چرخ آبی ۶۰ کیلووات را ساخته بود و در دهه های ۱۹۱۰ و ۱۹۲۰ موفق به تولید لوله پرتو X و پرتو کاتدیک شده بود. در سال ۱۹۶۳ اولین توربین نیروگاه هسته ای به قدرت ۱۲۵۰۰ کیلووات توسط توشیبا تکمیل و به کار گرفته شد. در فاصله این دودهه، آزمایشگاههای تحقیقاتی بسیاری توسط شرکت راه اندازی شد.

تا سال ۱۹۷۸ که اولین واژه‌پرداز ژاپنی توسط توشیبا به بازار آمد، کارخانه های نورد، توربین‌سازی، سیلیکون، لوازم خانگی و تجهیزات الکتریکی و تولید لامپ، توسط شرکت فعال شده و به کار مشغول بودند. اولین سیستم پزشکی MRI در سال ۱۹۸۲ توسط توشیبا عرضه شد. دو سال بعد، بزرگترین نیروگاه سلول‌های خورشیدی ۵۰ کیلوواتی در ژاپن راه اندازی شد. اولین رایانه شخصی کیفی (LAPTOP) در سال ۱۹۸۵ توسط توشیبا به جهان ارائه شد.

در ۱۹۹۵ دیسک‌های DVD با چگالی بالا توسط شرکت توسعه یافت و سال بعد دستگاه DVD و DVDخوان عرضه شد. توشیبا اولین تلویزیون تخت را نیز در سال ۱۹۹۸ به بازار ارائه کرد. با ورود به هزاره جدیدن تولید تلویزیون دیجیتالی در دستور کار شرکت قرار گرفت. در سال ۲۰۰۵، توشیبا در عرضه HD – DVD سرآمد گشت. امروزه شرکت توشیبا در حوزه صنعت الکترونیک و تجهیزات برقی پس از زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیتا، سونی و LG در مقام هفتم جهان ایستاده است.

در سالهای آغازین هزاره نو، توشیبا همکاری مشارکتی (J.V) با ماتسوشیتا را برای یکپارچه سازی کسب و کار تولید LCD در دستور کار قرار داد. تولید حافظه های کوچک FLASH با ظرفیتهای مختلف از فعالیتهای شرکت بود. ظرفیت ۸ گیگابایتی این نوع حافظه‌ها در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت به بازار آمد. در سال ۲۰۰۴ کوچکترین سلول سوختی متانول با خروجی انرژی ۱۰۰ مگاوات تکمیل و توسعه یافت. توشیبا در سال ۲۰۰۶، کسب و کار نیروگاه هسته‌ای وستینگهاوس را خرید.

● حوزه‌های فعالیت

عمده‌ترین حوزه‌های فعالیت توشیبا عبارت است از:

۱) دستگاهها و اجزای الکترونیکی: حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر LCD، سلول سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه هادیها.

۲) سیستم‌های زیرساخت اجتماعی: سیستم‌های قدرت، صنعتی، آسانسور، پزشکی، توربین‌های نیروگاههای برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های IC ورودی درها.

۳) محصولات دیجیتالی: شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، ارتباطات تلفن همراه، DVD خوان، رایانه‌های کیفی، تلفن همراه.

فناوریهای DVD

DVDخوان، تلویزیون تخت و چندین فناوری دیگر اولین بار توسط توشیبا به بازار ارائه شده است.

۴) لوازم خانگی: پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع.

در زمینه تولید تراشه، کارخانه‌های تراشه توشیبا پس از اینتل، سامسونگ و تگزاس، چهارمین تولیدکننده بزرگ و برتر دنیاست.

● فلسفه مدیریت توشیبا

چارچوب فلسفه مدیریت توشیبا در تدوین چشم‌انداز و ماموریت و نیز استانداردهای اخلاقی دیده شده است، که هر کس در توشیبا باید بدان عمل کند. شعار توشیبا، عمل متعهدانه برای مردم و برای آینده است. در چشم‌انداز مدیریت توشیبا آمده است: شرکتها از انسانهایی تشکیل شده است که با هم کار می‌کنند.

در توشیبا، هر یک از ما تمام توان و استعداد خود را بروز می‌دهیم و در راه موفقیت بلندمدت شرکت به کار می‌گیریم. ما به عنوان کارکنان شرکت، به دنبال افکار و ایده‌های نوین هستیم تا آن را در خدمت شرکت درآوریم. مسئولیت‌پذیر باشیم و تصمیم بگیریم. مدیران، الهام می‌دهند و رهبری می‌کنند، جهت استراتژیک شرکت را مشخص می‌سازند و استعدادهای افراد را پرورش می‌دهند و از رسیدن به اهداف اطمینان می‌یابند. این مشارکت جمعی، مشتریان ما را به وجد می‌آورد.

ما با کار کردن با یکدیگر، رویاها را محقق می‌سازیم تا با بالا بردن سطح زندگی مردم، دنیای بهتری داشته باشیم. توشیبا، از راه نوآوری فناوری و محصولاتی عرضه می‌کند که زندگی ایمن‌تر، راحت‌تر و بهره‌ورتری را فراهم آورد. ما روح نوآوری را با اشتیاق خود برای شکل دادن به آینده و کمک به حفظ محیط زیست در سطح جهان تلفیق کرده‌ایم.

 

ما بر بنیان اعتماد و احترام، روابط نزدیکی با مشتریان و شرکای کسب و کار خود در سراسر دنیا ایجاد کرده‌ایم.

  

توضیحات بیشتر و دانلود

  

  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: شرکت توشیبا در کدام کشور است,بیوگرافی شرکت توشیبا,تاریخچه شرکت توشیبا,تاریخ شرکت توشیبا,معرفی شرکت توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله مدیریت استراتژیک در شرکت اپل

و استراتژی بازاریابی شرکت Apple

 

مدیریت استراتژیک اپل | استراتژی شرکت اپل | بازاریابی شرکت اپل | استراتژی های بازاریابی اپل

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله مدیریت استراتژیک در شرکت اپل و استراتژی بازاریابی Apple ارزشمندترین استارتاپ جهانی (برندی که جهان را فتح کرد)، در قالب 72 اسلاید پاورپوینت و 180 صفحه ورد جامع و کامل که هر دو فایل به صورت pdf ذخیره و آماده شده است.

این فایل در ۲ محور با موضوعات زیر ارائه می گردد.

۱- مدیریت استراتژیک در شرکت اپل ارزشمندترین استارتاپ جهانی در فروش موفق: در 72 اسلاید پاورپوینت به صورت pdf

۲- بازاریابی به سبک اپل، برندی که جهان را فتح کرد: در 180 صفحه ورد به صورت pdf

 

۱۰ درس از درون اپل: شگفت ‌انگیزترین و مخفی‌کارترین شرکت آمریکا

 

 

این کتاب موارد جالب و مهمی را درباره شرکت اپل، این غول فناوری اطلاعات و کامپیوتر، آشکار کرده است.

Adam Lashinsky جزو ویراستاران و مولفان اصلی مجله معتبرFortune است که برای سال‌های متمادی شرکت اپل را زیر نظر داشته است و برای نوشتن این کتاب، تحقیقات فراوانی را انجام داده و با تعداد زیادی از کارکنان سال های دور و نزدیک اپل و حتی دوستان خانوادگی مدیران آن، مصاحبه کرده است.

تصمیم گرفتم در اینجا ۱۰ نکته یا بهتر بگویم، ۱۰ درس مفید را که از این کتاب آموختم با شما خوانندگان عزیز «یک پزشک» در میان بگذارم.
خواندن این کتاب را به همه دوست‌ داران اپل، و همه مدیران و کارآفرینان کسب و کارهای کوچک و بزرگ توصیه می‌نمایم.

 

 

توضیحات فایل مدیریت استراتژیک در شرکت اپل

به گفته نویسنده کتاب: «استیو جابز را همه به عنوان یک قانون شکن می‌شناختند. او چون به نصب کردن پلاک بر روی خودرو علاقه‌ای نداشت، هیچگاه بر روی خودرویش هیچ پلاکی نصب نکرد. همان طور که داشتن برای تکمیل کتابم تحقیق می‌کردم، یک زمینه فکری بر این اساس که چگونه اپل کارهایش را متفاوت از همه شرکت‌های دیگر جهان انجام می‌دهد، وارد کتاب شد. همین که چگونه استیو جابز اپل را به یک شرکت قانون‌شکن تبدیل کرد، به تنهایی یک درس فوق العاده است.»

در زمان خواندن این کتاب به مثال‌های فراوانی برخوردم که اپل، اصول و مبانی مطرح شده در دوره‌های MBA که من با آن ها آشنایی دارم (و به عنوان بهترین شیوه های کسب و کار مدرن در نظر گرفته می‌شوند) را واقعا زیر پا گذاشته و یک جورهایی به مسخره گرفته است!

در اینجا ۵ مورد از این ۱۰ درس برتر که با توجه به تحقیقات نویسنده کتاب از اپل می توان آموخت آورده شده است.

هر کسب و کاری – البته با احتیاط – می‌تواند برای انجام کارهایش به مدل اپل، این روش‌های مدیریت، تولید، تبلیغات و بازاریابی را بکار گیرد.
در نوشته بعدی ۵ مورد دیگر را اضافه خواهم کرد.

۱- اولویت با طراحی است:

هر تولید کننده‌ای بر روی طراحی مناسب محصولاتش به اندازه خود تأکید می‌نماید. اما اپل، زیر نظر مدیریت «جاناتان آیو» به ما آموخت که طراحی، چیزی فراتر از یک تأکید است. طراحی در نظر اپل، بالاترین چیز است. استیو جابز به معنای واقعی کلمه، باقی پروسه تولید یک محصول را تابع طراحی آن محصول قرار می‌داد. این دیدگاه جدید، در دنیایی که ابتدا مدیران تولید و افراد مالی باید ویژگی‌ها و مشخصات محصول مورد نظرشان را در بیاورند، و سپس به طراحان بگویند آن ها چه چیزی را باید طراحی کنند، یک دیدگاه انقلابی به حساب می‌آید.

تاکید بسیار اپل بر طراحی، دلیل اصلی زیبایی محصولات و بدون شک، موفقیت مالی اپل است.

۲- پنهان‌کاری و رازداری، مهمتر از هر چیز دیگریست:

اپل قوانین رازداری سازمانی را تغییر داد. اپل، جزئی‌ترین و شاید کوچک‌ترین مسائل را از چشم ناظران بیرونی و حتی کارکنان خود پنهان نگه می‌دارد. کارمندان اپل همیشه با این ترس زندگی می‌کنند که اگر کوچکترین چیزی را در ارتباط با کار و شرکتشان فاش نمایند، بی‌تردید اخراج خواهند شد.

برای نمونه، یک کارمند اپل تنها حق دارد که در مشخصات شغل خود در صفحه فیس‌بوک‌اش، محل کار خود را اپل بنویسد. او حق ندارد که به عنوان شغل خود، و یا پروژه‌هایی که بر روی آن کار می‌کند؛ اشاره نماید.

ظاهرا این ترس، مؤثر بوده است، چرا که هیچ شرکتی نتوانسته است به خوبی اپل بر روی برنامه‌هایش سرپوش بگذارد.

افزون بر این، کارمندانش به این دلیل که به اندازه کافی از برنامه‌های شرکت، اطلاعات ندارند در نتیجه از پرس و جوی رسانه‌ها و شایعات و سیاست بازی‌های مطبوعاتی به دور خواهند بود و بر روی کارشان تمرکز خواهند کرد.

۳- بی‌خیالِ درآمد باشید:

هیچگاه اپل تنها با هدف کسب درآمد به یک حوزه کاری جدید وارد نشده است ولی البته پول و درآمد را فراموش نمی‌کند. در واقع، اپل دیدگاه پیچیده‌ای برای قیمت‌گذاری بر روی محصولاتش به صورت جهانی دارد. اما هدف اصلی از طراحی و تولید یک محصول جدید هرگز بهبود درآمد نبوده است. همواره هر ابزار و وسیله جالبی که توسط اپل تولید شده است، آن چیزی بوده است که مدیرانش واقعا دوست داشته‌اند داشته باشند و از آن استفاده کنند.

یک جورهایی می‌توان گفت: «آن کاری را که دوست داری انجام بده، پول خودش می‌آید» و البته در اپل به این صورت است که: «آنچه دوست داری را بساز، درآمدِ سرشار به جیب تو هجوم می‌آورد.»

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 

 

 

منبع خارجی 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت استراتژیک اپل,مدیریت استراتژیک در شرکت اپل,پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت اپل,بازاریابی شرکت اپل,استراتژی بازاریابی اپل,استراتژی بازاریابی شرکت اپل,تحقیقات بازاریابی شرکت اپل,بازاریابی شبکه ای اپل,مدیریت استراتژیک شرکت اپل,دانلود مدیریت استراتژیک شرکت اپل,بازاریابی برند اپل,روش بازاریابی اپل,نحوه بازاریابی اپل,استراتژی شرکت اپل,استراتژی برندینگ اپل,استراتژی های شرکت اپل,استراتژی فروش شرکت اپل,استراتژی های بازاریابی اپل,استراتژی تبلیغات اپل,برنامه استراتژی شرکت اپل,استراتژی منابع انسانی شرکت اپل,استراتژی های بازاریابی شرکت اپل,استراتژی قیمت گذاری اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

کسب درآمد با تولید محصولات آموزشی

 

 

سلام خدمت شما دوستان عزیزم

هدفم از این آموزش اینه که شما رو با یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت یعنی تولید و فروش محصولات دانلودی، آشنا کنم.

و اینکه انگیزه ای در تو دوست عزیزم ایجاد کنم تا کسب و کار خودتو راه بندازی و بتونی از مهارت یا سرگرمی یا تخصصی که داری به خوبی در جهت رشد کسب و کارت استفاده کنی.

اینو هم تو خاطر داشته باش که بدون تلاش، موفقیتی در کار نیست و یک شبه پولدار شدن فقط توی قصه هاست. و میخوام بدونی که با کار کردن برای دیگران (کارمندی یا کارگری) نمیشه به استقلال مالی رسید و باید فقط و فقط برای خودت کار کنی تا روز به روز به درآمد بالا و باور نکردنی برسی.

 

نحوه کسب درآمد با تولید محصولات آموزشی

روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود داره ولی آیا همه این روش ها پول سازه؟

متاسفانه باید بگم خیر، هیچ کدوم از این روش ها به درد نمیخوره و فقط وقت آدم رو تلف میکنه

تو این کتاب روش تولید محصولات آموزشی رو گفتم و ابزارهای مورد نیاز رو هم معرفی کردم، پس ازتون میخوام این کتاب را به دقت بخوانید چون نکات ریز و مهم زیادی داره. اگر از کتاب استفاده کردید حتما برای دوستان تان هم ارسال کنید.

 

 

 

هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند رو به صورت کاملا رایگان دانلود کنید

 

   

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

   

 

 

 دانلود رایگان آموزش کسب درآمد با تولید محصولات آموزشی



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد با تولید محصولات آموزشی,آموزش فروش محصولات دانلودی,سایت فروش محصولات دانلودی,ساخت فروشگاه محصولات دانلودی,همکاری در فروش محصولات دانلودی,سایت های فروش محصولات دانلودی,آموزش فروش محصولات دانلودی,کسب درامد از فایل,کسب درامد با فایل,کسب درآمد از فروش فایل,کسب درآمد از طریق فروش فایل,کسب درآمد میلیونی از فروش فایل,آموزش کسب درآمد از فروش فایل,فروش فایل و کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

معرفی سیستم همکاری در فروش فایل و نحوه کسب درآمد از آن

 

همکاری در فروش فایل دانلودی یک سیستم فروش فایل‌ و فروشگاه ساز رایگان فایل می باشد که با همکاری 2 یا چند نفر می توان با فروش فایل از اینترنت کسب درآمد کرد.

 

همکاری در فروش فایل چیست؟

همکاری در فروش فایل (به انگلیسی: file affiliate) یک طرح برای فروش فایل‌های قابل دانلود با تعامل چند نفره است، یا به عبارتی بدین معناست که در امر فروش یک فایل قابل دانلود، 2 نفر یا بیشتر دخیل باشند.
سیستم‌ همکاری در فروش به وبسایت ها یا نرم افزار هایی گفته می‌شود که در آن، فرد انسانی، محصولات مجازی قابل دانلود کردن دیداری، شنیداری، خواندنی و … را با همیاری فرد یا افرادی دیگر به ‌فروش می‌رساند یا برای به ‌فروش رساندن آن‌ها تلاش می‌کند.

 

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟

 

از فروش چه فایل هایی میتوان کسب درآمد کرد

این فایل‌ها می‌توانند پاورپوینت های آماده، مقالات فارسی و انگلیسی، نقشه اتوکد، طرح‌های گرافیکی، پوسته ‌ها و اسکریپت ها برای وبسایت، نرم‌افزارها، لایسنس‌ها، فایل‌های آموزشی خواندنی – ویدئویی یا صوتی و… باشند. متقاضی محصولات، می‌تواند با پرداخت مبلغ فایل، بلافاصله پس از پرداخت آنلاین محصول مربوطه را دانلود کند.

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟

 

کسب درآمد از سیستم فایلمس به این صورت است:

  • همکاری دو سویه در فروش
  • همکاری سه سویه در فروش
  • و همکاری چهار سویه در فروش
که به تشریح هر یک می‌پردازیم.

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟[/caption]

 

همکاری دو سویه در فروش فایل

در این نوع همکاری، همکار اول فایلمس است که بستر ارائه محصول، همکاری، فروش، پرداخت و … را فراهم می سازد.
همکار دوم فروشنده است که پس از عضویت در سایت فایلمس، اقدام به ارسال محصول خود می کند.
در این نوع روش، فایل از طریق فروشگاه اصلی وبسایت به فروش می‌رسد. و سود هر بار فروش هر محصول بین دو نفر، فایلمس و فروشنده تقسیم می‌شود. که در این صورت 90 درصد سود به فروشنده، و تنها 10 درصد آن به فایلمس می رسد.
البته فایلمس حتی همین 10 درصد رو هم دریافت نمی کند! که در ادامه توضیح میدم؛
 

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟[/caption]

 

 

همکاری سه سویه در فروش فایل

در این نوع همکاری، همکار سوم بازاریاب است که پس از عضویت در سایت فایلمس، می تواند از طریق پنل خود کد محصولات با لینک اختصاصی مربوط به خود را دریافت کرده و با معرفی محصول فروشنده در سایت ها، وبلاگ ها، کانال ها و … خود، محصول را بازاریابی کند.
و هنگامی که محصول فروش می رود، هر سه طرف همکار، طبق درصد از پیش تعیین شده، سود خود را از هر بار فروش فایل به صورت اتوماتیک در پنل خود مشاهده می کنند.
که در این صورت سود فروشنده 70 درصد، سود فایلمس 10 درصد، و سود بازاریاب (که فروشنده تعیین می کند) حداقل 20 درصد است.
اگر بازدید کننده ارجاعی تا ۳۰ روز، هر خریدی انجام بده کمیسیون آن برای بازاریاب لحاظ خواهد شد.

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟[/caption]

 

همکاری چهار سویه در فروش فایل

در این نوع همکاری، همکار چهارم معرف است که پس از عضویت در سایت فایلمس، می تواند با لینک اختصاصی خودش کسی را به عنوان فروشنده یا بازاریاب به سایت معرفی کند. این کار را می تواند با تبلیغ بین دوستان و آشنایان، یا سایت ها، وبلاگ ها، کانال ها و… انجام دهد.
در این صورت، فایلمس از سود خارج شده و سود مربوطه به معرف می رسد، این شیوه در ایران برای اولین بار است که یک سیستم همکاری در فروش فایل، 10 درصد از هر فروش را به معرف اختصاص می دهد.
با این حال سود فروشنده 70 درصد، و سود بازاریاب حداقل 20 درصد و سود معرف 10 درصد می باشد.
 

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟ سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟[/caption]

 
 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بهترین سایت همکاری در فروش فایل , سیستم همکاری در فروش , کسب درآمد از فروش فایل , کسب درآمد از فروش فایل , کسب درآمد از همکاری در فروش فایل , همکاری در فروش فایل ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی استراتژیک می داند.

 

مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ | استراتژی شرکت سامسونگ | استراتژی بازاریابی سامسونگ | تجزیه ‌و‌ تحلیل PESTLE سامسونگ

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ – بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی استراتژیک می داند، در قالب 117 اسلاید پاورپوینت و 109 صفحه ورد جامع و کامل که هر دو فایل به صورت pdf ذخیره و آماده شده است.

 

 

توضیحات فایل مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

لازمه حضوردر بازارهای جهانی شناخت محیط بازاریابی درکشورهای هدف و در داخل کشورمتبوع می باشد و مدیران شرکت ها باید با نگاه تیز بین به این امر بنگرند.،یکی از این شرکت ها سامسونگ می باشد.شرکت‌هایی مانند سامسونگ پیش از هر حرکتی، بازارهایی را که می‌خواهند به‌طور‌ کامل و عمیق وارد آن شوند، بررسی می‌کنند و از ‌این منظر، این تجزیه‌و‌تحلیل انجام می‌پذیرد.

مولفه دیگری که بایستی شرکت هابدان توجه ویژه ای داشته باشند،رقابت به وسعت جهان است.«این مورد مخصوصاً برای سامسونگ حائز اهمیت است زیرا با سایر شرکت‌های چندملیتی محصولات سفید مانند ال‌جی، نوکیا، موتورولا و اپل در رقابت شدیدی به‌سر می‌برند. در ‌واقع سامسونگ نمی‌تواند موقعیت خود را در بازار به‌طور مسلم بپذیرد زیرا تمامی دیگر بازیگران داخلی کالاهای سفید در بازاری فعالیت می‌کنند که در آن سود‌ها حداقل و رقابت شدید است.

به‌غیر ‌از ‌این، سامسونگ در معرض «جنگ‌های کولا» (مبارزه افسانه‌ای برای تسلط بین کوکا‌کولا و پپسی) در بازارهای نوظهور مانند کشور هند است که باید با بسیاری از بازیگران داخلی و جهانی رقابت کند. این موضوع، تأثیر این بُعد را به‌ویژه برای سامسونگ بسیار قوی ساخته است.»

یکی دیگر از رموز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی ،ورود به باز ار های نوظهور است.«در ‌واقع اغلب، ورود به بازارهای نوظهور بسیار دشوار است زیرا باید عوامل متعددی مانند راه‌اندازی شبکه توزیع و زنجیره تأمین در نظر گرفته شود. با‌ این‌حال، کنگلومراهای جهانی (اختلاط‌های جهانی) می‌توانند به‌راحتی از بازار‌های نوظهور خارج شوند؛ چرا‌ که این موضوع تنها با واگذار‌کردن و فروش تجارت خود به یک بازیگر داخلی یا خارجی در صورت کاهش فروش، رخ می‌دهد.

این بدان معنی است که سامسونگ از طریق روش گام‌به‌گام وارد بسیاری از بازارهای نوظهور شده است و همچنین از بازارهایی که سودآور نبوده‌اند، خارج شده است. به همین دلیل است که شرکت‌های چندملیتی محصولات سفید مانند سامسونگ، اغلب قبل از وارد شدن به بازارهای نوظهور، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.»

مدیران شرکت ها با شناخت و مانیتورینگ بازارهای هدف به این نکته کلیدی پی برده اند که برای ورود به بازار بایستی به تحلیل رقبا بپردازند.«در بسیاری از بازارهایی که سامسونگ در آن فعالیت می‌کند، تأمین‌کنندگان زیادی وجود دارند که مایل به ارائه خدمات خود همراه با تخفیف هستند، زیرا برند‌های فرعی بسیاری وجود دارند.

با‌ این‌حال، این بدان معنا نیست که شرکت‌ها می‌توانند نیروی ناخواسته‌ای را بر روی تأمین‌کنندگان تحمیل می‌کنند، زیرا هنگامی‌که زنجیره عرضه ایجاد شود؛ خنثی‌کردن آن و ساخت زنجیره عرضه جدید زمان زیادی را می‌طلبد. به همین دلیل است که تولیدکنندگان محصولات سفید مانند سامسونگ، قبل از راه‌اندازی فروشگاه، بازارها را مطالعه می‌کنند و همچنین از مشاوره در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده می‌کنند.»

نکته کلیدی دیگر،مدیریت قیمت گذاری درشکت سامسونگ برای جذب مشتریان می باشد.«شرکت‌هایی مانند سامسونگ باید در تصمیم‌گیری در مورد استراتژی بازاریابی مناسب مراقب باشند. از این‌رو بسیاری از شرکت‌های چندملیتی مانند سامسونگ، اغلب قیمت‌گذاری‌های متفاوتی را جهت جذب مشتریان در سراسر هرم درآمد اتخاذ می‌کنند تا آنها را از جایگزین‌های ارزان‌تر بر حذر دارند.

علاوه بر‌ این، بسیاری از مصرف‌کنندگان بازار نوظهور هنوز نسبت به محصولات سفید وابستگی کمتری دارند و به‌جای آن، ترجیح می‌دهند که از روش‌های معمول کار در خانه استفاده کنند و کمتر به وسایل و این لوازم تکیه می‌کنند. با ‌این‌حال، این موضوع با ورود بیشتر زنان به محیط کار، به‌سرعت در حال تغییر است و آن‌ها با توجه به وقت کم خود، بیشتر از این وسایل در منزل استفاده می‌کنند.»

آنچه که برای شرکت چند ملیتی مانند سامسونگ مهم است استفاده استراتژِک از فرصت هاست.«در اوایل دهه 90، مصرف کنندگان به فناوری دیجیتال علاقه و توجه نشان دادند و در این زمینه، محصولاتی مانند دوربین، دستگاه های آدیو و سایر کالا های الکترونیک به آنها معرفی شد. کمپانی های ژاپنی برای استفاده از فناوری های جدید در محصولات خود استقبال نکردند.

از این رو، سامسونگ فرصت را غنیمت شمرد و تصمیم گرفت با نو آوری و خلاقیت، بازار دیجیتال را به دست آورد. سرمایه گذاری در حوزه محصولات دیجیتال، تصمیمی پر خطر به نظر می رسید و در عین حال، این کمپانی را از رقبا جدا می کرد.»

سخن پایانی و نکته کلیدی استراتژیک دیگر؛ انعطاف پذیری شرکت سامسونگ برای حضور در بازارهای جهانی است. «یکی از نقاط قوت این کمپانی، انعطاف پذیر بودن آن است. سامسونگ به عنوان یک شرکت بین المللی این امکان را دارد که بهترین منابع مواد خام را شناسایی کرده و بهترین نقاط دنیا را برای سوار کردن و تولید محصولاتش انتخاب کند. سامسونگ 26 کارخانه در سر تا سر دنیا در اختیار دارد، در نتیجه ذاتا برندی شناخته شده در سراسر دنیا به شمار می رود.»

در این نوشتار سعی برآن شده است که با مطالعه همه جانبه رازهای موفقیت شزکت سامسونگ ،مدیران محترم کشورمان و دانشجویان عزیزو کلیه افرادی که به دنبال موفقیت درکسب و کار و یا به دنبال ایجاد کسب وکار هستند ، نکات کلیدی موفقیت را دریابند.

چگونه استراتژی‌های آمیخته بازاریابی، از سامسونگ برندی محبوب ساخته است؟

کسب و کار  سامسونگ در سال ۱۹۳۸ آغاز به فعالیت کرد، سامسونگ به طور آهسته و پیوسته تلاش کرد تا فعالیتش را در حوزه هایی مثل خدمات بیمه، خرده فروشی، مخابرات، ساخت و ساز، مبادلات اوراق بهادار و … توسعه دهد. دیری نپایید که این شرکت وارد عرصه الکترونیک شد و به کسب وکار تلویزیون های دیجیتال و تلفن های هوشمند روی آورد.اکنون این شرکت به عنوان هفتمین برند معتبر جهان و رقیب اصلی شرکت اپل شناخته شده است.

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.اما استراتژی های بازاریابی سامسونگ چگونه است؟ آمیخته بازاریابی این شرکت چگونه تدوین شده است؟ و چگونه توانسته موثر باشد؟

 

در ادامه با هم مروری داریم برآمیخته بازاریابی شرکت سامسونگ:

 

توضیحات بیشتر و دانلود

   

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت استراتژیک سامسونگ,مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ,استراتژی شرکت سامسونگ,استراتژی بازاریابی سامسونگ,استراتژی شرکت سامسونگ ppt,استراتژی های بازاریابی سامسونگ,استراتژیک شرکت سامسونگ,بررسی استراتژی شرکت سامسونگ,استراتژی بازاریابی شرکت سامسونگ,تدوین استراتژی شرکت سامسونگ,استراتژی های بازاریابی شرکت سامسونگ,استراتژی قیمت گذاری شرکت سامسونگ,استراتژی های سامسونگ,مقاله بازاریابی سامسونگ, تجزیه ‌و‌ تحلیل PESTLE سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت تحلیل تبلیغات محیطی

و نقش آن در بازاریابی و فروش

 

دید کلی؛

 

فایل پاورپوینت تحلیل تبلیغات محیطی و نقش آن در بازاریابی و فروش، در قالب 154 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است.

 

 

توضیحات پاورپوینت تحلیل تبلیغات محیطی

عوامل مهم در موفقیت تبلیغات محیطی

 

طراحی و اجرای یک تبلیغ محیطی دارای مراحل مختلفی از زمان ایده‌پردازی تا اجرا است. برای افزایش تاثیر جذابیت بصری و محتوایی یک تبلیغ برای مخاطب نیاز است تا یک طراحی فراتر از صفحه نمایش کامپیوتر در محیطی که قرار است در آن اجرا و نصب بشود در نظر گرفته شود تا بتوان نیازهای منحصر به فرد هر طراحی در یک بیلبورد خاص را برای بالا بردن کیفیت طراحی لحاظ کرد.

قصد داریم در این مقاله به بررسی تاثیرات محیط و نقش آن در یک طرح تبلیغاتی بپردازیم تا رویکردی در زمان طراحی برای طراحان تبلیغات محیطی به آنها معرفی شود. برای این مقاله از تحقیق میدانی در تصاویر بیلبوردهای محیطی اتوبان مدرس تهران و اتوبان تهران – پردیس استفاده شده است.

۱-  نقش زمان در انتخاب محتوا

انتشار تبلیغات در فصل‌های مختلف می‌تواند فرصتی برای جذب بیشتر مخاطب با محتوای تولید شده باشد.به‌عنوان نمونه، انتخاب میوه پرتقال در تبلیغ سن ایچ با توجه به ارائه این تبلیغ در فصل پاییز که حجم بیشتری از این میوه در میوه فروشی‌ها دیده می‌شود یا مثلا استفاده از میوه انار می‌تواند ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار کند.

۲- تاثیر زمان در انتخاب رنگ

انطباق یا تضاد رنگ‌های سرد و گرم با هر فصل می‌تواند جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد کند. به‌عنوان نمونه در تبلیغ بانک شهر از رنگ قرمز استفاده شده است که با توجه به انتشار این تبلیغ در فصل سرما با رنگ گرم می‌تواند احساس بهتری را در مخاطب خود ایجاد کند.

۳- انطباق رنگ‌بندی با محیط

باید در نظر داشت یک تبلیغ محیطی فراتر از صفحه کامپیوتر قرار است تا در محیط شهر و در قالب یک قطعه از پازل تصویر شهری دیده شود. یکپارچه‌سازی رنگ‌بندی با فضایی که بیلبورد قرار است در آن قرار بگیرد، می‌تواند برای جلب توجه مخاطب نقش موثری ایفا کند. به‌عنوان نمونه رنگ‌بندی تبلیغ پسته مزمز با رنگ برگ‌های شاخه‌های پیرامون آن، یک تصویر یکدست از نمای شهر را نمایان کرده است.

۴- انطباق طراحی با موقعیت مخاطب

تلاش کنید به‌عنوان یک طراح، یکی از مخاطبان خود را که قرار است با طراحی شما مواجه شود تصور کنید. او چه کسی است؟ در چه شرایطی با طراحی شما مواجه می‌شود؟ این سوال‌ها و سوال‌های مشابه می‌تواند کمک شایانی به بهبود یک طراحی از جانب شما بکند. فرض کنید در ترافیک اتوبان مدرس چند لبخند با انرژی در تبلیغ خمیردندان سیگنال چقدر می‌تواند حس خوشایندی را در شما ایجاد کند.

۵- انطباق عوامل محیطی

یک بیلبورد محیطی در نهایت قرار است در فضای شهری و در بین ساختمان‌ها، درخت‌ها، پل‌های هوایی و. . .قرار بگیرد. پس لازم است با توجه به محل قرار‌گیری هر بیلبورد که شرایط منحصربه‌فردی دارد، طراحی خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید تا این عوامل خارجی باعث کم‌رنگ شدن زیبایی طراحی و پیام شما نشود.

۶- نسبت سرعت با مدت زمان ارتباط با مخاطب

سرعت حرکت اتومبیل‌ها در معابر مختلف با توجه به موقعیت آن بزرگراه یا خیابان گوناگون است. به‌عنوان مثال اتوبان مدرس عموما در تراکم اتومبیل‌ها به سر می‌برد و در نتیجه سرعت عبور و مرور کم است. در چنین بزرگراهی یک بیلبورد فرصت بیشتری برای دیده شدن توسط مخاطب و انتقال پیام خود را دارد اما به‌عنوان مثال در اتوبان پردیس که بیشتر اوقات خلوت و حداکثر سرعت مجاز در این اتوبان ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت است، سبک دیگری از تبلیغات نیاز است تا مدت زمان بیشتری مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.

در تصویری که از این اتوبان قبل از عوارضی پردیس گرفته شده است، در حدود ۶۰۰ متر از اتوبان تبلیغات محیطی تکرار شده است، اگر فرض شود راننده با حداکثر سرعت مجاز هم حرکت بکند، حدود ۵ ثانیه این تبلیغ را در کنار خود خواهد داشت.

۷- سادگی و پیچیدگی

این نکته در واقع با تمام نکات قبلی پیوند خورده است. شما زمانی‌که تمام عوامل قبلی را در نظر می‌گیرید باید در نظر داشته باشید که مخاطب شما در چه شرایطی و چه مدت قرار است با تبلیغ شما در تماس باشد.اگر در یک اتوبان خلوت که سرعت عبور و مرور زیاد است از یک طرح خیلی ساده استفاده شود خیلی مطلوب‌تر است و طبیعتا یک طرح پیچیده نیاز به زمان بیشتر و سرعت کمتری برای درک شدن دارد. تبلیغات همواره یکی از جذاب‌ترین و پیچیده‌ترین بخش‌های هر کسب‌و‌کار است.

تبلیغات مثل یک شمشیر دو لبه اگر درست طراحی و اجرا شود، می‌تواند باعث توسعه و رشد یک کسب‌و‌کار به سمت اهداف از پیش تعیین شده خود بشود و اگر تصمیم‌های غیراصولی در ارتباط با تبلیغات گرفته شود، می‌تواند هزینه‌های زیادی برای کسب‌و‌کار داشته باشد که کمترین آن، هزینه ریالی هست که بابت طراحی و اجرای کمپین خود می‌پردازند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: تحلیل تبلیغات محیطی,تحقیق تبلیغات محیطی,تحقیق در مورد تبلیغات محیطی,مقاله تبلیغات محیطی,مقاله درباره تبلیغات محیطی,دانلود مقاله تبلیغات محیطی,مقاله در مورد تبلیغات محیطی,تبلیغات محیطی خلاقانه,تبلیغات محیطی چیست,تبلیغات محیطی را تعریف کنید,تبلیغات محیطی به چند دسته تقسیم می شود,تبلیغات محیطی یعنی چه,مقاله نقش تبلیغات در فروش,نقش تبلیغات در فروش,تبلیغات در بازاریابی+pdf,تبلیغات در بازاریابی+ppt,نقش تبلیغات در بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

ورشکستگی کسب و کارها و مدیرانی که شناخت دقیقی از محیط بازار ندارند

دلایل شکست کارآفرینان و راه های مقابله با آن

 

ورشکستگی در کسب و کار | دلایل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک | دلایل شکست کارآفرینان | ۱۰دلیل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله ورشکستگی کسب و کارها و دلایل شکست کارآفرینان و راه های مقابله با آن (عوامل کلیدی ورشکستگی کسب و کارها که از طرف کارآفرینان جدی گرفته نمی شود)، در قالب 268 اسلاید پاورپوینت و 68 صفحه ورد جامع و کامل که هر دو فایل به صورت pdf ذخیره و آماده شده است.

این محصول دارای 2 فایل با موضوعات زیر می باشد؛

1- عوامل کلیدی ورشکستگی کسب و کارها که از طرف کارآفرینان جدی گرفته نمی شود: در 268 اسلاید پاورپوینت به صورت pdf

2- دلایل شکست کارآفرینان و راه های مقابله با آن: در 68 صفحه ورد به صورت pdf

 

 

 

توضیحات ورشکستگی کسب و کارها و دلایل شکست کارآفرینان

در دنیای کسب و کار تا این حد رقابتی امروز، غفلت موجب پشیمانی است. غفلت از وضعیت بازار و ذائقه مشتری و عدم اتخاذ راهبرد های مدیریتی در وضعیت های بحرانی، حتی شرکت هایی را که زمانی در عرصه فعالیت خود صاحب نام بودند تا مرز سقوط پیش می راند.

شاید دور از ذهن باشد که شرکت هایی تا این حد بزرگ و معروف از اشتباهات مدیریتی، عدم پیش بینی وضعیت بازار و عملکرد رقبا ضربه بخورند، چرا که این شرکت ها با داشتن نیروی انسانی با تجربه، حمایت های مالی هنگفت و مهم تر از همه تاریخچه درخشان توان رقابت با بازار را از دست می دهند.

استعاره آب و کسب وکاردرحقیقت نگرش سیستمی به کسب و کارهایی است که شروع نکرده ورشکست می شوند.همچنانکه آب علیرغم مایه حیات بودن،می تواند حتی در استخری که ازهمه طرف محدود شده برای افرادی که شنا بلد نیستند،خطرناک بوده و حتی می تواند جان آن ها را بگیرد،در بحث راه اندازی کسب و کار نیز علیرغم شفاف بودن همه مولفه های کسب و کارو متاسفانه در اکثر موارد خود شیفتگی مدیران و صاحبان کسب وکار ،منجر به انحلال و نابودن کسب و کارو حتی از بین رفتن سرمایه آنان گردد.

در کسب و کار های امروزی مدیران و صاحبان کسب و کاری موفق خواهند شدکه توانایی بهره گیری از کلیه قابلیت هاو تبدیل آنها به مجموعهد گسترده ای از اطلاعات و دانش را داشته باشند.ومهم تر اینکه مهارت لازم در تبدیل داده ها از شکل اویه به تصمیات تجاری را داشته باشند.که این امر بدون شناخت عناصر و مولفه های تاثیر گذار درپایداری و توسعه کسب و کارها امکان پذیر نمی باشد.

امروزه موفقیت مدیران درکسب و کارها مرهون فانوس دریایی کسب و کار آنهاست که بصورت شبانه روزی فعال است و حرکت هر جنبده ای را رصد می کند؛زیرا که اگر این امر اتفاق نیفتد ،موج های غول پیکر حاصل از سونامی بحران اقتصادی،کسب و کار آنها را ویران خواهندکرد ودرآن هنگام دیگر تفسیر شکست هیچ سودی بر مدیران نخواهد داشت ،بایستی موارد بحرانی را از قبل پیش بینی می کردند.

دلایل شکست یک کسب و کار چیست؟

شکست یک کسب و کار هیچگاه بصورت اتفاقی و براساس شانس نیست و اصولا به نحوه سازماندهی و بصیرت فرد راه انداز کسب و کار بستگی دارد و دلیل دیگری برای آن وجود ندارد.

شروع یک کسب و کار همیشه ریسک پذیر است و شانس موفقیت اندک می باشد.بنابر گزارش سازمان کسب و کارهای کوچک در آمریکا بیش از ۵۰ درصد کسب وکارهای کوچک در سال های اول با شکست مواجه شده و ۹۰درصد آن ها در ۵ سال اول ازبین می روند.

چرا یک کسب و کار با خطر شکست مواجه است؟

Michael Ames درکتاب خود به نام “کنترل کسب وکارهای کوچک” دلایل زیر را برای شکست یک کسب و کار بیان کرده است:

۱- عدم وجود تجربه در کسب و کار

۲- نداشتن سرمایه کافی برای شروع کسب و کار

۳- عدم وجود کنترل قوی بر کسب و کار خود

۴- سرمایه گذاری بیش از اندازه در دارایی های ثابت

۵- قردادهای اعتباری ضعیف

۶- استفاده شخصی از سرمایه های تجاری

۷- رشد بدون انتظار کسب و کار

Gustave Berle دو دلیل دیگر برای شکست یک کسب و کار در کتاب خود بنام “کسب و کار خود را برعهده بگیرید” به این دلایل اضافه می کند:۱- رقابت

۲- فروش پایین

یک عامل دیگر در خصوص شکست یک کسب و کار:

با بیان این موارد قصد ترساندن شما را نداریم بلکه می خواهیم شما را برای مسیر پرفراز و نشیبی که در پیش دارید آماده کنیم.ناچیز پنداشتن مشکلات شروع یک کسب و کار یکی از بزرگترین موانع کارآفرینی است.درهر صورت اگر صبور باشید و به سختی کار کنید به موفقیت دست می یابید.

هیچ گاه فکر نکنید که به تنهایی قادرید همه کارها را انجام دهید.یکی از بهترین روشها برای مصون ماندن در برابر هرگونه شکست داشتن یک راهنما است.شخصی که دارای تجربیات مرتبط با کسب و کار است،می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

چگونه می توانیم از کسب و کاری که شکست خورده خارج شویم؟

خارج شدن از کسب و کار واقعیتی است که باید از همان مراحل اولیه کار در نظر گرفته شود.چنین پیش بینی نیازمند توسعه طرح های احتمالی برای رویدادهایی است که حتی ممکن است هرگز اتفاق نیافتد.داشتن طرح برای خارج شدن از یک کسب و کار به اندازه برنامه ریزی برای شروع یک کار مهم است .خروج به موقع از یک کسب و کار شکست خورده به معنای عدم صرف هزینه،زمان و جلوگیری از ناامیدی در آینده است.

اگر تاکنون نسبت به این مسئله جدی فکر نکرده اید،اکنون زمان آن است.در خصوص بیشتر  کسب وکار ها ، این امر یک فرایند چند مرحله ای است که ممکن است با توجه به اندازه سازمان ودلایل خاتمه کار هفته ها یا سالها به طول انجامد.در بیشتر موارد،هدف نهایی خروج از کسب کار به حداقل رساندن ضرر و زیان و تبدیل آن به نقدینگی است.

دلایل رایج ورشکستگی در کسب و کار

بسیاری از شرکت‌ها در همان روزهای آغازین فعالیت خود ورشکسته می‌شوند. بسیاری هم طاقت می‌آورند و با شناسایی و رفع عوامل عامل شکست، خود را از دام  ورشکستگی کسب و کار نجات می‌دهند.تمام شرکت‌های با رشد بالا عاقبت گرفتار حداقل یکی از موانع رایج در رشد سریع می‌شوند.

این نحوه مدیریت و برخورد شما است که تعیین‌کننده موفقیت یا تصادم با موانع خواهد بود.بعضی از شرکت‌ها در همان مراحل آغازین رشد به مشکل برمی‌خورند. نمونه بارز این حالت، اکثریت صاحبان شرکت‌های لیست شده در ماهنامه اینک است. وقتی شما با چنین سرعت بالایی در حرکت هستید، برخورد با هر مانعی می‌تواند قطعا دردناک و حتی مهلک باشد.

چه موانعی بر سر راه شرکت‌های با رشد بالا وجود دارد؟ گری کانکل، اقتصاددان و محقق موسسه ادوارد لو (Edward Lowe Foundation) تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام داده است. کانکل برای فهم بهتر عوامل موثر در موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌ و کار ها، یک پایگاه داده بزرگ که دربرگیرنده ۴۵ میلیون کسب‌ و کار است ایجاد کرده است.

در این راستا، او اخیرا تحقیق خود را از ۴ هزار شرکت با رشد بالا در پنسیلوانیا به پایان رسانده است. در این بررسی، از ۶۰۰ شرکت از نزدیک بازدید به‌عمل آورده و با مدیران ارشد آنها گفت‌وگو کرده است. نکته جالب توجه این است که این شرکت‌ها (دارای رشد بالا) نقاط مشترک زیادی با یکدیگر داشتند تا با شرکت‌های هم صنف خود.

حقیقت این است که شرکت‌های پیشرو با چالش‌های مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند. کانکل اظهار می‌دارد: «این مشکلات از چنان اهمیتی در کسب‌ و کار مربوطه برخوردار می‌شوند که عوامل تاثیرگذار دیگر (از جمله حوزه فعالیت، محل فعالیت، اندازه کسب‌ و کار و غیره) را کمرنگ می‌کنند.»در ادامه به شرح موانع موجود بر سر راه شرکت‌های با رشد سریع و نحوه رفع آنها توسط بعضی از همین شرکت‌ها می‌پردازیم.

1- توان نیروی انسانی موجود، برای رشد کسب‌ و کار شما کافی نیست.

 

در سال ۲۰۰۸، شرکت انرژی بلک الک موفق به انعقاد نخستین قرارداد خود برای توسعه میدان گازی در خلیج مکزیک شد. مدیر تدارکات و پشتیبانی شرکت بسیار موفق عمل کرد. سال بعد، شرکت قرارداد دوم خود را بست. این بار توسعه ۳۰ میدان نفت و گاز به عهده شرکت گذاشته شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت ورشکستگی,دانلود رایگان پاورپوینت ورشکستگی,ورشکستگی کسب و کار,دلایل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک,ورشکستگی در کسب و کار,شکست کارآفرینان,کارآفرینان شکست خورده ایرانی,کارآفرینان شکست خورده,شکست کارآفرین,دلایل شکست کارآفرینان,علل شکست کارآفرینان ایرانی,شکست های کارآفرینان,دلیل شکست کارآفرینان استارتاپی,عوامل شکست کارآفرینان,علت شکست کارآفرینان,مقاله ورشکستگی,مقاله ورشکستگی شرکت ها,مقاله درباره ورشکستگی شرکتها,مقاله درباره ورشکستگی,مقاله در مورد ورشکستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت روانشناسی فروش و بازاریابی

روان شناسی فروش با رویکرد تحریک احساسات خریداران

 

روانشناسی فروش چیست | روانشناسی فروش اینترنتی | روانشناسی فروش حرفه ای | روانشناسی فروش و بازاریابی | استراتژی و روانشناسی فروش | روانشناسی در فروشندگی

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت روانشناسی فروش و بازاریابی با رویکرد تحریک احساسات خریداران، در قالب 66 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است.

 

 

توضیحات پاورپوینت روانشناسی فروش

راز ناگفته در زمینه روانشناسی فروش

بسیاری از کارشناسان بازاریابی و تبلیغات که مفاهیم روانشناسی را تدریس می‌کنند، معتقدند با چک‌لیستی از مشوق‌ها و با استفاده از هرم نیازها، به آسانی می‌توان افراد را تحلیل کرد و تحت تاثیر قرار داد.

به نظر من، این مطلقا چرند است. من نمی‌دانم چرا فردی باید ۷۵ قوطی غذای گربه را همراه با یک بسته تنقّلات بخرد، طوری که مجبور باشد یک وری سوار ماشینش شود! چطور ممکن است بتوان فردی را با یک چک‌لیست از نظر روانی ارزیابی کرد؟ انسان‌ها به قدری پیچیده و رازآلود هستند که ما همیشه در تقلای درک یکدیگر هستیم. اما از این نکته‌ی مهم که بگذریم، چندین نکته و ریزه‌کاری روانشناسی وجود دارد که به شما در تهیه‌ی یک پیام تبلیغاتی مؤثر کمک می‌کند.

منبع: هلپ اسکات

۱. انسان‌ها بر مبنای احساسات تصمیم می‌گیرند

یکی از ترفندهای روانشناسی فروش بر این واقعیت استوار است که بدانید افراد بر مبنای یک حس آنی، نیاز یا یک احساس تصمیم می‌گیرند و نه بر اساس یک فرآیند منطقی. به همین دلیل، امتیازهای ناملموس، کلید قانع کردن .است.
شما باید از خود بپرسید: نقطه ضعف احساسیِ افراد در این مورد چیست؟

۲. افراد با استفاده از حقایق موجود کارشان را توجیه می‌کنند

مثلا مردی یک عکس تبلیغاتی از یک ماشین اسپرت را می‌بیند و فورا عاشقش می‌شود. اما با وجود این، او نمی‌تواند خود را قانع کند فقط به خاطر احساسی که دارد ماشین را بخرد. بنابراین او اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات فنی ماشین، قدرت موتور، امکانات ایمنی و هزینه‌های نگهداری کسب می‌کند.

او ماشین را می‌خواهد زیرا حس خوبی به او می‌دهد. اما تنها در صورتی آن را می‌خرد که این کار از نظر منطقی توجیه‌پذیر باشد.

۳. انسان‌ها خودخواه هستند

یکی دیگر از ترفندهای روانشناسی فروش بر این مبناست که بدانید انسان‌ها خودخواه هستند. «خودخواه» یعنی اینکه شخص همه چیز را حول محور خودش می‌بیند. همه‌ی ما دنیا را طوری می‌بینیم که انگار همه چیز به شخصِ ما وابسته است. پس اگر

در تبلیغات از کسی می‌خواهید کاری را انجام دهد، باید به این پرسش ناگفته پاسخ دهید: چه نفعی برای من دارد؟

به بیان بهتر: این کار چگونه حس ارزشمند بودن را به من القا می‌کند؟

۴. افراد به دنبال ارزش هستند

ارزش، تنها یک رقم ثابت نیست. ارزشِ هر چیزی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله به چیزی که شما می‌فروشید، قیمتی که دیگران ارائه می‌کنند، قیمتی که مشتری معمولا برای آن پرداخت می‌کند، اینکه مشتری تا چه حد خواهان آن است، و تفاوت پیشنهاد شما و دیگران از نظر مشتری چیست.

شما باید برای کالا و خدمت خود ارزشی برابر یا بیشتر از قیمت پیشنهادی خلق کنید. هرچه ارزشی که ارائه می‌کنید بیشتر از قیمت درخواستی باشد، احتمال خرید بیشتر است.

۵. انسان‌ها به زبان روزمره فکر می‌کنند

مغز انسان رایانه، پردازشگر اطلاعات یا ماشین حساب نیست. دانشمندان اثبات کرده‌اند که مهم‌ترین کار مغز، برقراری مراودات اجتماعی است.

به یاد می‌آورید که در دوران مدرسه، برخی مسئله‌های ریاضی در قالب موقعیت‌های روزمره‌ی زندگی مطرح می‌شدند؟ حل کردن آنها همیشه از حل کردن مسائل انتزاعی آسان‌تر بود. بنابراین تبلیغات شما باید شامل اسامی اشخاص، ضمایر شخصی، نقل قول، توصیه‌نامه، داستان‌ و عکس‌هایی از مشتریان خشنود باشد.

و…

 

۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش

راهکار فروش بیشتر واقعاً ساده است: کافی است بفهمید که درخواست (و انتظار) مشتری از کسب و کارتان چیست. درست است! به همین راحتی می‌توانید نرخ تبدیل کاربران به مشتری را افزایش داده و فروش را بیشتر کنید. اما یک مشکل کوچک بر سر راهتان وجود دارد: کسب و کار شما مشتریان بسیار زیادی دارد – یا حداقل آنقدری مشتری دارد که نتوانید آنها را تک تک بررسی کنید. با این حساب باید چه کار بکنید؟

آیا باید قید فروش بیشتر را بزنید و صبر کنید تا مشتریان شما به تدریج بیشتر شوند؟

جواب این سوال هم ساده است: برای شناخت مشتریان خود، کافی است به تحقیقات علمی در مورد رفتار مصرف کننده رجوع کنید و به کمک این تحقیقات، راهکارها و تکنیک‌های اثبات شده برای جذب مشتری را بشناسید.

درست است که هر یک از ما با دیگران فرق دارد، اما در بسیاری از موقعیت‌ها، ذهن همه‌مان به شکل یکسانی کار می‌کند. این یعنی شما می‌توانید با شناخت ظرافت‌های ذهن انسان و استفاده از روش‌های خلاقانه، به تعداد کسانی بیفزایید که به محصولات و خدمات شما پاسخ مثبت می‌دهند، و بدین‌ترتیب فروش خود را افزایش دهید.

البته لازم نیست برای پیدا کردن مطالب معتبر و علمی تمام اینترنت را زیر و رو کنید. همین الان جای درستی هستید. ما در این مقاله می‌خواهیم به ۱۰ تحقیق علمی مختلف نگاه کنیم که می‌توانند درک بهتری از ذهن مشتری به شما بدهند و کمک کنند تا استراتژی های خود را برای فروش بیشتر بهینه کنید. ولی قبل از آن، اجازه دهید تا اگر هنوز کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، نقطۀ شروع آن را به شما معرفی کنیم.

شما با مطالعۀ کتاب راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده، می‌توانید اولین قدم‌های ورود به دنیای تحارت آنلاین را با اطمینان خاطر بردارید. این کتاب برآیند تجربه‌های جمعی است و می‌تواند این مسیر را برایتان شفاف و روشن کند.

خب، دیگر بگذارید بدون هیچ حرف دیگری به سراغ این تحقیق‌ها برویم.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت روانشناسی فروش,مقاله روانشناسی فروش,مقاله در مورد روانشناسی فروش,دانلود مقاله روانشناسی فروش,روانشناسی فروشندگی,روانشناسی فروش چیست,روانشناسی فروش اینترنتی,روانشناسی فروش حرفه ای,روانشناسی فروش حرفه ای در بازار ایران,روانشناسی فروش در ایران,روانشناسی فروش و بازاریابی,روانشناسی فروش در بازار ایران,روانشناسی فروش پی دی اف,کتاب روانشناسی پرفروش,تعریف روانشناسی فروش,کتاب روانشناسی فروش حرفه ای,دانلود رایگان کتاب روانشناسی فروش حرفه ای در بازار ایران,روانشناسی خرید و فروش,روانشناسی در فروشندگی,استراتژی و روانشناسی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

کتاب ارزش هنر در بازاریابی و تبلیغات

کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان

 

 

دید کلی؛

فایل کتاب ارزش هنر در بازاریابی و تبلیغات – کلید طلایی ایجاد قیمت سایه در کالاها و ذائقه مشتریان، در قالب 91 صفحه pdf به صورت جامع و کامل آماده شده است.

 

 

فهرست مطالب ارزش هنر در بازاریابی و تبلیغات

نقش کیوریتور در بازار هنر ایران

اقتصاد و درک اقتصادی بازار هنر

اقتصادفرهنگ و هنر،پیشرفت ها وچالش ها 

اقتصاد هنر راجدی بگیریم

اقتصاد هنر معاصر (بازارها،راهبردهاونظام ستاره سازی)

اقتصادهنر،نگاهی به مصائب بازارهنردر ایران

اقتصادهنر،رویارویی یا هم آمیزی

موضوع تحقیق: نقش هنر در تبلیغات رسانه ها

بازاریابی تبلیغات با استفاده از استند تبلیغاتی

چگونه از هنر عکاسی در تبلیغات مدرن استفاده کنیم

اقتصاد هنر یا هنر اقتصادی 

شکوفایی اقتصادهنر و توسعه صنایع هنری

کارآفرینی از جنس هنر-کاربرد بازاریابی در سازمان های هنری و آثار هنری

صنعت موسیقی در ایران و بازار گردشکری ۱۲۰میلیارد تومانی

نقش هنر براقتصادوچگونگی ارزش گذاری برآثارهنری

نقش هنرمندان درتبلیغات و بازاریابی

آیا دیوارهای شهرشما هم از هنرخالی است

نقش هنر در بازاریابی

توصیه های یک متخصص بازاریابی به هنرمندان

 

منابع و مآخذ

 

توضیحات بیشتر و دانلود

   

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: هنر در بازاریابی,ارزش هنر در بازاریابی,هنر بازاریابی,هنر بازاریابی و فروش,هنر بازاریابی دیجیتال,هنر بازاریابی اینترنتی,هنر در تبلیغات,هنر گرافیک در تبلیغات,نقش هنر در تبلیغات,نقش هنر در تبلیغات فرهنگی,هنر تبلیغات,بازاریابی عکاسی تبلیغاتی,روشهای بازاریابی عکاسی,بازاریابی در عکاسی,بازاریابی تبلیغات محیطی,بازاریابی تبلیغاتی چیست,بازاریابی تبلیغات اینترنتی,بازاریابی برای تبلیغات,بازاریابی در تبلیغات,تبلیغات بازاریابی دیجیتال,تبلیغات در بازاریابی+pdf,کتاب بازاریابی و تبلیغات سیاسی,بازاریابی عکاسی تبلیغاتی,چگونه بازاریابی تبلیغاتی کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله درباره کارآفرینی اجتماعی pdf

کارآفرینی اجتماعی ضرورت جامعه امروز و کلید طلائی توسعه پایدار

 

کارآفرین اجتماعی چیست | اهمیت کارآفرینی اجتماعی | مفهوم کارآفرینی اجتماعی | ویژگیهای کارآفرینی اجتماعی | کارآفرینی اجتماعی روستایی | نقش کارآفرینی اجتماعی در توسعۀ محلی

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله درباره کارآفرینی اجتماعی pdf – کارآفرینی اجتماعی ضرورت جامعه امروز و کلید طلائی توسعه پایدار، در قالب 86 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

توضیحات پاورپوینت مقاله درباره کارآفرینی اجتماعی pdf

کارآفرینی اجتماعی

کارآفرینی اجتماعی عملی است که کارآفرین اجتماعی انجام می‌دهد. کارآفرین اجتماعی فردی است که یک مشکل اجتماعی را تشخیص می‌دهد و از مفاهیم کارآفرینی برای سازماندهی، ایجاد، و مدیریت سرمایه برای ایجاد تغییر استفاده می‌کند. در حالی‌که کارآفرینان تجاری معمولاً به بررسی بازدهی و سود بازگشتی می‌پردازند، کارآفرینان اجتماعی معمولاً گروه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی ایجاد می‌کنند.(به کارآفرین نیز نگاهی بیاندازید)

کارآفرین اجتماعی به حل مشکلی می پردازد که واقعاً مشکل جامعه است و برای حل آن تقاضایی وجود دارد. قرار است برای حل مشکل محصولی تولید شود. این محصول می‌تواند خدمات اجتماعی باشد یا یک محصول تولیدی مثل سلول‌های خورشیدی (مثال استفاده از انرژی‌های تجدید‌پذیر). محصول هر چیزی که هست باید بازاری داشته باشد و حداقل بخشی از جامعه علاقمند به استفاده از آن باشند و علاقه‌ای برای پرداخت هزینه‌های محصول وجود داشته باشد؛ قرار نیست کارآفرین اجتماعی علاقه‌ای نشان دهد و محصولی تولید کند که واقعاً مورد نیاز جامعه نیست.

اصطلاح کارآفرین اجتماعی تنها در ۱۰ تا ۱۸ سال اخیر رواج یافته است اما مثال‌های کارآفرینی اجتماعی سابقه‌ای طولانی‌تر دارد. فلورانس نایتینگل(مؤسس اولین مدرسهٔ پرستاری و توسعه دهندهٔ پرستاری امروزی) از مثال‌های این قبیل افراد هستند.

کارآفرین از وضعیت نامطبوع و ناخوشایند الهام می‌گیرد. کارآفرینان بایستی برای انجام این ماموریت برانگیخته شوند. بعضی مواقع کارآفرینان فرصتی را برای تغییر چیزهایی که آنها به دست می‌آورند برای تخریب وضع موجود پیدا می‌کنند. در مورد شرکت (ای بی)کاربر ناامید دوست «امیدیار» بود.

کارآفرینان به طور خلاقانه فکر می‌کنند و راه‌حلهای جدید را توسعه می‌دهند. یک کارآفرین تلاش نمی‌کند تا سیستمهای جاری را با حداقل ابزارها مطلوب سازد اما به جای آن راه جدید حل مساله را می‌یابد.

«امیدیار» و «اسکول»، بهترین راه ارتقای فروش را توسعه ندادند؛ «جابز» و «وزیناک»، الگوریتم سرعت نرم‌افزار مربوط به مشتری را توسعه ندادند و فرد اسمیت روشی را برای ساختن کار غیر دستی ایجاد ننمود. هر یک از یافته‌های فوق نشان دهنده ایجاد یک راه‌حل جدید برای برون‌رفت از مشکلات موجود می‌باشد. فردی به وسیله فرصت الهام گرفت و یک راه خلاقانه را ایجاد کرد.

 

  

توضیحات بیشتر و دانلود

   

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کارآفرینی اجتماعی,مقاله کارآفرینی اجتماعی,مقاله کارآفرین اجتماعی,دانلود مقاله کارآفرینی اجتماعی,مقاله درباره کارآفرینی اجتماعی,مقاله در مورد کارآفرینی اجتماعی,کارآفرینی اجتماعی چیست,کارآفرینی اجتماعی pdf,کارآفرینی اجتماعی مقاله,کارآفرینی اجتماعی ppt,انواع کارآفرینی اجتماعی,اهمیت کارآفرینی اجتماعی,تفاوت کارآفرینی اجتماعی و اقتصادی,کارآفرینی اجتماعی پاورپوینت,نقش کارآفرینی اجتماعی در توسعۀ محلی,کارآفرین اجتماعی چیست,کارآفرین اجتماعی به چه کسانی می گویند,نمونه کارآفرینی اجتماعی در ورزش,کارآفرینی اجتماعی روستایی,مزایای کارآفرینی اجتماعی,مفهوم کارآفرینی اجتماعی,ویژگیهای کارآفرینی اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt

کار آفرینی در حوزه ورزش رمز موفقیت کارآفرینان اجتماعی در بازارهای جهانی

 

کارآفرینی در صنعت ورزش | کارآفرینی در ورزش چیست | انواع کارآفرینی در ورزش | اهمیت کارآفرینی در ورزش | نقش ورزش در توسعه کارآفرینی

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt – کار آفرینی در حوزه ورزش رمز موفقیت کارآفرینان اجتماعی در بازارهای جهانی، در قالب 105 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است.

 

چگونه در صنعت ورزش، کارآفرینی کنیم؟

 

در این نوشتار ضمن تحلیل کارآفرینی ورزش در 105 اسلاید تخصصی، به داستان های موفق کسب و کارهای ورزشی و کارآفرینان برتر کسب و کار ورزشی ، از جمله: نایک، آدیداس، توپ جابولانی که در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ مورد استفاده قرار گرفت و کارآفرین موفق محصولات ورزشی Rachel.Ziets به صورت مطالعه موردی پرداخته شده است.

 

 

توضیحات پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt

ورزش به ساختار اجتماعی بیشتر کشورهای جهان گره خورده است و چشم‌انداز منحصر‌به‌فردی از کارآفرینی فراهم می‌کند. کارآفرینی در ورزش، حوزه‌ به‌سرعت در حال رشدی از کارآفرینی و تحقیقات مدیریت ورزش است. فرایند کارآفرینی در ورزش دربردارنده‌ فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی و نوآوری اجتماعی است که در زمینه‌ ورزشی انجام می‌شوند.

ورزش در جایگاه یک صنعت، جزء بزرگ‌ترین صنعت‌های جهان محسوب می‌شود و بر صنایع دیگر از جمله آموزش‌و‌پرورش و گردشگری تاثیر می‌گذارد که خود آن‌ها هم بر نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی تمرکز یک‌پارچه‌ای دارند.

ورزش به ساختار اجتماعی بیشتر کشورهای جهان گره خورده و چشم‌انداز منحصر‌به‌فردی از کارآفرینی فراهم می‌کند. فرایند کارآفرینی در ورزش را معمولا سازمان‌ها، افراد یا دولت‌هایی آغاز می‌کنند که هم در حوزه‌ اقتصادی و هم اجتماعی حضور موثری دارند.فعالیت‌های کارآفرینی در ورزش تحت‌تاثیر توسعه‌ تکنولوژی بوده که با انتشار اطلاعات و ایجاد بازارهای جدید بین‌المللی جدید افزایش یافته است.

هدفِ این مطلب آشنایی خواننده با دید نظری در تحقیقات کارآفرینی در ورزش با تمرکز بر ماهیت کارآفرینی اجتماعیِ آن است.پژوهش‌های گذشته نگرانی در مورد فقدان توسعه‌ نظری در پژوهش کارآفرینی را برجسته کرده‌اند. هدف این مطلب پر کردن شکاف بین ورزش و کارآفرینی اجتماعی و تحقیقات نوآوری اجتماعی است.کارآفرینی در ورزش شامل کارآفرینانی می‌شود که از فرصت‌های حاصل از شبکه‌هایشان استفاده می‌کنند و با شناسایی حوزه‌هایی که می‌توانند در آن‌ها موثر باشند، منابع موجود را بهبود می‌بخشند.

کارآفرینی در ورزش، شناسایی شرایط و رویه‌هایی است که سرمایه‌گذاری‌های تجاری ناگهانی با گرایش اجتماعی در آن‌ها شکل گرفته است.کارآفرینی ورزش تا حد زیادی در ورزش حرفه‌ای رخ می‌دهد که روی سرمایه‌گذاری‌های کارآفرینی اجتماعی تاثیر می‌گذارد.

ورزش کردن بخش جدایی‌ناپذیر تامین سلامت است، اما آیا می‌دانستید که همین ورزش می‌تواند از شما کارآفرینی موفق بسازد؟ جالب است بدانید، بسیاری از کارآفرینان برتر، برای مدت کوتاهی ورزش خاصی را انتخاب و دنبال کرده‌اند. ورزش نه‌تنها باعث می‌شود تا عضلات‌تان تقویت شود، بلکه توانایی‌های مغزتان را نیز تقویت می‌کند. مطالعات مختلف نشان داده است که فعالیت‌های ورزشی چگونه می‌تواند در بهبود عملکرد شناختی موثر باشد؛

این فعالیت‌ها جریان خون را در مغز افزایش می‌دهند. شاید باور نکنید اما تنها یک بازی فوتبال ساده قبل از برپایی جلسه طوفان فکری به شما بسیار کمک خواهد کرد.در اینجا درباره ۶ مزیتی که ورزش کردن از طریق آن می‌تواند سلامت کسب‌وکارتان را بهبود بخشد، صحبت می‌کنیم:

 

  • کمک به شبکه سازی:

آیا شرکت در تیم ورزشی یا حتی شرکت در باشگاه تناسب اندام می‌تواند روابط کسب‌وکارتان را تقویت کند و موجب ایجاد شبکه‌ای با مشتریان آینده‌‌تان شود؟ ورزش همیشه با تیم وکار گروهی سروکار دارد؛ به همین دلیل، کمک می‌کند پنجره‌ای رو به شخصیت‌های مختلف باز کنید و با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب با بسیاری از موانع و عوامل شکست آشنا می‌شوید و در مورد مشتریان نکات ارزشمندی را یاد می‌گیرید که قبلاً نمی‌دانستید.

  • کاهش استرس:

ورزش کردن باعث افزایش تولید اندورفین‌ می‌شود که به‌طور طبیعی استرس را کاهش می‌دهد. انجام ورزش قبل یا بعد از کار به شما کمک می‌کند که با ذهنی آرام‌تر به کارکردن بپردازید و تصمیمات تجاری‌تان را منطقی‌تر اتخاذ کنید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کارآفرینی در ورزش,پاورپوینت کارآفرینی در ورزش نصیرزاده,کارآفرینی در ورزش pdf,کارآفرینی در ورزش ppt,کارآفرینی در ورزش مقاله,کارآفرینی در ورزش فوتبال,کارآفرینی در ورزش والیبال,انواع کارآفرینی در ورزش,اهمیت کارآفرینی در ورزش,ایده های کارآفرینی در ورزش,تحقیق در مورد کارآفرینی در ورزش,نقش ورزش در توسعه کارآفرینی,کارآفرینی در ورزش چیست,کارآفرینی در حوزه ورزش,دانلود مقاله کارآفرینی در ورزش,کارآفرینی در صنعت ورزش,کتاب کارآفرینی در ورزش,pdf کتاب کارآفرینی در ورزش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی

روابط عمومی کلیدی استراتژیک در خلق برند و بقای پایدار کسب و کارها

 

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی – روابط عمومی کلیدی استراتژیک در خلق برند و بقای پایدار کسب و کارها، در قالب 260 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

توضیحات نقش روابط عمومی در بازاریابی و کسب و کار

دیباچه

روابط عمومی یک علم است ،علمی درخصوصارتقائ برندو خوشنامی سازمان

توسعه یافتگی جوامع امروز موجب گردیده که ذائقه مردم از فرآورده محوری به سمت برند محوری گرایش پیدا کند ودردنیای توسعه یافته ۹۵درصد مردم،محصولات را براساس برند می خرند.

مدیریت خوشنامی فرایندی است که با نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی ،نمود پیدامی کند.و این که نقش روابط عمومی براثرمرور زمان در ذهن مشتریان حک می شود و درحقیقت تحقیقات بااریابی نقش کاتالیزوردر موفقیت روابط عمومی بازی می کند.

یکی از وظایف روابط عمومی ،مواظبت از درجه شادی بهره ور سازمان می باشد که منجر به چرخه ویژه ای بنام رضایت می شود.

کارکنان راضی         مشتریان راضی            فروش پایدار              مزیت رقابتی

روابط عمومی چیزی فراتر از تنظیم کردن و ارسال مطالب و مقالات به روزنامه‌ها و رسانه‌های عمومی و یا پست گذاشتن اعلان‌های مطبوعاتی می‌باشد. حوزه گسترده روابط عمومی چندین فعالیت مرتبط را در بر می‌گیرد که هدف اصلی همه آن‌ها انتقال پیام‌هایی خاص با هدف مشخص است. مسئولیت مدیریت روابط بین شرکت و همه مخاطبان عام، به عهده خود شما خواهد بود. روابط عمومی معمولاً شامل موارد زیر خواهد بود؛

تحقیق: تحقیق در مورد بازار و بازرسی همه‌جانبه شرکت، نقطه شروع برنامه روابط عمومی موفق می‌باشد. شما باید نسبت به شرکت خود، مشتری‌ها و مشتریان بالقوه شناخت کامل داشته باشید. این‌که چه چیزی برای ارائه دارید، مشتریان در پی چه چیزی هستند و شما تا چه حد نیازهای آن‌ها را تأمین می‌کنید.

برنامه ریزی استراتژیک: مخاطبان هدف، اهداف تجاری شما برای آن‌ها و پیام‌هایی که باید در جهت تحقق آن اهداف تجاری انتقال دهید را مشخص نمایید.

شهرت: شهرت را می‌توان به‌صورت مدیریت دوراندیشانه و دادن اطلاعات به رسانه‌های عمومی جهت حفظ و افزایش قدرت یک برند توصیف کرد. به بیان ساده‌تر شهرت یعنی توانایی اختصاص دادن بخشی از مطبوعات یا برنامه‌های رادیویی یا تلویزیونی به خود..

روابط اجتماعی: حفظ روابط مناسب با سایرین و پیدا کردن راحل‌های قابل‌قبول برای متقاعد ساختن افراد.

روابط دولتی: روابط اجتماعی غال با شامل روابط با دولت محلی هم می‌شود، اغلب از مسئولان روابط عمومی می‌خواهند به شرکت‌ها کمک کنند روابط خود را با دولت‌های محلی و حتی دولت‌های خارجی بهبود بخشند.

روابط داخلی: کارمندان شرکت مخاطبان داخلی آن هستند، با توجه به نرخ بیکاری و دستمزدها، پیدا کردن کارمند خوب قدری دشوار است و یک برنامه روابط عمومی خوب موجب افزایش روحیه وفاداری و نگهداری آن‌ها کمک می‌کند.

روابط با سرمایه‌گذار: در بازار سهامی که قیمت سهام در آن به شکلی باورنکردنی دائماً در حال تغییر است تأثیر احساسات و ذهنیت عموم را نمی‌توان در کاهش و افزایش آن در نظر نداشت. روابط با سرمایه‌گذار آن بعد از روابط عمومی است که اخبار شرکت را به گوش تحلیل گران سهام و سایر متخصصان امور مالی می‌رساند.

روابط با صاحبان منافع: صاحبان منافع، شخص یا سازمانی است که سود یا ضرر او درگرو نحوه عملکرد شرکت شماست. وجود شایعاتی مبنی بر این‌که شما ازنظر مالی درخطرید، ممکن است موجب از دست دادن اعتبار خود در نزد آن‌ها خواهد گردید. سایر سهامدارانی که می‌توان از آن‌ها نام برد عبارت‌اند از: مشاوران درجه‌یک، اعضای رسمی، بانک، تهیه‌کنندگان مواد اولیه، نمایندگان فروش، پخش‌کنندگان و مشاوران صنعتی شما.

عوامل خیریه: وقتی یک شرکت کار خیری انجام می‌دهد علاوه بر هدف اصلی می‌خواهد به خاطر عمل خیرش هم شناخته شود. متخصصان روابط عمومی به شما کمک می‌کنند از زمان، تلاش‌ها و سرمایه‌ای که مصرف می‌کنید، به بالاترین میزان ممکن شهرت و منفعت دست‌یابید.

 

آموزش ارتباطات: در شرکت‌های بزرگ، متخصصان روابط عمومی زمان زیادی را صرف آموزش نحوه برخورد درست با رسانه‌های عمومی و سایر مهارت‌های ارتباطی به مدیران باسابقه شرکت می‌کنند. این متخصصان همان‌گونه که در شرایط بحرانی، روابط عمومی مدیران را راهنمایی می‌کنند، در مورد راهکارهای روابط عمومی روزمره هم به آن‌ها توصیه می‌کنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

   

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: روابط عمومی در بازاریابی چیست,نقش روابط عمومی در بازاریابی,نقش روابط عمومی در بازاریابی فرهنگی,تاثیر روابط عمومی در بازاریابی,تعریف روابط عمومی در بازاریابی,روابط عمومی کسب و کار,نقش روابط عمومی در کسب و کار,پاورپوینت درباره روابط عمومی,پاورپوینت مدیریت روابط عمومی,پاورپوینت نقش روابط عمومی در سازمان,پاورپوینت آموزش روابط عمومی الکترونیک,پاورپوینت برای روابط عمومی,پاورپوینت در مورد روابط عمومی,مقاله نقش روابط عمومی در سازمان,مقاله در مورد نقش روابط عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

کتاب مشتریان وفادار در بازاریابی – رضایتمندی و وفاداری مشتریان

خرسندی مشتریان وفادار جعبه اسرار آمیزی که کلید آن در دستان کارکنان راضی سازمان است

 

برنامه های وفادارسازی مشتریان | وفادارسازی مشتریان | حفظ مشتریان وفادار | چگونه مشتری وفادار داشته باشیم

 

 

دید کلی؛

فایل کتاب مشتریان وفادار در بازاریابی – رضایتمندی و وفاداری مشتریان، خرسندی مشتریان وفادار جعبه اسرار آمیزی که کلید آن در دستان کارکنان راضی سازمان است، در قالب 93 صفحه pdf به صورت جامع و کامل آماده شده است.

 

 

فهرست مطالب کتاب مشتریان وفادار در بازاریابی

برترین تکنیک‌های بازاریابی برای حفظ مشتری

چگونه مشتری پیدا کنیم؟

تأثیرگذارترین اصول مشتری مداری برای فروش بیشتر

۴ گام برای جلب دوباره اعتماد مشتری ناراضی

برنامه وفاداری مشتریان

نرخ سرسپردگی مشتری

شاخص خالص مروجان

شاخص تلاش مشتری

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ (نگاه اجمالی به تعاریف اندیشمندان بازاریاب )

تفاوت وفاداری مشتری با وفاداری برند چیست؟

وفاداری به یک نام

تجربه مثبت مشتری

ارتباط مستمر با مشتری

10روش مؤثر در برخورد با مشتری

وفاداری مشتری (طبقه‌بندی مشتریان بر اساس وفاداری در بازاریابی رابطه مند )

چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟

مطالعه موردی :کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل‌های چهار ستاره‌ی شهر شیراز) دکتر مهدی حقيقی کفاش ، حامد باقری)

کیفیت خدمات

وفاداری مشتری

مطالعه موردی: تأثیر خدمت گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل داری (موردمطالعه: هتل پارس کرمان)(اردشیری وهم کاران)

مطالعه موردی:ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ واﺳﻂ رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮي در ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي در ﺻﻨﻌﺖ ﻫﺘﻠﺪاري (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي: ﻫﺘﻞ ﻫﺎي ﺷﻬﺮ ﺗﺒﺮﻳﺰ)(جعفر بهاری وهم کاران)

ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت

وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي

ﺑﺤﺚ و نتیجه‌گیری

استراتژی حفظ و نگهداری مشتری

چگونه استراتژی حفظ مشتریان را با چرخه عمر آن‌ها هماهنگ نماییم؟

نرخ انفصال مشتری را به‌عنوان یک فن مفید بازاریابی محاسبه کنید

نرخ انفصال مشتری

رضایت مشتری

“رضایت مشتری چیست ؟ شاخص‌های کلیدی آن در استراتژی بازاریابی”

تأثیر رضایت مشتری بر کسب‌وکار

تکرار خرید کالا و خدمات

خریداری سایر محصولات و خدمات

معرفی شرکت و محصولات آن به دیگران

شناسایی انتظارات مشتریان

تولید محصول بر اساس طراحی

چرا رضایت مشتری اهمیت دارد؟

10 مهارت طلایی برای جذب مشتری / بقای کسب‌وکار در دنیای بی‌رحم مشتریان آگاه 

رضایت و وفاداری مشتری در کسب‌وکارهای اینترنتی

تعریف رضایت مشتری در کسب‌وکارهای اینترنتی

اهمیت مشتری در کسب‌وکارهای اینترنتی

فرایند جلب رضایت مشتری

شناسایی انتظارات مشتری

تولید و تحویل بر اساس طراحی انجام‌شده

مدیریت انتظارات مشتری

سنجش رضایت مشتری

مدیریت شکایت مشتریان

سطوح مختلف رضایت

مشتری خشمگین

مشتری ناراضی

مشتری راضی

مشتری شاد(خشنود)

مشتریان به وجد آمده (شیفته )

پیامدهای رضایت مشتری

تکرار خرید مشتری راضی

پیامدهای عدم رضایت مشتری

مشتریان ناراضی فرصت را تبدیل به تهدید می‌کنند

چرا و چگونه نرخ انفصال مشتری را محاسبه کنیم

10گناه بازاریابی

چگونه مشتری را وفادار کنیم؟.

چرا تقویت حفظ مشتری بر سودآوری تأثیر می‌گذارد؟

فعالیت‌های به دست آوردن و حفظ مشتری در عمل

ساختاری برای بهبود حفظ مشتری

فن‌های مؤثر پاسخگویی به اعتراضات مشتری درفروش بیمه

مطالعه موردی: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت، رﺿﺎﯾﺖ، اﻋﺘﻤﺎد و وﻓﺎداري در ﻣﯿﺎن ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن  (موردمطالعه: شرکت‌های مسافربری فعال در پایانه‌های شهر تهران)

کیفیت خدمات

ﺟﺎﯾﮕﺎه و ﻧﻘﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ  ﻣﻨﺪ در ﺑﺨﺶ ﺧﺪﻣﺎت آﻣﻮزﺷﯽ

نتیجه‌گیری و پیشنهاد‌ها

منابع و مآخذ

 

  

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: کتاب وفاداری مشتریان,کتاب وفاداری مشتری,کتاب برنامه های وفادارسازی مشتریان,کتاب حلقه وفاداری مشتری,مشتریان وفادار چه کسانی هستند,مشتریان وفادار در بازاریابی,مشتری وفادار,وفاداری مشتریان اینترنتی,وفاداری مشتری پایان نامه,تعریف مشتریان وفادار,وفاداری مشتریان چیست,حفظ مشتریان وفادار,وفاداری مشتری در بازاریابی,چگونه مشتری وفادار داشته باشیم,وفاداری مشتریان و بازاریابی رابطه مند,رضایت و وفاداری مشتریان,مقاله رضایتمندی و وفاداری مشتریان,رضایتمندی و وفاداری مشتریان,وفادارسازی مشتریان,وفاداری مشتری کتاب,وفاداری مشتریان مقاله ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مدیریت استراتژیک انتخابات با رویکرد بازاریابی سیاسی

و جلب آراء رای دهندگان، مطالعه موردی انتخابات در ایران

 

مدیریت انتخابات | مدیریت انتخابات در ایران | اصول مدیریت انتخابات | مدیریت تبلیغات انتخاباتی

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله مدیریت استراتژیک انتخابات با رویکرد بازاریابی سیاسی و جلب آراء رای دهندگان، مطالعه موردی انتخابات در ایران، در قالب 152 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

فهرست مطالب مدیریت استراتژیک انتخابات

۱-اهمیت انتخابات درایران

۲-تعاریف و مفاهیم انتخابات

۳-عناصرکلیدی انتخابات

۴-کارویژه های انتخابات

۵-انواع انتخابات

۶-انواع انتخابات درجمهوری اسلامی ایران

۷-انتخابات درایران

۸-تاریخچه انتخابات

۹-مطالعات انتخابات

۱۰-ابعاد انتخابات

۱۱-مدیریت انتخابات

۱۲-الگوهای مدیریت انتخابات

۱۳-مدیریت انتخابات ایران

۱۴-آسیب شناسی نهاد مجری انتخابات در ایران

۱۵-فرآیند انتخابات از نظر زمانی

۱۶-احزاب سیاسی و نقش آن در توسعه سیاسی ایران: مطالعه موردی انتخابات

۱۷-فواید احزاب

۱۸-کار ویژه های احزاب

۱۹-برخی از مهمترین کارکردها ی احزاب سیاسی

۲۰-نقش انتخابات در تنظیم رابطه دولت ومردم

۲۱-نقش احزاب سیاسی در انتخابات

۲۲-هرم دموکراسی

۲۳-تاریخچه احزاب سیاسی در ایران

۲۴-تاریخچه احزاب سیاسی در ایران –بعدازانقلاب

۲۵-احزاب سیاسی و توسعه در ایران

۲۶-موانع و محدودیتهای احزاب در ایران

۲۷-بررسی نظام‌های انتخاباتی در برخی کشورهای جهان

۲۸-تاریخچه انتخابات در ایران

۲۹-نظام انتخاباتی چیست؟

۳۰-تقسیم بندی نظام های انتخاباتی

۳۱-نظام انتخاباتی اکثریتی و گونه های مختلف آن

۳۲-گونه شناسی  نظام اکثریتی بر اساس تکرار مراحل انتخابات

۳۳-انتخابات اکثریتی یک مرحله ای

۳۴-انتخابات چند مرحله ای

۳۵-بررسی مدل انتخاباتی برخی کشورها

۳۶-نظام انتخاباتی ایالات متحده آمریکا

۳۷-انحصار حزبی

۳۸-نظام انتخاباتی فرانسه

۳۹-نظام انتخاباتی ترکیه

۴۰-نظام انتخاباتی هند

۴۱-نظام انتخاباتی مالزی

۴۲-نظام انتخاباتی لبنان

۴۳-نظام انتخاباتی آلمان

۴۴-مقایسه نهادهای نظارتی بر انتخابات در ایران و برخی کشورها

۴۵-مراجع اعمال نظارت بر انتخابات در دیگر کشورها

۴۶-مقایسه‌ی عملکرد این نهادها با شورای نگهبان قانون اساسی

۴۷-مقایسه جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی ایران و فرانسه

۴۸-راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات

۴۹-انواع ستاد انتخاباتی

۵۰-ستاد انتخاباتی موفق

۵۱-فرآیند واقعی انتخابات

۵۲-برنامه ریزی استراتژیک درانتخابات

۵۳-عوامل موثربرای یک برنامه کتبی

۵۴-پژوهش یا گام اول در انتخابات

۵۵-سوالات پژوهشی انتخابات

۵۶-روش تحقیق ویژه انتخابات

۵۷-قواعد حاکم بر انتخابات

۵۸-حوزه انتخاباتی

۵۹-رای دهندگان

۶۰-دوره های انتخاباتی گذشته

۶۱-انتخابات پیش رو

۶۲-کاندیدای شما

۶۳-رقبای اصلی

۶۴-چالش های انتخاباتی درارتباط با رقبا

۶۵-تعیین هدف

۶۶-منظور از کل جمعیت حوزه انتخاباتی چیست

۶۷-منظور از تعداد کل رای دهندگان چیست

۶۸-منظور از آرای انتظاری چیست؟

۶۹-چه تعداد رای برای پیروزی لازم است؟

۷۰-جمع بندی همه موارد فوق

۷۱-تمرین تعیین اهداف

۷۲-هدف گیری رای دهندگان

۷۴-چرا گروهی از رای دهندگان هدف بسازیم؟

۷۵-دنبال کردن رای دهندگان هدف

۷۶-تنوع رای دهندگان

۷۷-تعیین هدف برنامه تبلیغات انتخاباتی

۷۸-تحلیل رأی دهندگان

۷۹-تدوین پیام تبلیغاتی

۸۰-رأی دهندگان به چه چیزی اهمیت می‌دهند و اطلاعات خود را از کجا به دست می‌آورند

۸۱-مشخصات یک پیام خوب

۸۲-چرا به دنبال کسب این مقام هستید؟

۸۳-کادر پیام

۸۴-افزایش اعتبار خود و کاهش اعتبار رقبا در نظر رأی دهندگان

۸۵-موضوعات جاری و پیام تبلیغاتی

۸۷-موضوعات جاری و پیام تبلیغاتی

۸۸-انتخاب و گزینش موضوعات

۸۹-پژوهش اجتماعی و تدوین پیام

۹۰-استمرار پیام

۹۱-تدوین برنامه تماس با رأی دهندگان

۹۲-قاعده منابع محدود

۹۳-قابلیت تعویض منابع و روش‌ها

۹۴-اثربخشی تماس با رأی دهندگان شما

۹۵-ترغیب رأی دهندگان هدف

۹۶-پخش مطالب یا اعلامیه‌ها در منازل

۹۷-پخش اعلامیه در خیابان یا گردهمائی‌ها

۹۸-دیده شدن و مرئی بودن

۹۹-پشتیبانی

۱۰۰-قهوه خانه

۱۰۱-بودجه بندی داوطلبان

۱۰۲-زمانبندی و تقویم انتخاباتی

۱۰۳-کمپین انتخاباتی، مسیر موفقیت در انتخابات

۱۰۴-مطالعات کاربردی و تحلیل وضعیت

۱۰۵-تدوین استراتژی کمیپن انتخاباتی

۱۰۶-ایجاد پیام و جذابیت تبلیغاتی و ارتباطی

۱۰۷-استفاده از ابزار مناسب و پشتیبانی لازم

۱۰۸-رسانه هایی که بنا بر اهداف و استراتژی کمپین می توانند انتخاب شوند

۱۰۹-اجرای کمیپین انتخاباتی

۱۱۰-ایجاد برند شخصی نامزد انتخاباتی

۱۱۱-ارزیابی و اقدامات اصلاحی

۱۱۲-فرآیند تصمیم گیری با استفاده از نظریه بازی ها

۱۱۳-نظریه بازی چیست؟

۱۱۴-اجزاء تشکیل دهنده بازی

۱۱۵-انواع بازی

۱۱۶-تاریخچه پیدایش و تکامل نظریه بازی

۱۱۷-استراتژی بیش- کم

۱۱۸-استراتژی «بیش- کم» منطقی ترین گزینه

۱۱۹-تعادل نش

۱۲۰-تکامل نظریه بازی

۱۲۱-کاربردهایی از نظریه بازی‌ها

۱۲۲-ارزیابی استراتژی های تعیین بازار هدف در پیروزی مبارزات انتخاباتی سازمانها و احزاب سیاسی ایران

۱۲۳-ورود استراتژی های بازاریابی به عنوان اساس حرکت های انتخاباتی

۱۲۴-چهار استراتژی برای یافتن بازار هدف

۱۲۵-تاریخچه بازار یابی سیاسی

۱۲۶-بازاریابی سیاسی: یک پدیده جدید

۱۲۷-بازاریابی شخصی به عنوان خاستگاه اولیه بازاریابی سیاسی

۱۲۸-وظایف و کارکردهای بازاریابی سیاسی

۱۲۹-راهبردهای بازاریابی

۱۳۰-برندسازی (شخصی)

۱۳۱-روایت گویی

۱۳۲-انتخاب درست بازار هدف

۱۳۳-ارتباط با رای‌دهندگان

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت انتخابات,مدیریت انتخابات در ایران,مدیریت انتخابات در ایران؛ کیفیت و ارزیابی اجرا,مدیریت انتخاباتی,مدیریت استراتژیک انتخابات,اصول مدیریت انتخابات,مدیریت تبلیغات انتخاباتی,مدیریت کمپین انتخاباتی,کتاب مدیریت انتخابات,بازاریابی و تبلیغات سیاسی,اصول بازاریابی سیاسی,تعریف بازاریابی سیاسی,مفهوم بازاریابی سیاسی,تاثیر بازاریابی سیاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله بازاریابی سیاسی pdf

و نقش آن در موفقیت نامزدهای انتخاباتی

 

بازاریابی و تبلیغات سیاسی | اصول بازاریابی سیاسی | تعریف بازاریابی سیاسی | مفهوم بازاریابی سیاسی | تاثیر بازاریابی سیاسی

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله بازاریابی سیاسی pdf و تاثیر آن در موفقیت نامزدهای انتخاباتی، در قالب 42 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

فهرست مطالب پاورپوینت مقاله بازاریابی سیاسی pdf

۱-بازاریابی سیاسی مفاهیم و تعاریف

۲-تعاریف بازاریابی سیاسی

۳-شباهت های بازاریابی کسب و کار و بازاریابی سیاسی

۴-جدول تشابهات بازاریابی سیاسی و تجـا ری

۵-تفاوتهای بازاریابی سیاسی و بازاریابی کسب و کار

۶-فرایند به کارگیری STP در بازاریابی سیاسی

۷-اهمیت بازاریابی سیاسی

۸-ابزارهای بازاریابی سیاسی

۹-جدول ابزارهای بازاریابی سیاسی ،سنتی و نوین

۱۰-بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان

۱۱-روند انتخابات و استفاده از بازاریابی سیاسی

۱۲-انواع تبلیغات سیاسی

۱۳-بازاریابی سیاسی : ابزارهای تبلیغاتی و گروه های مخاطب

۱۴-بازاریابی سیاسی به سبک دیوید رید

۱۵-شناخت مسئله

۱۶-جستجو

۱۷-انتخاب

۱۸-نتایج

۱۹-مفهوم بازاریابی سیاسی

۲۰-ادراک منفی از بازاریابی سیاسی

۲۱-استاندارهای ارتباطات و تبلیغات

۲۲-توجه به رسانه گروهی و خبری

۲۳-نظرسنجی های سیاسی

۲۴-بازاریابی سیاسی موفق

۲۵-۵ تاکتیک اثربخش بازاریابی سیاسی (Political Marketing) موفق

۲۶-توسعه یک روایت

۲۷-بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

۲۸-کمپین‌سازی منفی

۲۹-بازاریابی از طریق نامه

۳۰-رسانه وروابط عمومی

۳۱-موقعیت و عامل اطمینان محیطی

۳۲-اهداف بازاریابی سیاسی

۳۳-چرا سازمان ها پویایی لازم برای استفاده از بازاریابی را ندارند

۳۴-بازاریابی سیاسی: چگونگی استفاده از تکنیک های بازاریابی به منظور موفقیت در مبارزات انتخاباتی

۳۵-مطالعه موردی:

۳۶-بهترین فردی که تا کنون توانسته است از دیجیتال مارکتینگ در راستای بازاریابی سیاسی استفاده کند

 

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مقاله بازاریابی سیاسی,دانلود مقاله بازاریابی سیاسی,مقالات در مورد بازاریابی سیاسی,بازاریابی سیاسی ppt,بازاریابی سیاسی pdf,تبلیغات سیاسی pdf,کتاب بازاریابی و تبلیغات سیاسی,بازاریابی سیاسی و ابزارهای تبلیغاتی,بازاریابی و تبلیغات سیاسی,بازاریابی سیاسی کتاب,بازاریابی سیاسی مقاله,بازاریابی سیاسی چیست,بازاریابی انتخاباتی سیاسی,اصول بازاریابی سیاسی,بازاریابی سیاسی پاورپوینت,بازاریابی و تبلیغات سیاسی,تعریف بازاریابی سیاسی,تاریخچه بازاریابی سیاسی,تاثیر بازاریابی سیاسی,بازاریابی سیاسی مقالات,مفهوم بازاریابی سیاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد